Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Sørlot rykte nu, ja ser ut som et MU kjøp.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14535
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22975
Liker mottatt: 18954

Nå må de få rodd i land Telles...
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4629
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2550
Liker mottatt: 10420

Dette fatter jeg virkelig ikke.

Har forståelse for at klubben ikke kan smelle 120 millioner i bordet for Sancho og prøver å forhandle i disse tider - men at vi driver og pruter på 4-5 millioner pund, både rundt Telles og Smalling, er fullstendig meningsløst. Nå tror ikke jeg at Telles er noen game changer sånn sett, men når kampene kommer så fort som nå er det en verdi i å fullføre kjøpene så fort som mulig .
Hvor mange poeng tapte vi på å dra ut Fernandes-kjøpet i fjor? Vedder på at vi uansett ender opp med å betale det Porto krever og selge for det Roma ønsker å gi.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Ryktes om et "take it or leave it"-tilbud på Sancho fra United på 75 millioner ++.

Om det stemmer, burde det selvsagt kommet for en måned siden, slik at vi kunne brukt energien andre steder når Dortmund uunngåelig sier nei.

Vidar Dale Fjeld

Hva som skrives i media om diverse summer/spillere osv tar jeg med en spade med salt. Dette handler om klikk og penger for media...og jeg skjønner ikke hva vi skal med enda en venstreback...men midtstopper derimot...eller to.
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Det har blitt skrevet opp og ned siden gjenåpningen.

United har blitt koblet til 145 spillere...

Vi får se, jeg trodde på litt mer aktivitet under overgangsvinduet, nå tar jeg ikke disse ryktene så serisøst.

Hvis vi har noe på gang, så vil de fleste medier skrive om det. Litt sånn det var med Van De Beek.

Utenom det, er det mye clickbite og rykter.
User avatar

Ryder
Posts: 4629
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2550
Liker mottatt: 10420

Jeg stoler på Fabrizio Romano, kan fortsatt ikke huske at han har bommet eller vist seg å fare med løgn. Utenom ham er det mye rart, men når flere rapporterer omtrent det samme, omtrent samtidig, er det som regel noe som skjer.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14535
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22975
Liker mottatt: 18954

Siste fra Romano er jo positiv utvikling for Telles inn og Pereira ut, men gjenstår en del arbeid i begge overgangene. Sancho ikke off, men da må 120 mill. euro legges på bordet...

Hadde jo håpet på salg av 4-5 mann, ikke at jeg ser på alle disse som uten sjanser til å spille kamper, men det er ikke mer enn halve troppen som får spille stort sett. (16 mann).

Solskjærs menn er vel DDG, AWB, Shaw, Lindelöf, Maguire, Matic, Pogba, Bruno, Rashford, Greenwood og Martial.

Så kommer Beek, Fred, McTominay, James, Ighalo, Mata, Lingard, Bailly, Williams, Fosu, Henderson og de fra akademiet som innhoppere, det er vel Laird, Mengi og Elanga? Men ser ikke ut til at de blir vurdert for spill foreløpig. Det er 25 mann.

Da er resten av troppen (uten utsikter til å få spille) Smalling, Jones, Rojo, Dalot og Pereira. Disse bør jo selges. I tillegg burde kanskje spillere som Ighalo, McT, James, Lingard og Mata virkelig vurderes, bør de erstattes med bedre kvalitet?

Vanskelig å bli kvitt spillere med 30-80 millioner i årslønn som flere av stallfyllet jo har. Jeg stemmer for videre opprydning i alle fall, tror det får oss tilbake til toppen lettere og raskere enn å prøve å få noe mer ut av de spillerne som pr idag er langt fra startplass.

Nå ble dette litt mer enn kun rykter...Men back, stopper, høyrekant og spiss skulle jeg gjerne hatt inn nå innen de 6 neste døgna...
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14535
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22975
Liker mottatt: 18954

Pereira lånes ut til Lazio, og Milan er interessert i et lån av Dalot med opsjon på kjøp neste år..., men United vil selge sier ryktet. Håper Milan og United blir enige. Mulighet for James på lån til Leeds om Sancho ender hos oss.

Telles nærmer seg.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2713
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3857
Liker mottatt: 4926

Synes faktisk Hauge kunne vært interessant, men nå er han så godt som klar for AC Milan. Må også innrømme at det sikkert er det beste stedet for han nå (ift oss), da det er mer sannsynlig at han spiller seg inn på laget der enn å utkonkurrere Rashford i United. Spennende spiller da, og jeg er mektig imponert over det Bodø/Glimt har gjort i år, inkludert mot nettopp AC Milan (knapt 2-3 tap). Minner meg litt om Rosenborg i glansdagene, som gikk i strupen på Europas elite med sitt eget spill, og fikk ofte fantastiske resultater.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14535
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22975
Liker mottatt: 18954

Hadde håpa litt på Hauge selv jeg, blir spennende å følge ham videre, B/G imponerer med positivt spill. Blir også interessant å se om trener Kjetil Knutsen får tilbud fra større klubber..
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14535
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22975
Liker mottatt: 18954

Mer positive rykter nå, Sancho-utvikling, Pereira klar for låneopphold i Lazio, Telles nærmer seg, og snakk om Cavani eller Jovic fra Gianluca Di Marzio. Dembele lånes kanskje om Sancho ryker. Smalling-bud fra Roma ventes.
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Mens vi duller i månedsvis med overganger fikser andre klubber det på noen dager...ryktene kommer i media og 14 dager senere er alt i orden. Vi er akterutseilt i det å lande spillere også...satser på et skikkelig børskrakk for Glazers...det kan redde klubben. ;-)
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14535
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22975
Liker mottatt: 18954

Ja, Gary Neville er ute å kritiserer klubben for manglende innkjøp au, er enig med ham. Han vil ha venstreback, stopper og en angrepsspiller før deadline. Det blir neppe 3 inn, men tror de prøver seg på to. (Sancho og Telles).
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2713
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3857
Liker mottatt: 4926

Blodfink wrote: 30 Sep 2020, 16:49 Ja, Gary Neville er ute å kritiserer klubben for manglende innkjøp au, er enig med ham. Han vil ha venstreback, stopper og en angrepsspiller før deadline. Det blir neppe 3 inn, men tror de prøver seg på to. (Sancho og Telles).
Er også helt enig, og synes den type kritikk er helt på sin plass, spesielt nå i slutten av "vinduet". Synes ærlig talt det United har drevet med er ganske skamfullt. Delvis sett opp mot hva Solskjær prøver å oppnå, men ikke minst opp mot andre klubber. Vi vet meget godt hva som kreves, både for Sancho og også Telles, men vi kommer med skambud 20-30% under det som sannsynligvis er deres "røde linje".

Kanskje hadde det gått bedre i sesongstarten (og jeg inkluderer de neste 2-4 kampene da) hvis vi hadde fått inn f.eks. Sancho og Telles/Reguilon for en måned siden i stedet for evt 2 timer før absolutt deadline.

For så vidt det samme med med Roma og Smalling. Vil tro han er jævlig frustrert, og det er sikkert Telles og Sancho også. Det er respektløst. Man vet hva som kreves, klubben ønsker spilleren, og spilleren ønsker klubben, men klubben gidder ikke å by det som kreves.

Men hvem vet... kanskje de tenker på at de sparer ukelønna noen uker, og det er viktigere enn sportslig suksess. Er så mektig drittlei av at klubben er styrt av griske søppelhuer. :angry:
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14535
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22975
Liker mottatt: 18954

Dembele vil jo ikke bort fra Barca...Men United prøver å overbevise ham. Sancho går det treigt med...

][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Men om han vil til oss er det jo spennende, skadefri så er han en toppspiller.

LUHG!
Post Reply