Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

La Familia de futbol:

Rodrigo Moreno som er klar for Leeds:

Rodrigo is the cousin of Thiago (Bayern Munich).

Rodrigo is the cousin of Rafinha (FC Barcelona).

Rodrigo is the nephew of Mazinho. (hvilken Mazinho er jeg usikker på)
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Ser litt på vdB som en avansert Darren Fletcher. Kan trenge en sånn type.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Det skal bli spennende å se hvem som lander Upamecano. Det begynner virkelig å se bra ut om vi signerer han også. Han er verdt en del penger..
Upamecano inn --> Jones, Smalling og Rojo ut? Ikke akkurat feil..
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Upamecano virker veldig bra, lit av en fysikk på gutten.
Kanskje ikke den raskeste, men han og Maguiere sammen kunne blitt gull!
Vi blir stadig linket til han.

Ser at vi også blir linka til Thiago, selv noen norske journalister skriver om dette på bla Twitter.
Syntes vi begynner å ha en bra midtbane på plass, så litt rart om vi skal gå for han?
Thiago blir 30 neste år....


Når det gjelder Sancho kan det se ut som United vil gå for han først til neste år.

Får vi inn en midtstopper til nå (Upamecano) og en spiss til så er jeg meget fornøyd.

Personlig ville det gledet meg om vi la inn bud på King.
Kine ble ikke brukt som ren spiss men spilte mye kant i årets sesong.
Jeg tror han kunne ha putta en del mål for oss, hvis han som ren spiss kan score mellom 10 og 15 mål for et lag som rykker ned, hva kunne han gjort for oss?
Kunne vært en god tilvekst.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

offside wrote: 02 Sep 2020, 08:05 Ser at vi også blir linka til Thiago, selv noen norske journalister skriver om dette på bla Twitter.
Syntes vi begynner å ha en bra midtbane på plass, så litt rart om vi skal gå for han?
Thiago blir 30 neste år....


Jeg kan som sagt ikke skjønne at vi prøver oss på Thiago også. Altså, selvfølgelig skjønner jeg det, da en meget, meget god midtbanespiller er tilgjengelig for en billig penge. Men det begynner å bli kamp om plassene på midtbanen vår - spesielt med tanke på at vi allerede har Pogba og Bruno som sikkert krever spilletid fra start. Og det kommer Thiago også til å gjøre.
Kunne kanskje fungert bra i diamantformasjonen som Solskjær benytter seg av og til? Matic dyp med Thiago og Pogba foran, + Bruno fremfor de igjen? En smule offensivt? Ja. Men denne formasjonen kunne forresten vært litt spennende med van de Beek også.

Men nei. Kan ikke se for meg at Thiago havner hos oss. Jeg krysser fingrene for at han ikke havner i Liverpool..
offside wrote: 02 Sep 2020, 08:05 Personlig ville det gledet meg om vi la inn bud på King.
Kine ble ikke brukt som ren spiss men spilte mye kant i årets sesong.
Jeg tror han kunne ha putta en del mål for oss, hvis han som ren spiss kan score mellom 10 og 15 mål for et lag som rykker ned, hva kunne han gjort for oss?
Kunne vært en god tilvekst.
Jeg er også positiv til King for en billig penge, men har ikke helt troen på at han kommer til oss. I tillegg har vi Ighalo (som har kontrakt 6 måneder til, ja). Men King kunne sikkert gjort en bra jobb ute til høyre også, hvis Sancho ikke kommer.. så får Greenwood (og James selvfølgelig) litt mer konkurranse om høyrekanten. Ekstremt anvendelig spiller, Joshua.. så ville virkelig ikke vært en dum signering, men kun for en billig penge.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Jeg tror det er mye sannhet i ryktene om at Solskjær og teamet ønsker 4 signeringer om de rette spillerne er tilgjengelige. 1 midtbane (DvdB), stopper, spiss og høyrekant. Det ser ut som at lagledelsen ønsker dobbel dekning, altså 22 spillere som er av høy kvalitet. Om Upamecano, Sancho og en spiss kommer inn begynner det å nærme seg.


Keepere: DDG/Henderson og et par til

Backer: AWB, Dalot, Laird, Mengi, Shaw, Williams

Midtst: Maguire, Lindelöf, Bailly, Tuanzebe, Upamecano

MB: Matic,Fred, Pogba, DvdB, McTominay, Bruno, Thiago, Pereira

Kanter/angrep: Rashford, Martial, Greenwood, James, Ighalo, Lingard, Mata, Sancho og ny spiss

Det er 32 mann her, og man kan trekke fra 5-7 stk som ikke får spilletid kanskje. Det er jo ikke noen unormal troppstørrelse egentlig.

Det er da tatt høyde for at Smalling; Rojo og Jones forsvinner, om spillere som Lingard, Mata, Dalot og Pereira skulle forsvinne, så må de nesten erstattes.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Han er en offensiv back med fart og teknikk i alle fall.

LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Siden ryktet går om Reguilón, her er noen klipp fra innsatsen hans mot United. En fin assist, og ellers mye potensiale. Blir litt usikker av at han ikke er av interesse for eierklubben Real. Vet de noe som vi ikke vet.

LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

En del rykter i dag også så klart.
Sancho er på ryktebørsne.
Suprise, suprise Griezmann er tilbake igjen.
Som nevnt over Regulion.
Upamecano
James Tarkowski også faktisk hehe.

Det er vel der ryktene svirrer, stopper og en ving kanskje en back...

Regner med at det kommer en spiller til i løpet av de neste ukene. Kanskje er det Sancho hvem vet?
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Ser at vi linkes til Bale igjen.

Kjøp hadde vært galskap. Men om vi ikke får tak i Sancho: Hadde det vært så dumt med et sesonglangt lån hvis vi får Real til å dekke deler av lønna?

Om vi ikke får tak i Sancho dette vinduet håper jeg virkelig at de allerede nå begynner arbeidet med å hente ham neste sommer. Virker som Woody først begynner å forhandle når overgangsvinduet åpner. Umulig å vite detaljene, men utenfra ser det ganske amatørmessig ut.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

aregran wrote: 07 Sep 2020, 12:35 Ser at vi linkes til Bale igjen.

Kjøp hadde vært galskap. Men om vi ikke får tak i Sancho: Hadde det vært så dumt med et sesonglangt lån hvis vi får Real til å dekke deler av lønna?
Det hadde ikke vært fullstendig krise med en Bale på en lånekontrakt - ei heller en ettårskontrakt, men må nok ned litt i lønn, men noe må han ofre for å forlate Real Madrid og det er han sikkert villig til.
Regner med vi alle er mest interesserte i at Sancho kommer, men hvis det ikke lar seg gjøre så kan Bale være en fint alternativ kommende sesong. Men jeg vil tro at Bale er ute etter en klubb som kan gi han en lukrativ kontrakt på gjerne en 3-4 år og det er garantert ikke Solskjær villig til.. og det er veldig positivt. Men som sagt, Bale på lån eller en veldig kort kontrakt og ikke en ekstrem lønn, kan være greit.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Hadde ikke gjort noe å låne Bale, men å betale en stor pris for han (mye skada) hadde vært ille. Han kunne vært en fin tilvekst han, med Bruno og Pogba bak seg kunne han skaffet en del målpoeng.
Real har jo gått ut og sagt at de mangler penger grunnet Covid krisen. Spania hadde en del økonomiske utfordringer før dette, nå er de rammet enda mer. Var jo en av grunnene til at hentet Ødegård tilbake.
De ønsker nok en god slant med penger for Bale. Det bør vi selvsagt unngå.

Men jeg er sikker på at vi har en ny signering innen nesten Mandag.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Lingard wrote: 07 Sep 2020, 14:05
aregran wrote: 07 Sep 2020, 12:35 Ser at vi linkes til Bale igjen.

Kjøp hadde vært galskap. Men om vi ikke får tak i Sancho: Hadde det vært så dumt med et sesonglangt lån hvis vi får Real til å dekke deler av lønna?
Det hadde ikke vært fullstendig krise med en Bale på en lånekontrakt - ei heller en ettårskontrakt, men må nok ned litt i lønn, men noe må han ofre for å forlate Real Madrid og det er han sikkert villig til.
Regner med vi alle er mest interesserte i at Sancho kommer, men hvis det ikke lar seg gjøre så kan Bale være en fint alternativ kommende sesong. Men jeg vil tro at Bale er ute etter en klubb som kan gi han en lukrativ kontrakt på gjerne en 3-4 år og det er garantert ikke Solskjær villig til.. og det er veldig positivt. Men som sagt, Bale på lån eller en veldig kort kontrakt og ikke en ekstrem lønn, kan være greit.
Med tanke på at han nå bare sitter på tribunen og klovner/sutrer er det kanskje bedre for alle at han reiser på lån et sted og viser at han fortsatt kan spille fotball? Forstår egentlig godt at Bale er misfornøyd i Real. Virker som fansen vendte seg mot ham nesten fra dag 1 uten annen grunn enn at han ikke er Ronaldo.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

aregran wrote: 07 Sep 2020, 16:54 Virker som fansen vendte seg mot ham nesten fra dag 1 uten annen grunn enn at han ikke er Ronaldo.
Jeg tror det har med at han har vært veldig varierende i prestasjonene. Glitret til med noen scoringer i ny og ne, kanskje noen kanonkamper, men stort sett ikke vært spesielt bra. Og ikke har han kommet godt overens med gruppa i Real og kanskje derfor ikke fansen heller. Han har vel for eksempel nektet å lære seg spansk? Det er ganske spesielt. Han kan se tilbake på en grei karriere den dagen han legger opp, selv om det fortsatt er noen år til.. men den kunne blitt så mye bedre. Se bare på 12/13-sesongen til Bale i Spurs før han dro til Real Madrid. Fyren gjorde som han ville i England. Håper for Bale sin skyld at han kommer seg bort fra Madrid i løpet av kort tid. Kanskje kan han være noe for Spurs?

Hvis Madrid er interessert i å låne han ut så tror jeg det er flere som melder seg på, men å kjøpe han? Neppe.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Bale er jo litt interessant, men synes det ville vært mye bedre for 5 år siden. Telles, venstebacken til Porto ryktes, voldsomt med venstreback-rykter for tiden.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Bale på lån ja, men det skjer vel neppe. Mulig det er noen i Kina som kommer til å splashe ut for han?

Dagens rykter;
Rojo har vist imponert på treningene, og Solskjær skal vurdere han som et alternativ.
Han fra Porto ryktes, kjenner ikke til han for å være ærlig. Men dette skrives på ryktebørsen om han;
He has got a peach of a left foot and is renowned for taking brilliant set pieces. In all competitions, the Samba star featured in 49 games and directly contributed in no fewer than 25 goals (13 goals and 12 assists) for Porto. Such productivity in the attack from a defender is absolutely incredible.
If United are to seriously challenge for the title next season then they need to have creative fullbacks. Last term, Liverpool won the Premier League and their fullbacks (Alexander-Arnold and Robertson) directly contributed in 31 goals.
Vi trenger backer som leverer målpoeng...

Time will show :)
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Tror månen faller ned før Solskjær får lyst til å signere Gareth Bale. En fyr som virker som han er såre fornøyd med å spille golf og sitte på tribunen i stedet for å jobbe seg inn på laget, virker som motsatsen til spillertypen Solskjær ønsker seg. Sanchez all over again. Tipper imidlertid at Woodward er adskillig mer sugen.
Et år på risikofritt lån, kanskje, men ser aldri i verden for meg at vi kjøper ham.
Post Reply