Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Grealish er den jeg virkelig håper MU klarer å få i sommer, så han er nr 1 på min liste.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

pixma wrote: 09 Mar 2020, 06:10 Grealish er den jeg virkelig håper MU klarer å få i sommer, så han er nr 1 på min liste.
Jeg støtter denne, men samtidig skriker laget etter en ny god høyrekant. Bare se i gårsdagens kamp mot City. James lager mye problemer for City, men tenk hva en spiller som Sancho kunne fått til? Så for meg er Sancho også helt, helt der oppe, men skal innrømme at jeg er litt svak for Grealish. Han ser enormt god ut og tror han kunne klikket veldig bra med Rashford, Martial og Fernandes.. men det samme gjelder jo selvfølgelig Sancho. Helt ellevilt om vi sikrer oss 1 av disse i sommer.

Jeg har tidligere vært litt pessimistisk og tenkt, hvem er det egentlig som ønsker å spille for oss? Ja, vi er Manchester United, en av verdens største klubber, men det har tidligere sett ut som vi mangler mye for å komme tilbake til toppen. Mens nå tenker jeg, hvem er det som IKKE ønsker å spille for oss? 2-3 spillere inn og vi kan faktisk være med å kjempe om ligatittelen neste sesong, tror jeg..

Sancho kan sikkert velge hvilken klubb han har lyst til og ønsker nok sikkert Champions League, så CL er et must om vi skal lande han. Men Maddison og Grealish bør begge sikle etter en overgang til oss, selv uten CL. Nå trenger vi ikke begge to etter Fernandes sin ankomst og kanskje er ikke Maddison like nødvendig som en type som Grealish?
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Nok en spennende link;
Birminghams 16-åring Jude Bellingham er akkurat nå en av de heteste i fotball-Europa. Forrige uke ble det skrevet at han skulle være enig med Borussia Dortmund om sin personlige avtale, men mandag ble foreldrene til Bellingham sett da de forlot Carrington. Det melder The Sun, som også har bildebevis.

Manchester Evening News melder at 16-åringen selv var med på besøket, og at han fikk en rundtur blant annet sammen med Ed Woodward og Matt Judge.

The Telegraph skriver at Sir Alex Ferguson var til stede da unggutten fikk omvisningen med foreldrene.

Det tyder i alle fall på at United fortsatt er en aktuell destinasjon for midtbanespilleren (eller at United var aktuelle i alle fall frem til dagens møte).




Bellingham, Grealish og Sancho. Takk for meg!

Selg unne Lingard, Jones, Sanchez og mye er gjort. Smalling er vel også mulig å tyne litt cash ut av...
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Ketil Cantona wrote: 10 Mar 2020, 13:56 Manchester Evening News melder at 16-åringen selv var med på besøket
Er det noen som vet noe om hvor vanlig det er å besøke masse klubber før man velger hvem man vil signere for?
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Elkey wrote: 10 Mar 2020, 15:20 Er det noen som vet
Tror det er vanlig blant unge spillere.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Håper United klarer å dra i land Bellingham. Som engelsk klubb i relativ nærhet av Birmingham, så kan det bety at United er i førersetet. Familien ønsker å være tilstedet for både Jude og lillebror Jone, som er del av Birmingham-akademiet.

Birmingham har blitt enig om sum med BVB, FCBayern, Chelsea og United. De må selge pga likviditet, og Coronaviruset hjelper nok ikke på situasjonen.

OGS sin satsning på ungdom kan være utslagsgivende for at Jude velger United. Krysser fingrene.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-21694700

Deleted User 108

United skal være interesserte i å tilby Henderson ny kontrakt igjen. Hans fjerde kontrakt uten å spille en eneste kamp for klubben. 100 000 pund i uka skal denne være på.
Ighalo skal med glede ta et kraftig lønnskutt i følge britisk media for å få bli i United. Men kineserne vil kreve 15 mill pund som skal være tre ganger markedsverdi.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Veldig positiv til Bellingham og håper vi strekker det lengste strået der. Betyr mye å få tak i et så stort talent foran nesa på andre store klubber.

Også gode nyheter om Henderson og Ighalo. Vi kan ikke miste Henderson - han kan fort være sisteskansen vår i 10 år fremover.

Ighalo er en helt nydelig backup-løsning på topp. Få disse overgangene i gjennom nå snart, i tillegg til et par storfisker i sommer, så er vi godt beredt til neste sesong.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

United in focus med alternativ til Bellingham om han skulle velge United bort.

Har sett litt av Camavinga, blir stor tror jeg. Fint om United spaner litt på ham som saken nevner.

https://www.unitedinfocus.com/transfer- ... ingham/[hr][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
I følge The Athletic så jakter United spiss, høyre kant og en midtbane, en stopper er også ønsket, men de 3 første posisjonene er prioritert først. Sier meg enig.

Bellingham er midtbanespilleren, Sancho er høyrekanten og Ighalo blir muligens spissen? Grealish kan jo også være et alternativ, men han er jo venstrekant stort sett?

Av stoppere er det nok flere alternativer, men unge Kumbulla fra Albania som spiller i Verona er visstnok av interesse.
LUHG!

A.C. Fergie
Posts: 52
Joined: 10 Aug 2018, 12:18
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 5

Ser på nettavisen at inter vil hente Martial. De har hentet tre spillere vi ville ha bort og nå tror de antakeligvis vi er farmerklubben deres. Hente Martial, for en gjeng med gjøker 😂
Om det blir Champions League på oss neste sesong håper jeg vi møter Inter litt brennkvikt.

Deleted User 367

Inter kan gjerne hente Martial for min del, bare han blir erstattet.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Vet at United.no har skrevet om denne artikkelen her. Den er utgangspunktet for ryktespredningen på SoMe om at Bellingham er enig med BVB om en overgang.

https://sportbild.bild.de/bundesliga/ve ... sport.html

Tysken min er litt ustø, men jeg tolker artikkelen sånn at Bellingham er enig med BVB om en overgang, men at Bayern kan kuppe overgangen. Mener også å ha lest andre plasser om at avtalen med BVB skal passe godt for hele familien Bellingham, herunder lillebror og foreldre.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

pixma wrote: 09 Mar 2020, 06:10 Grealish er den jeg virkelig håper MU klarer å få i sommer, så han er nr 1 på min liste.
Grealish er den på min ønskeliste som jeg tror er mest realistisk å lande. Jeg går ut fra at Villa innser at han passer i en større klubb og er innstilt på salg. Og for ham vil en overgang til United uansett være et stort steg opp selv om vi evt går glipp av CL til høsten.

Sancho er nr. 1 på ønskelista, men jeg innser at det kan bli vanskelig å hente ham uten CL-spill.

Deleted User 367

Kan jo også tenkes at det kan bli kaos rundt overgangsvinduet i sommer.
Hvis f.eks vinduet skulle åpne før ligaen er ferdigspilt.
Stor avik når europeiske ligaer blir ferdigspilt.
Håper de finner en rettferdig løsning der.
Post Reply