Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773



post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

For meg virker alt som en panisk handel, handel for handelens skyld og supportere "holder kjeft". Hvor blir vi vesentlig styrket? Må ærlig talt si at jeg ikke hadde peiling på Telles, og Cavani skal jeg ikke si noe om før han får funnet seg til rette? Men har mine store tvil over begge. Har Cavani "hjertet" sitt i Manchester United Ole, eller har han lommeboka åpen?

Og til slutt...det lille jeg har sett av Beek er nok til at han burde starte foran Matic og Pogba, uansett plass. Han har energi som midtbanen trenger. Der er jeg håpefull...og dessverre har vi rotet på midtstopperplass siden Rio og Vidic forsvant.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Noen som vet om (og hvordan) Cavani har trent siden han ble kontraktsløs i juni?
post liked by: Blodfink
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Fyren her skal være klar. MEN, han kommer ikke før i januar pga arbeidstillatelse. De hadde hele sommeren på å ordne en overgang men bestemmer seg på Deadlineday for å fullføre overgangen, og da er det for seint.

User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

30 millioner euro for en 18-åring som har spilt 26 minutter Serie A-fotball. Ikke småpenger akkurat, men sies å være et enormt talent.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Vidar Dale Fjeld wrote: 05 Oct 2020, 11:07 For meg virker alt som en panisk handel, handel for handelens skyld og supportere "holder kjeft". Hvor blir vi vesentlig styrket? Må ærlig talt si at jeg ikke hadde peiling på Telles, og Cavani skal jeg ikke si noe om før han får funnet seg til rette? Men har mine store tvil over begge. Har Cavani "hjertet" sitt i Manchester United Ole, eller har han lommeboka åpen?

Og til slutt...det lille jeg har sett av Beek er nok til at han burde starte foran Matic og Pogba, uansett plass. Han har energi som midtbanen trenger. Der er jeg håpefull...og dessverre har vi rotet på midtstopperplass siden Rio og Vidic forsvant.
Kjenner jeg er skeptisk til den overgangen. Når en spiller som har vært kontraktsløs siden juni kommer inn på overgangsvinduets siste dag ser det ikke akkurat ut som han har vært førstevalget. Dette lukter panikkjøp.

Traore høres kjempespennende ut, bør være ekstremt lovende til den prisen. Jeg liker at vi har hentet en haug med lovende 16-18 åringer i dette vinduet.

Men det forandrer ikke på at vi ikke har hatt en natrulig høyreving i stallen siden van Gaal flyttet Valencia ned som back i 2014 :angry:
post liked by: Pangaea
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Traore er jo høyreving, samme med Pellistri, Dembele kan spille på begge sider. Kanskje klubben prøver å kompensere for Sancho med å kjøpe tre spillere i samme posisjon? :P
post liked by: offside
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Kun Pellistri som kommer nå ser det ut til, han kan også brukes i flere posisjoner vil jeg tro. Traore kommer i januar. Men jeg skulle gjerne sett en stopper og DM komme inn...
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Jeg vil ikke ha flere franske jålebukker inn....da må det være noen med pundus ala Erik Cantona og de finnes ikke. På i en kamp og usynlig i 9. Men Dembele har sikkert hjertet sitt i Manchester United han også...
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Telles klar
post liked by: offside, Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Fascinerende å høre på "ekspertene" i TV2...Telles er et godt kjøp...god på straffer og dødball. Men innrømte at de ikke kjente så godt til han...hadde sett han i noen kamper...jada her snakker vi!!!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Jeg venter med å kritisere signeringene til de har spilt noen kamper.

Telles er jo faktisk med i Brasils landslagstropp, du er ikke helt rævva da tenker jeg.

Cavani kommer mange år etter vi burde ha henta ham. Men om han kan komme inn med sin erfaring, litt som Zlatan så er jeg superfornøyd, jeg liker personligheter, United er litt grå, Cavani gir litt farge.

Noe annet, en Sancho-hypotese: United driter i hele Sancho fordi han ikke har pressa på og godt ut offentlig og sagt han vil dra. Traore i januar og Pellistri nå evt. Artig om de kliner til. Jeg synes begge ser bra ut. Og de har jo gode skussmål av det man har sett i mediene.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

United er forsiktige angående Dembele, de vil kun låne, spilleren selv og Barca vil selge. Kan skje en endring i løpet av kvelden.
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Jeg er bare frustrert og har vært det de siste 10 årene...vi var en mønsterklubb og hadde en manager med påvirkningskraft i form av sin tilstedeværelse...nå er det meste fraværende. Skal ikke kappe hodet av noen spillere før de har fått vist seg frem...det gjorde jeg med Bruno, han var god når han kom inn...får ikke håpe hverdagen har innhentet han. Har vært svak, sammen med resten av laget skal det legges til!!
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Ryder wrote: 05 Oct 2020, 12:24 Noen som vet om (og hvordan) Cavani har trent siden han ble kontraktsløs i juni?

Video av treningen hans i sommer her, litt ned i saken.


https://www.united.no/nyhetsarkiv/stjer ... s-nye-7er/
LUHG!
Post Reply