Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er veldig skeptisk til Eriksen, vist det er sol han vil ha så er det ikke rett plass å komme til MU, og vist han bare går etter større lønnspose og ikke er motivert så håper jeg han holder seg borte fra MU.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Kalvin Phillips og Ben White i Leeds, hhv. defensiv midtbane og stopper speides det visstnok på.

Begge ser bra ut på Youtube i alle fall, Gaya, Torres og Soler i Valencia speides det også på. Venstreback, spiss/høyre kant og høyre kant hhv.

Fått inn Havertz i tierrollen i tillegg, hehe. Unge spillere alle sammen.
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Nu glemmer jeg altid nogle spillere, der bliver linket til United. Så jeg kommer tit med nogle spillere, som jeg håber United henter og så lige efter kommer jeg i tanke om et par spillere, som jeg glemte.

Men jeg tror helt ærligt, at både i forhold til spillere som United bliver rygtet til og som er realistiske og som jeg håber United henter så er dette en endelig liste :hah: :

1. CM: Donny van de Beek
2. 10'er: Christian Eriksen/James Maddison
3. CM: Kai Havertz
4. HW: Jadon Sancho/Hakim Ziyech
5. CB: Toby Alderweireld
6. CM/DM: Declan Rice
7. VB: Ben Chilwell (ikke vigtig)
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ser at Braut H har Mino Raiola som agent, er vel ikke det beste utganspunk om han skal til MU. Eller tar jeg feil med agenten og at han har en annen.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Jeg trodde far hans var agenten i samarbeid med Tore Pedersen?
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Raiola er rådgiver, og far Alf har jevnlig kontakt med ham. Raiola var involvert når Braut gikk til Salzburg.

Tore P er agent.



Siste på ryktebørsen (Daily Mirror):

Manchester United are set to battle Barcelona for £26m-rated Rennes teenager Eduardo Camavinga, according to latest reports from France.

Camavinga, who turned 17 at the weekend, became his club's youngest ever debutant last December and has played in every Ligue 1 game so far this season.

Han spiller DM.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

pixma wrote: 09 Nov 2019, 18:47 går etter større lønnspose og ikke er motivert så håper jeg han holder seg borte fra MU.
Klubben tør ikke å hente ham om det er tilfelle regner jeg med. (Eriksen)
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Av skrytevideoer så er dette noe av det bedre jeg har sett. United dro for å se Smalling i Roma-Parma, men denne spilleren fanget visstnok oppmerksomheten, forståelig, ble helt gira jeg. Slepen venstrefot, herlig blikk, teknikk og fart. Aldri hørt om ham før nå. Juve og Inter er interesserte.

Makedonsk opprinnelse, født i Sveriges hovedstad, 19 år.

][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Camavinga her 16 år mot PSG i august. Nydelig assist til 2-1 målet, som Rennes vant med. Debuterte 16 år og 2 mnd gammel i fjor. Spiller fast på laget i nøkkelrolla bak på midten.

][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Ny mann på ryktebørsen, Matheus Pereira, fortid i Sporting CP, Nürnberg, nå utlånt til WBA.
Ser ut som lillebroren til Salah på flere måter:

LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Siste ryktebørs MUFC:

https://www.transfermarkt.co.uk/rumour- ... ein_id/985

Her kan du klikke deg frem til alle rykter for alle klubber.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Vel rykter er som alt annet fra media, helt avhengig av hvilken journalist som skriver det. Tar vel stort sett alt av rykter omkring United med en så gigantisk klype salt bortsett fra et par stk. Ogden, Stone, Mitten (i den grad han formidler rykter) og kanskje et par andre. Børsen på transfermarkt er vel ingenting mer enn en samling av rykter, det meste vil fortsatt stoppe med ryktet.

Det å følge United og dermed også se den absurde mengden av spillere som linkes til klubben gjør at man blir både kald og kalkulerende. Blir ikke mye dagdrømming mtp spillere her med andre ord.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

messilingard wrote: 17 Nov 2019, 17:54 Børsen på transfermarkt er vel ingenting mer enn en samling av rykter, det meste vil fortsatt stoppe med ryktet.
Stort sett, men de er ofte tidlig ute med riktige ting til tider. Jeg bruker siden pga mer enn ryktene, de har jo mye annet også.

Og så er jo dette ryktetråden, så man trenger i grunn ikke legge så mye mer i det enn nettopp det.

Tenkte kanskje at noen av spillerne her begeistrer litt, og at man kunne fått en diskusjon om de kunne være noe for MUFC eller ei. Skape litt aktivitet her inne.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Følgte med Danmark i går og da spesielt Eriksen, etter den kampen håper jeg at MU ikke kjøper han, er 0 fart i den kroppen, trur rett og slett han er en overvurdet luxsus spiller.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Ja, har vært dårlig i 2019, ikke førstevalget lengre, var veldig klar for ham frem til for ikke så lenge siden.

Det skrives mye om filosofien til MUFC, det skal kun investeres for fremtiden/langsiktig, egentlig er det jo bare en kopi av Gill/Ferguson og deres transferpolitikk, (ingen over 26 år), selv om det ble gjort noen unntak. Blanc og Owen bl.a.

Sånn sett er det ikke rart om Eriksen ankommer.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Richarlison-ryktet gir seg ikke...Liker typen men litt usikker her i gården. Alf Inge Håland har vært på Carrington leste jeg. Tenker MUFC bare må smelle 1 milliard på bordet jeg rett og slett.

Men gjelda øker, selv om Valen i United.no mener det er uproblematisk.
Jeg tror Pogba selges før det blir kjøpt noe dyrt...
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

pixma wrote: 19 Nov 2019, 13:10 Følgte med Danmark i går og da spesielt Eriksen, etter den kampen håper jeg at MU ikke kjøper han, er 0 fart i den kroppen, trur rett og slett han er en overvurdet luxsus spiller.
Kjøper United Eriksen, så har de ikke lært noe som helst av Falcao, Schweinsteiger, Matic og Sanches.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 20 Nov 2019, 13:22 Tenker MUFC bare må smelle 1 milliard på bordet jeg rett og slett.
1 milliard.
1 milliard for Erling Braut Haaland??
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Tenker det samme. Først må fyren vise at han kan prestere over tid. Kanskje vil han vise seg å være verdt så mye, men det er en ENORM risiko for at han faller gjennom på helt øverste nivå.

Han er jo en veldig "gammeldags" tanksenter-spiss, og det er få lag i dag som spiller på en måte som får maks ut av en sånn spillertype.
Jo, han scorer bøttevis med mål (akkurat nå i alle fall), men personlig ønsker jeg å lære mer om hva han kan bidra med i spillet forøvrig.

Sier ikke at han ikke kan bli superstjerne, og inngå for all del en slags intensjonsavtale, men la han i det minste få bevise det gjennom en hel sesong før vi smeller milliarden i bordet...
Post Reply