Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ikke United-rykte (dessverre), men håper ikke Chelsea får tak i VB Sergio Reguilón som er utlånt fra Real til Sevilla, han har hatt en sinnsyk sesong. Kan ikke fatte om Real selger, men de kjøpte jo Ferland Mendy fra Lyon i fjor, og har jo Marcelo. Vi har jo backer som jeg liker, men spanjolen har et driv og en teknikk vi kunne ha bruk for.
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Ryder wrote: 07 Aug 2020, 11:57 Er 99 prosent sikker på at vi er nødt til å betale fullpris for Sancho, Dortmund trenger ikke selge og kan bare stå på sitt. Vinn-vinn for dem.

Og bruker vi over 100 mill på ham, tviler jeg på at det er særlig penger igjen til flere. Det betyr minst en sesong til før vi har et lag som kan kjempe HELT i toppen. Noe som forsåvidt er helt greit, dette må bygges stein på stein.
Tenker det samme selv, at vi ikke vil ha råd til noe mer enn Sancho. Kanskje er også 100-120 millioner på grensen av hva vi har råd til i dette usikre markedet også.

Tror det eneste som vil føre til at vi kjøper noe annet er om Smalling blir solgt (enten til Roma om de klarer å hoste opp nok kaptial, eller til en annen klubb), og da vil det være en direkte erstatter til han bare.

Men skulle veldig gjerne sett at vi klarer å få inn en ung DM som kan veksle med Matic. Om ikke så må Ole vise at han får til å legge om formasjonen/hvordan vi spiller, og bedre få det til å fungere med Fred/McTominay sammen Pogba og Bruno. Da de to ikke kan erstatte Matic som DM direkte.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Synes det kan se ut som Sancho er eneste store kjøp United`s eiere er villige til å bruke penger på...Men de pruter selvsagt...

Kanskje man kunne hatt råd til Gabriel Magalhães, som muligens kan være en back-up som anker i tillegg til stopperplass.

Om United gjennomfører disse to overgangene sier jeg meg fornøyd. Men akkurat i dag virker ting helt i det blå...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250




Skjer ting i kulissene....
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Dortmund skal visstnok komme med en uttalelse ang. Sancho kl 1630 i følge Falk i Bild og Fjørtoft.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Tyske Kicker skriver nå at det er ekstremt usannsynlig at Jadon Sancho går til Manchester United
Blodfink wrote: 10 Aug 2020, 15:14 Dortmund skal visstnok komme med en uttalelse ang. Sancho kl 1630 i følge Falk i Bild og Fjørtoft.
https://direkte.vg.no/silly-season/news ... 001124d13a
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058



Uttalelser fra Zorc på pressekonferansen nå kl 16.30. (1) Sancho skal ingensteder, og (2) de har tidligere forlenget kontrakten hans til 2023, så han vil ikke kunne selges billig neste sommer.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Da er det bare å finne noen andre som virkelig vil til MU og glemme Sancho, synes det er greit at dem ikke betaler så mye som Tyskene skulle ha. :strong:
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Prisen på Sancho har vel vært kjent lenge...Man pruter og tror at det blir suksess? Skjønner ikke en dritt av "strategien" til eierne og lakeiene dems...Trist når man vel vet at OGS har Sancho som sitt mål...

Men det kan selvfølgelig snu, ting kan skje. Men vi "går glipp" av spillere stadig vekk, den trenden fortsetter ser det ut til.

Samtidig håper jeg at United gjør det slik fordi de vet at spilleren vil til MUFC.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Prisen på Sancho er svært høy så klart.
Dortmund selger dyrt, men man har jo overgang til Dembele ferskt i bakhodet.
Barca fikk ikke mye for den overgangen, selv tror jeg at Sancho er en mer anvendelig spiller.

Men hvis man ser på Hakimi som Real av en eller merkelig grunn solgte til Inter for ca 40 millioner euro + addons tror jeg det var, så bør sancho ligge på mellom 90 og 100 mill euro maks.

Det kan selvfølgelig være en taktikk fra Borrusia etter gårsdagens pressekonferanse for å presse prisen enda høyere opp. Jeg mistenker jo det, så gjenstår det å se om United fyrer på kravene. Alt har sin pris.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

SAF hadde ikke kjøpt Sancho. No value in the market.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Elkey wrote: 11 Aug 2020, 11:01 SAF hadde ikke kjøpt Sancho. No value in the market.
Ha ha sant! SAF gikk ut å vant ligaen med Evans, Rafael, Smalling, O'Shea, Fletcher og Chicharito..
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

:hah: Det er sant [mention]offside[/mention].
Ferguson hadde så mye erfaring på slutten at mange mente han alene var verdt 10-12 poeng.
Rullerte perfekt på laget, og psyket ofte ut motstander i tillegg.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Elkey wrote: 11 Aug 2020, 11:01 SAF hadde ikke kjøpt Sancho. No value in the market.
Den eldre Ferguson hadde kanskje ikke kjøpt Sancho.
Det var nok mest pga Glazer’s knipene lommebok fra 2005.
«No value in the marked» som du skriver :hah:

En yngre Fergie tror jeg ville hatt Sancho.
Slik han hentet Ronaldo.
Slik han hentet Rooney.
Slik han ville ha Gascoigne.

Usikker på hva jeg mener om å kjøpe Sancho nå.
På den ene siden er han spilleren jeg har mest lyst på siden Pogback.
Sancho er en spiller med flair and style.
Tenker jeg kun fotball er svaret JA.

På den annen side koster han enormt mye penger i dagens usikre økonomiske fotballverden.
Ingen vet hvor lenge det blir tomme tribuner, eller om liga og cuper avlyses igjen.

£100m ut på ham, etterfulgt av en ny lockdown kan være å gamble med klubben’s økonomi.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

United.no la ut en artikkel forleden det de kan vise til at BVB tidligere har gjort og sagt de samme tingene, men at det likevel ble salg. Tror Dembele og Aubaumeyang ble nevnt som eksempler. Så det får en til å spekulere i om dette er en taktikk for å presse opp prisen. Man kan jo også lure på om United er med på dansen fordi det skaper enormt engasjement, oppmerksomhet og vil øke draktsalget. Med andre ord så tjener de mer penger med å lage en saga av det. Vet ikke om det stemmer, men virker plausibelt
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

[mention]Elkey[/mention] Godt poeng så klart fotball er business i dag. Det meste i fotball handler om penger. For inntekt og penger gir muligheter for å være med å slåss om tittler osv.

Fotball har blitt en enorm industri, det er bare å se på sponsorer og tv avtaler det. Ikke minst hvilke pris spillere går for...
Post Reply