Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 932
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 820

Begynner å tvile på at denne overgangen vil skje.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Greenwood26 wrote: 18 Aug 2020, 21:10 Hva tenker folk om David Brooks? Vi trenger jo mer bredde i angrepet og spesielt en som kan avlaste Bruno, og Brooks er sikkert mye billigere en feks. Grealish og sikkert mer fornøyd med en rotasjonsrolle
Jeg er positiv til Brooks hvis det ikke blir noen Sancho på oss. Brooks kan gi mer konkurranse til Greenwood og James på høyresiden.. men igjen, så er han kun en spiller som forsterker stallen og ikke førsteelleveren. :(

Brooks er et spennende talent, men kanskje har han godt av å være et år i Championship og spille kamper mtp at han var skadet store deler av sesongen som var.

Det begynner å se litt dårlig ut nå angående Sancho. Dortmund står på sitt og selger ikke billigere. Skal vi virkelig ende opp med å betale den summen Dortmund forlanger alt, alt for sent? Da kan vi like så greit punge ut med en gang.

Hvis Sancho er utilgjengelig så er jeg fortsatt positiv til en spiller som Grealish. Han kan spille i alle de offensive midtbanerollene og i tillegg bidra på midtbanen hvis det trengs. Det gir oss f. eks muligheten til å spille med Bruno litt dypere og Grealish foran (eller omvendt) hvis Pogba skulle pådra seg en skade.. eller være ute av form (sånn som han har vært de siste ukene). Grealish inn hadde faktisk vært en kjempeforsterkning, men ryktene rundt han har stilnet litt.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1943
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2564

Ryktene rundt de fleste har vel stilnet ganske mye, så det er ikke lett å finne ut hva som tenkes i bland de høye herrer når det gjeller nye spillere.
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Er nok sikker på at det jobbes i kulissene med å hente inn spillere.
Når det gjelder Sancho, så syntes jeg det er mye penger særlig i disse tider som de krever.
På toppen av det hele så kommer lønn, agenthonorarer osv.

Hadde det vært slik at vi hadde en komplett tropp, og vi trengte kun 1 spiller så hadde jeg sagt splash the cash få inn Sancho.
Men faktumet er at denne troppen trenger 3-4 mann til, kanskje mer.

Som jeg har nevnt før da blir det vanvittig mye penger om en skal hente 3 - 4 mann. Da ender mann opp med å bruk 200 mill pund pluss alt annet.
Det er mye penger faktisk.

Da får man heller kjøpe uskrevne blad, og heller være tålmodig.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14578
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23128
Liker mottatt: 19099

Douglas Costa er vel det som blir skrevet om nå...En skikkelig ramp, spytting og albuer, sliter med disiplin og skader. Har ekstreme kvaliteter, men gambling er det vil jeg si.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Chelsea kommer til å lande Havertz ser det ut til. 100 mill vil Leverkusen ha, 80 er tilbudet fra Chelsea, blir 20 i add-ons da.

Joel Glazer har visstnok satt en stopper for Sancho...For dyrt med 120 mill.

Brooks og Costa er ryktet...Grealish er fortsatt på radaren, men blir jo dyr han au...Dembele og Fati skal ikke selges i følge Barca-sjefen. United er interessert i begge.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Blodfink wrote: 20 Aug 2020, 22:58 Douglas Costa er vel det som blir skrevet om nå...En skikkelig ramp, spytting og albuer, sliter med disiplin og skader. Har ekstreme kvaliteter, men gambling er det vil jeg si.
Jepp! En spiller som jeg lett kunne sett for meg at Mourinho hadde prøvd å lande om han fortsatt var manager, men ikke pokker om Solskjær går for en 30 år gammel ramp.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14578
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23128
Liker mottatt: 19099

Grealish og Magalhães stiger litt oppover ryktebørsen, håper på begge...Sancho er veldig tvilsomt nå. Men en høyrekant skal inn, spørsmålet er hvem er god nok og tilgjengelig?
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Fra dagens rykter på United.no

10.05: The Mirror skriver at United har gitt opp håpet om å signere Jadon Sancho denne sommeren. I stedet skal klubben utsette jakten på engelskmannen til neste sommer. Årsaken skal være at prisen Dortmund vil ha for spilleren, i tillegg til lønninger og agenthonorarer, vil koste United over 200 millioner pund til sammen.

Sancho har kontrakt med tyskerne til sommeren 2023. Lynvingen scoret ett av målene da Dortmund slo Duisburg 5-1 i en treningskamp lørdag.

Det er det faktisk ikke verdt, altfor mye penger. Selvom draktsalget kunne kommet godt med. 120 er bare pengene vi må gi til Borrusia, så kommer alt det andre i tillegg. Nei det er for mye.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14578
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23128
Liker mottatt: 19099

Romano melder at Magalhães er klar for Arsenal. Og neppe noen Sancho inn ser det ut til. Går United for Brooks?
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 23 Aug 2020, 14:08 Romano melder at Magalhães er klar for Arsenal
Dette betyr vel at Napoli ikke selger Koloubaly til City.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14578
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23128
Liker mottatt: 19099

Ja, dette påvirker City`s jakt på Koulibaly, Napoli må jo finne en annen erstatter nå.
LUHG!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Helt greit at Gabriel velger Arsenal. Dem har flere brasilianere i troppen og sportslig leder.
Hvem vil ha brasilianske stoppere? Har ikke store trua på fyren. Kun prestert 2/3 av sesongen, da han var benket i starten.

Sancho kommer mest trolig ikke. Kanskje greit med den prislappen. Har måtte tåle hele verdens øyne i nakken og PL er heller ikke Bundesliga.

Spre myntene på flere spillere.
- Brooks - leverte meget godt forrige sesong. Denne har vært preget av mange skader
- Grealish - kaptein for Villa. Produserer mål og assist. En "kul" type og kriger.
- Jota - herrefred for en talentfull spiller. 23 år.
- Ruben Neves - Kun 23 år. Dikterer spiller og setter tempo. God dødballfot.
- Harvey Barnes - 22 år. Ung, engelsk og målfarlig. Temposterk.
- Van De Beek -

Sier ikke disse er gode nok eller blir / er gode nok. Men det finnes nok av spillere der ute som kan forsterke United. Det gror ufattelig godt i Frankrike om dagen f.eks. Eller Spania for den saksskyld.


I dag meldes det at Messi stikker fra Barca (om vi skal tro på ryktene, Puyol ønsker han lykke til videre på twitter). 33 år. Presterer fint i 2-3 år til. Hadde vært kult, men...
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14578
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23128
Liker mottatt: 19099

Ketil Cantona wrote: 25 Aug 2020, 20:15 Spre myntene på flere spillere.
Ja, det er også en mulighet, har sansen for den lista der. Vi bør sende den til Joel Glazer...

Er jo aldri noen garantier, mtp. hva du skriver om Gabriel, men jeg tror han har muligheter for å bli en god stopper. Ganske billig i innkjøp au.

Angående Sancho så er det opplagt at det er den spilleren Solskjær ville ha inn. Hadde vært fint om klubben kunne stått bak manageren. Og det er vel fortsatt mulig at han blir henta, United bruker jo ofte god tid når det skal kjøpes noe.

LvG sier jo en del om transfer-arbeidet til United i et nytt intervju, ikke at han ikke er en smule bitter muligens, men tror heller ikke han snakker bare tull.

Messi ender vel opp i City eller PSG om han drar fra Barca. Juventus er nevnt og Inter er nevnt. Og USA og Kina...Pluss moderklubben Newell`s Old Boys.

Om United skulle prøve seg er jeg sikker på at han sier nei...Vet jo ikke, men magafølelsen sier det. Men morro ville det vært om han jogga ut på banen før møtet med Crystal Palace :hah:
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14578
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23128
Liker mottatt: 19099

Spanske sport.es skriver at Barca tror det er kontakt mellom Messi`s representanter og to klubber...

LUHG!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 932
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 820

2020 blir jo bare rarere og rarere. Kan ikke være noe i det her?


Sancho > Messi > Grealish for min del
Post Reply