Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Dette vil ikke se så ille ut, men det er mulig å gjøre flere store forbedringer til sommeren.
bruno.jpg
bruno.jpg (43.54 KiB) Viewed 2945 times
Noen forslag om hva som kan forbedres i sommer? Fred og Lindelöf erstattes med noe bedre?
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Torquemada wrote: 16 Jan 2020, 18:49
Noen forslag om hva som kan forbedres i sommer? Fred og Lindelöf erstattes med noe bedre?
Føler meg langt fra sikker på at Pogba er United spiller i september 2020. Så man skal neppe se bort i fra at han må erstattes. Samtidig føler jeg at James ikke er noe førsteelver materiale, det skal sies at han definitivt forsvarer en plass på benken og en verdifull plass i troppen. Fred kan vurderes, Lindelöf kan vurderes. Også må det nok hentes mer bredde til troppen slik at man kan konkurrere på flere fronter uten å være bekymret for skader eller utslitte spillere.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Takk for flott innsats til Ashley Young - en av mine favoritter, selv om det dabbet av mot slutten.

User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Joda helt greit det sånn sett. Husker jeg syntes det var veldig kult når vi henta han. Hadde vært veldig god i Aston-Villa som kant. Rask, god på skudd og kunne legge inn.

Troppen er i ferd med å bli enda tynnere! Kommer sikkert til å stille med juniorlaget på benken mot Liverpool til helgen...
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

offside wrote: 16 Jan 2020, 20:03 Troppen er i ferd med å bli enda tynnere!
Ja. og Young en en slags potet som kan brukes til veldig mye rart. Håper at det er skikkelige planer om å hente inn erstattere, og det på flere plasser i laget. Stallen er ekstremt tynn, en skade og så er laget helt på felgen. Slik kan og skal det ikke være i en klubb som United. Her må det bygges nytt lag helt fra bunnen.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Torquemada wrote: 16 Jan 2020, 18:49 Noen forslag om hva som kan forbedres i sommer? Fred og Lindelöf erstattes med noe bedre?
Ville ha kastet inn WBissaka, Martial og James inn der også jeg.
- WBissaka er ikke god nok offensivt, og håpløs på innlegg.
- Martial er jo en jojo i prestasjoner.
- James scorer ikke nok mål i mine øyne.

Deleted User 367

Ser ikke så ille ut. Noen justeringer må til mener jeg da.

Tror / håper Pogba drar. For mye støy rundt han.
Knallgod på sitt beste, men syns han ikke leverer over tid i forhold til prislapp. Sier ja takk til en god pris for han som kan erstattes med to like gode.

Fred kan bli fram til vi skal kjempe om gull.

Lindeløf bør erstattes for topp 4 plassering. Passer bedre som fast benksliter.

Martial og James spørs hvor høyt man sikter, kanskje greie nok for topp 4. Usikker.
Mener vi trenger ny spiss.

Men Williams seier opp som min favoritt til United beste spillet denne sessongen.😉
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Vi kan hvertfall ikke kvitte oss med flere spillere i dette vinduet. Solskjær har gjort en god ting med å rydde opp i stallen. Vi hadde altfor mange spillere som var der selv under Fergie tiden. Så ser man på de andre lagene hvor mye de fornyet. Det trengtes å ta en opprydding i stallen. Men man glemte jo å hente inn spillere. Når man mister noe som må man gjerne erstatte det....

Det er kun 4 måneder igjen av sesongen, det er ikke så lenge. Trenger ikke å hente inn allverden nå i Januar. Men det må komme noen inn, i det minste på lån. For jeg vet ikke om denne troppen her klarer å gjennomføre alle disse kampene som kommer på rekke og rad nå...
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18968

I dag meldes det om større uenigheter ang. Bruno...Det blir kanskje for dyrt for Glazers dette...Lurer enda på hvor de 2,5 milliardene som er tilgjengelige er...Om det ikke brukes noe i dette vinduet, da skal det brukes 3-4 milliarder til sommeren regner jeg med...

For å hevde seg i toppen bør vel 6-7 mann inn minst. 3 midtbanespillere, en kant, spiss og en stopper er vel greit å få inn.
Lukaku, Sanchez, Fellaini, Herrera, Young ut. I tillegg må Mata og Matic erstattes. Fred, Lindelöf, McTominay og Martial trenger konkurranse om plassen, Maguire også til tider, jeg tror ikke vi blir solide nok bakover med Victor og Harry...

Så to kongestoppere inn.

Den digre 19 år gamle Kumbulla fra Albania blir stor tror jeg, er jo ryktet inn...(Verona). Sancho ville vært noe, og kanskje Paredes som def. midt (PSG). Så er det jo Ndidi, Maddison, Grealish, Rice og slike da, Neto på Wolves er også veldig spennende.

Men Fernandes er interessant synes jeg, men United ville ikke møte Sporting på pris i fjor sommer, og heller ikke nå? Forskjellige rapporter om sommeren i fjor, noen mente pris, andre at MUFC ikke var interessert...
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Ikke helt lett å bli klok på denne overgangssagaen med Fernandes. For noen dager siden virket det som om avtalen var done deal og at Fernandes bare skulle spille kampen til helgen og deretter kom han til oss, men det virker som en overgang er lengre unna enn det vi tror, som Blodfink er inne på over her. Jeg skal innrømme at jeg håper litt på en overgang siden det hadde vært spennende å se hva en god 10'er kan få til i denne klubben, men da må han komme til en grei pris. Vil vi virkelig ha Fernandes i dette vinduet for summen som Sporting forlanger - når vi muligens kan få Grealish til sommeren for samme sum? (muligens litt mer, hvem vet)

Men samtidig så virker det som at Pogba sine dager i klubben er talte. Han får seg sikkert noen kamper på tampen av sesongen, men hodet hans er en annen plass og han forsvinner nok ganske så sikkert til en annen klubb i sommer. Så kjøp Fernandes nå og bruk pengene vi får for Pogba og forsterk midtbanen enda mer. :perf:

Men om jeg må velge mellom Fernandes i dette vinduet eller Grealish til sommeren så er valget veldig enkelt for min del. Grealish :football: :fire:
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7526
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26870
Liker mottatt: 17376

Blodfink wrote: 16 Jan 2020, 23:04 Lurer enda på hvor de 2,5 milliardene som er tilgjengelige er...
Ja, det er du ikke alene om.
Har ingen tro på at United kommer til å bruke £200m i ett vindu under Glazer’s.
Se på de to siste årene.
United har brukt rundt £60m - £70m netto, i sommervinduet.
I januar skjer det lite.

Det er trolig som Bojan Djordjic sa onsdag kveld.
«Ed Woodward lurer United fansen».
Det er ingen vilje til å bruke penger som går på bekostning av fortjenesten til eierne.
Derfor finnes det egentlig ikke penger.
Jeg har tatt opp akkurat det temaet 4-5 x på United.no.
Håpet de skulle lage en artikkel på det.
Ser imidlertid ikke sånn ut.
Virker faktisk som om redaksjonen der faktisk tror United har (vilje til) £200 000 000 å bruke i ett vindu.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Det er mulig jeg er en dum optimist, men til de rette spillerne så føler jeg meg trygg på at vi har penger å bruke.. og det får vi forhåpentligvis se i sommer. (Vi har jo tidligere punget ut store summer for Di Maria, Lukaku, Pogba og Maguire)

Vidar Dale Fjeld

https://www.independent.co.uk/sport/foo ... 41.html[hr][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Mer og mer skeptisk til Bruno etter å ha lest meg litt opp på han og sett hvordan han presterer mot de beste lagene. Om det også stemmer at han skal ha nektet å spille kveldens kamp i Portugal sier det meg at dette er en som kommer for pengene og som "driter" i sitt ettermæle i klubben. Her kommer det en ny Sanchez og da er en alltid hjertelig velkommen i Manchester United. Panikken har gode forhold på Old Trafford.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Nå har det begynt å dukke opp rykter/nyheter om Cavani rundt om. Han har jo vært en fenomenal spiller, men begynner å dra på årene. Selv om han skulle gå gratis, så regner jeg med at han vil ha lønn, og da spørs det.

Jeg er ikke helt fan av at United skal samle på gammelt vrakgods med mye bling-faktor. Men jeg er redd for at Woodward for blir blendet av gamle storheter som han har sett på stor poster i et eller annet fotballblad.

User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Vidar Dale Fjeld wrote: 17 Jan 2020, 11:11 Om det også stemmer at han skal ha nektet å spille kveldens kamp i Portugal sier det meg at dette er en som kommer for pengene
Du har nettopp gjort avtale om å selge den store feite bilen din med 400 gamp, som nettopp har vært inne til vask og polish.

Du tar ikke med deg kjerra på rallytur i skogen i timene rett før kjøper kommer for å hente bilen, eller...?
Post Reply