Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Chiesa gjorde det bra i helga han, spennende type, og mye fotball i faren hans ja.
LUHG!
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Blodfink wrote: 17 Feb 2020, 20:13 Chiesa gjorde det bra i helga han, spennende type, og mye fotball i faren hans ja.
Må ha flere strenger å spille på. Dette er også visstnok en tofotspiller. Begynner jo å få flere av de. Spillere som er uforutsigbare i spillerstilen er hjertelig velkommen :)
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Har det noen gang gått bra med italienerne med i PL?
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Elkey wrote: 17 Feb 2020, 23:17 Har det noen gang gått bra med italienerne
Zola gjorde det greit i alle fall, Di Canio, Ravanelli, Di Matteo, Pelle, Balotelli, Eranio, Vialli og keeper Cudicini. Alle disse må vel sies å ha gjort det bra i PL.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 17 Feb 2020, 23:36 Zola gjorde det greit i alle fall, Di Canio, Ravanelli, Di Matteo, Pelle, Balotelli, Eranio, Vialli og keeper Cudicini. Alle disse må vel sies å ha gjort det bra i PL.

Ja kanskje. Det var mye 90-tallet der. Selv kjenner jeg hovedsakelig bare til alle italienerne som var innom United, og som liksom aldri fikk det helt til - tross talent; Macheda, Petrucci, Taibi, Rossi og Possebon.

Men det er nå historie. Har en følelse av at det er veldig lite italienere i PL om dagen. Så hvor har de blitt av?
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Enig der, United og italienere har vært så som så. Og det er vel langt mellom italienere i PL nå ja. De er for dramatiske, og så tør de nok ikke heller :hah:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Werner og Sancho til Liverpool? Ble bare litt revet med av Viasat-studio før CL-kampene nå...Sancho ryktes til Liverpool av flere journalister...Spent på Werner mot Spurs i kveld, jeg har sett lite av ham egentlig, men av det jeg har sett så er det svingninger i prestasjonene, og litt primadonna?

Det er Africa Cup of Nations neste sesong, Mane og Salah blir vel savnet, Liverpool hentet ikke spillere i fjor sommer.

Det er flere gode spillere enn Sancho, men han er utrolig god denne sesongen. Håper det er noe i at han vil til oss...
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Det skal forresten bli spennende å se om det skjer noen endringer i Tottenham til sommeren. Nå kan det se ut som de ryker ut av Champions League.. og å kvalifisere seg til neste år Champions League ble nok hakket vanskeligere nå som Son mister noen uker med fotball - og i tillegg er Kane ute en god stund til, tror jeg.
Spørs om ikke Mourinho må si farvel allerede før sommeren?

Dele Alli.
Harry Kane.
Son Heung-min.

Hvis 1 av disse klassespillerne velger å forlate klubben til sommeren, så tror jeg fort det blir flere. Ser ikke helt for meg at Son forlater klubben til fordel for en annen engelsk klubb (+ at Barcelona og Real Madrid sikkert er interesserte hvis han skulle ønske et klubbskifte), men det tror jeg Kane og Alli kan finne på å gjøre. Kane i United-drakt hadde ikke vært feil. :love: Men det blir vel mer som en drøm.

Kommer til å skrike av glede om vi sikrer oss Sancho eller Grealish til sommeren, men det skjer nok heller ikke..
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Når man ser hvordan MU har vært på spiller kjøp de siste åra så er det vel ikke mye som tilsier at det kommer inn en masse toppspillere, trur vi skal være storfornøyd vist Grealish kommer og mulig noe som ikke er så dyr.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Siste rykte: Odsonne Edouard 22 år, fransk landslagsspiller U-21. 6 kamper/11 mål. Stor og sterk spiss/høyre kant.

40 kamper i alle turneringer for Celtic denne sesongen, 24 mål/17 assists.

Chelsea er også interessert visstnok.

Ble hentet fra PSG av skottene.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
For hva det er verdt så skriver Marca om at Real flytter interessen fra Pogba til unge Camavinga fra Rennes.

Forståelig det, håper vi henter 17-åringen...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Jota også inne i ryktespalten.
LUHG!

Deleted User 367

Hvis Real Madrid har veldig lyst på Pogba, kunne jeg vært happy med en byttehandel at Vinicius Junior går motsatt vei. 8-)
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Han har vi nok ikke råd til...Skeptisk uansett, er en del skadet...

https://www.goal.com/en/news/kane-prefe ... j8omt5bdns
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Viken ;)

:hah: [mention]Sir Keane[/mention]
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Hadde vært helt enormt med Kane inn. HELT ENORMT. Meen, så spørs det om det er akkurat i den posisjonen vi må sprenge banken. Vi trenger utvilsomt en ny spiss, men Kane vil koste flesk.

Sancho vil koste flesk.
Maddison/Grealish vil koste flesk.

Om vi lander 1 av disse, så bør man nesten være fornøyd, synes jeg. To av disse hadde nesten vært for meget.
Men jeg kan ikke huske sist vi hadde en høyrekant i verdensklasse.. i tillegg er jeg veldig solgt på Grealish. En av ligaens beste, synes jeg.

Men igjen.. det er ikke hver dag en spiss som Kane blir ledig på markedet. Jeg vil også tro at han ønsker å fortsette karrieren i England - og vil vi egentlig se en av konkurrentene våre kjøpe han?
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Lingard wrote: 05 Mar 2020, 12:45 Men igjen.. det er ikke hver dag en spiss som Kane blir ledig på markedet. Jeg vil også tro at han ønsker å fortsette karrieren i England - og vil vi egentlig se en av konkurrentene våre kjøpe han?
Vi kan lande gode signeringer, men det avhenger så-klart at vi havner i Champions Leauge. Enten så må vi ta 4 plassen, eller så må vi ta EL. Kan jo kanskje gå med 5 plassen også men Shitty kan sikkert bestikke seg ut av suspensjonen?
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Lingard wrote: 05 Mar 2020, 12:45 Men igjen.. det er ikke hver dag en spiss som Kane blir ledig på markedet. Jeg vil også tro at han ønsker å fortsette karrieren i England - og vil vi egentlig se en av konkurrentene våre kjøpe han?
Jepp, Kane er meget interessant, men har han ikke en alvorlig skade hver eneste sesong? Mulig jeg husker feil, og den sjansen må man nesten bare ta også kanskje.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Grealish kan bli en hit på Old Trafford han. Et par greie treff her. Inkl.
den fine goalen hans mot oss...


LUHG!
Post Reply