Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Vidar Dale Fjeld wrote: 17 Jan 2020, 11:11 Om det også stemmer at han skal ha nektet å spille kveldens kamp i Portugal sier det meg at dette er en som kommer for pengene og som "driter" i sitt ettermæle i klubben. Her kommer det en ny Sanchez og da er en alltid hjertelig velkommen i Manchester United. Panikken har gode forhold på Old Trafford.
Hvordan henger denne logikken sammen? At han (angivelig) ønsker å presse gjennom en overgang sier vel like mye det motsatte. Når Ashley Young forlater United-trening for å presse gjennom overgang til Inter, betyr det at han drar for pengene? Fernandes sitter vel igjen med akkurat like mye penger om han spiller mot Benfica eller ikke. Samtidig er det helt vanlig å droppe spillere som er i ferd med å bli solgt, så man ikke risikerer alvorlig skade.

Og hvor kommer Sanchez-sammenligningen fra? Sanchez var en spiller på hell (om United-apparatet hadde vært interessert i selv overfladisk statistikk, ville de oppdaget det), uønsket av klubb og upopulær blant lagkamerater. Han ville ha en siste enorm lønnssjekk før det var for seint, United gjennomskuet ikke bløffen, og fucka opp lønnsstrukturen i samme slengen. Ingen vet om Fernandes-kjøpet blir en suksess, men det er i det minste en spiller som faktisk fortsatt kan bli bedre.

Så kan det selvsagt diskuteres hvor sympatisk og respektfullt det er overfor arbeidsgiver og fans.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Vidar Dale Fjeld wrote: 17 Jan 2020, 11:11 https://www.independent.co.uk/sport/foo ... 41.html[hr][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Mer og mer skeptisk til Bruno etter å ha lest meg litt opp på han og sett hvordan han presterer mot de beste lagene. Om det også stemmer at han skal ha nektet å spille kveldens kamp i Portugal sier det meg at dette er en som kommer for pengene og som "driter" i sitt ettermæle i klubben. Her kommer det en ny Sanchez og da er en alltid hjertelig velkommen i Manchester United. Panikken har gode forhold på Old Trafford.
Her skal vi forhåndsdømme alt og alle. Greit nok å være skeptisk, men er vel i alle fall fair enough å gi folk en sjanse. At han ikke spiller i kveld sier meg at dette er en fornuftig mann, hvis du får mulighet til å komme til en PL klubb så er man villig til å stå over en kamp. Spesielt hvis man spiller i en av de mindre ligaene. I utgangspunktet burde egentlig Sporting holde igjen slik at han ikke pådrar seg noe skade og mister salgsverdien sin.
LoveUnitedHateGlazers

Vidar Dale Fjeld

Torquemada wrote: 17 Jan 2020, 11:20
Vidar Dale Fjeld wrote: 17 Jan 2020, 11:11 Om det også stemmer at han skal ha nektet å spille kveldens kamp i Portugal sier det meg at dette er en som kommer for pengene
Du har nettopp gjort avtale om å selge den store feite bilen din med 400 gamp, som nettopp har vært inne til vask og polish.

Du tar ikke med deg kjerra på rallytur i skogen i timene rett før kjøper kommer for å hente bilen, eller...?
Er kjøper sikker på hva han får så betyr ikke utseende en dritt... ;)
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Forhåndsdømming har aldri vært min greie, angående Fernandes (hvis han kommer da)så kommer sikkert han til å bruke tid for å tilpasse seg å spille for United. Noe som de fleste gjør, også under SAF.
Kan ikke se at kjøpet av eventuelt Fernandes har noe med panikk å gjøre, de har vel vært interessert i han en god stund.
Derimot hvis de skulle hente Cavani, da kan man snakke om panikk. Jeg håpet at klubben er ferdig med slike kjøp.
Nå nektet United å tilby Young 2 års kontrakt pga de selv har unge spillere på vei opp.
Dette mener jeg er et sunnhets tegn fra klubben sin side.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Buchan wrote: 17 Jan 2020, 11:46 Nå nektet United å tilby Young 2 års kontrakt pga de selv har unge spillere på vei opp.
Dette mener jeg er et sunnhets tegn fra klubben sin side.
Toppen
Føler ikke Young er et veldig stort tap, kan jo være at han er viktig å ha i garderoben osv. Milner er jo fks viktig for Livepool. Men det er på tide å komme seg videre. Så skal vi heller dømme en spiller før han har prøvd seg. Gi Bruno tid, la han vise hva han kan før vi dømmer han på forhånd.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

offside wrote: 17 Jan 2020, 11:55
Buchan wrote: 17 Jan 2020, 11:46 Nå nektet United å tilby Young 2 års kontrakt pga de selv har unge spillere på vei opp.
Dette mener jeg er et sunnhets tegn fra klubben sin side.
Toppen
Føler ikke Young er et veldig stort tap, kan jo være at han er viktig å ha i garderoben osv. Milner er jo fks viktig for Livepool. Men det er på tide å komme seg videre. Så skal vi heller dømme en spiller før han har prøvd seg. Gi Bruno tid, la han vise hva han kan før vi dømmer han på forhånd.
Jeg er helt enig

Vidar Dale Fjeld

Jeg håper at United ikke går for Fernades og heller venter til sommeren, og kjøper så Grealish.
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Håper på det samme nå egentlig. Gå for den engelske unggutten i stedet for Fernandes :)
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Tenke på alle som synes Håland gutten ikke måtte komme til MU, hmmm for en fotballspiller for et eventyr den gutten er, fantastisk.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

pixma wrote: 18 Jan 2020, 18:03 Tenke på alle som synes Håland gutten ikke måtte komme til MU, hmmm for en fotballspiller for et eventyr den gutten er, fantastisk.
Jeg hadde samme tanken.
Når det nå i tillegg ryktes om uenigheter om overgangen til Bruno Fernandz, så kan dette vise seg å bli et svært kjedelig overgangsvindu. Flere spillere ut, men ingen inn.

Mitt aller største håp at Woodward er den neste som skal ut.

Jeg har tro på OGS sitt porsjekt hvis han får tid nok, og hjelp fra noen andre som skjønner fotball. Woodward kan ikke få lov til å fortsette. Noen må fortelle, vise og illustrere for Glazers at han kaster vekk pengene deres. (Da er det nemlig muligheter for at de vil lytte)
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Captain Marvel wrote: 18 Jan 2020, 13:04 Håper på det samme nå egentlig. Gå for den engelske unggutten i stedet for Fernandes :)
Det er ett år mellom dem (24 vs 25). En av dem har 20 landskamper, den andre ingen.

Grealish er spennende, han. Men kan ikke skjønne hvorfor det ene skal utelukke det andre. Vi trenger vel flere enn én forsterkning på midtbanen?

Om vi nå ender opp med å kjøpe Fernandes - igjen ser vi et eksempel på elendig planlegging rundt overganger. Vi kunne kjøpt ham i sommer, og i mellomtiden har han signert ny kontrakt som presser prisen i været. Bare surr.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ryder wrote: 19 Jan 2020, 09:08 Om vi nå ender opp med å kjøpe Fernandes - igjen ser vi et eksempel på elendig planlegging rundt overganger. Vi kunne kjøpt ham i sommer, og i mellomtiden har han signert ny kontrakt som presser prisen i været. Bare surr.
Dessverre, dessverre. Klubbens overgangpolitikk har vært grusom. Man har jo vært flink på å sende spillere vekk, men dårlig med erstattere.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Dette med Haaland og Hernandez (og Mandzukic og Dybala) er bare et sunnhetstegn for United, som endelig virker å ha prinsipper å følge.
User avatar

ScholesLegend
Posts: 49
Joined: 18 Dec 2019, 00:35

Noen som har noe nytt angående Bruno?
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Virker som om Raiola ble skikkelig butthurt av United styret når de satt ned foten. Så fornærmet at han måtte slenge ut eder og galle om hvor fæle vi er og hva vi ikke fortjener. For en ekstremt barnslig type. Skal vel han ta igjen hver eneste gang vi går etter spillere nå da. Må United styret sørge for at det er spillere som ikke har han.
Post Reply