Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Det hadde i så fall vært helt, helt enormt. Tenk å kunne spille med Fernandes og Pogba på midtbanen i flere sesonger fremover. Da mangler det bare å finne en defensiv midtbanespiller som kan fungere bra sammen med disse to.

Ny kontrakt på Pogba og en ny offensiv spiller (gjerne Sancho eller Grealish), så begynner det virkelig å ligne på noe. Å finne en defensiv midtbanespiller blir ikke enkelt, men heldigvis holder Matic minst 1 sesong til. I tillegg har vi Fred og McTominay i bakhånd. Kanskje holder det med disse også neste sesong? Da får Garner enda et år på å utvikle seg.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

En dedikert og glad Pogba, og et par spillere til inn, så er vi tilbake på høyeste nivå tror jeg.

En av dem blir Sancho eller Grealish, mye tyder på det i alle fall.

I tillegg ville en Saúl Ñíguez vært rått, men han virker som en ganske trofast klubbspiller, men ville absolutt sett lyst på en overgang for ham, om han skulle få lyst til å flytte på seg.

Men jeg opplever behovene for forsterkninger fremover på banen som mindre nå.

Martial, Rashford, Ighalo, Greenwood, James, Pogba, Fernandes er en ganske bra offensiv kraft.

Forsvaret vårt er jo solid bakover også nå, men om ikke Shaw og AWB utvikler det offensive spillet sitt litt mer, så tenker jeg at vi kunne ha investert i backtyper som behersker den delen av spillet bedre enn våre gjør pr. i dag.

Når det er sagt så tyder uttalelser fra trener-teamet på at de vil utvikle de vi har på dette området.

Achraf Hakimi som var utlånt til Dortmund fra Real er nå solgt til Inter...men han kunne vært noe.

Men vi får se hva som skjer, United skal speide på Leon Bailey i morgendagens tyske cupfinale, men det er de ikke alene om.

United jobber visstnok for å få til en redusering av prisen på Sancho, nå som Bellingham visstnok har valgt Dortmund får vi håpe det kan ha effekt på Sancho-dealen.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Moyes/West H. interessert i både Jones og Lingard, Everton og WBA visstnok også interesserte i Lingard.

Virker sannsynlig at de forsvinner ut. Og jeg tenker at timingen er riktig nå. Siden en offensiv spiller og en stopper inn verserer på ryktebørsen passer dette bra.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Spanske AS skriver at United har slått kloa i Real Madrids unge venstreback, Álvaro Fernández Carreras. 17-åringen forlater Madrid-klubben etter at kontrakten hans gikk ut 30. juni.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Ikke blitt bekreftet av United enda.

Men jeg finner heller ingen bekreftelse på Marc Jurado, som United signert fra Barca forrige måned. Kan være at ingen U18-spillere bekreftes før seinere.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Får håpe det er sant, lovende om vi har blitt så attraktive for spillere fra klubber vi sjeldent kan handle fra.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Willian er faktisk på ryktebørsen, kontrakten i Chelsea er utgående. Jeg er ikke helt uinteressert det, god spiller.
LUHG!

Deleted User 108

Synes det er et herlig driv over King. Hvis han går for 15-20 mill pund i sommer håper jeg han blir hentet ettersom Ighalo drar i januar/februar.
Tror Martial er bombesikker og at vi ikke henter en rival til han. King kan spille på begge kanter også.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ja. King hadde vært en fin spiller inn. Han vil jo spille for United også.

Gary Neville uttalte at King var det råeste talentet han så på akademiet i sin tid.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Sancho til oss, Dortmund leter etter en erstatning trur jeg. Men Torres havner fort i City.

"Manchester City har havnet i en duell med Borussia Dortmund om Valencia-spiller Ferran Torres. 20-åringen har spilt bortimot alt av kamper for Valencia denne sesongen. Pep Guardiola skal være i førersetet om talentet, skriver BILD".
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Om hverken De Gea eller Henderson er gode nok, (noe jeg heller litt i mot), ønsker jeg Donnarumma, så kan Romero fortsette som nr.2 (om han gidder det mer selvfølgelig).

Donnarumma er en gigant på 1.96, har ikke noe kjempegodt forsvar foran seg i Serie A. Men han er uredd, skuddstopper og feltarbeider i ett.

Når De Gea ville til Real, var jo den 21 år gamle italieneren mye linket til oss (om jeg ikke husker feil og surrer med tidspunktet)...

21 år og over 200 kamper for Milan allerede. Inne i sin femte sesong som førstekeeper (!)

Debuterte på landslaget som 16/17-åring

Men det vil nok aldri skje dessverre, Raiola er agenten hans. :shit:
LUHG!

Deleted User 108

Donnarumma reddet vel sin fjerde straffe denne sesongen mot Atalanta i går?
Har vært gjennom en tung tid han også. Masse feil og rykter om at han ønsket seg bort og var supporternes skyteskive i lang tid. Jobbet seg gjennom det, viser mental styrke.
Christian Falk skrev i går at Sancho ønsker en overgang til United uansett om det blir champions league spill eller ikke.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ja, tror det var hans fjerde strafferedning, og helt korrekt at det var voldsomt til turbulens ei stund. Men han har kommet gjennom det på en god måte.

Raiola var kanskje arkitekten bak elendigheten...Minner litt om Pogba-bråket...

Om Dortmund går litt ned i pris, så er han United-spiller neste sesong tror jeg. Det hjelper jo at Sancho selv presser på litt.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Det går rykter om at Romero skal vekk. Overraskende synes jeg. Men det er kanskje forståelig dersom han blir 3. valget bak De Gea og Henderson. Samtidig ser jeg ikke for meg at United spiller med både De Gea og Henderson. Det ville være et skritt ned for begge to i mine øyne.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Veldig pålitelig kilde i BILD

User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Dortmund irriterer meg litt...Vil veldig gjerne ha Sancho, men prisen er stiv.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Mye spennende rykter nå.

Sancho:
https://www.vg.no/sport/fotball/i/6jmVj ... ed-spiller

King
https://www.dagbladet.no/sport/utelukke ... g/72692991

Det hadde jo vært fenomenalt, med både King og Sancho spør du meg.

En stopper til, og kanskje en midtbanespiller...
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Spinnvill pris på Sancho hvis de virkelig skal ha 120 mill euro. Men jeg håper han kommer inn dørene, det hadde vært en solid forsterkning (litt kjipt for Greenwood, men han bør få nok kamper likevel).
Post Reply