Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Enig i det du skriver der Ketil Cantona. Det er vel det vi har manglet, en midtbane som forflytter beina veldig raskt. Hadde man hat Fred, Mctominay og Pogba på midten hadde vi garantert fått en annen kamp. Hadde kanskje tapt for det om, men uten en velfungerende midtbane så blir det veldig vanskelig. Vi bør hente en midtbanespiller til, og kanskje en spiss. Hva vi får og hva som er tilgjengelig er vel ikke godt å si? Hvis ikke så må vi bare håpe at Pogba og Mctominay kommer tilbake en gang etter vinterpausen.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ketil Cantona wrote: 20 Jan 2020, 10:24 Når vi begynner å snakke om Rooney så tror jeg vi bør lukke januar vinduet raskere enn fanden.
:hah:
Ketil Cantona wrote: 20 Jan 2020, 10:24 Da hadde jeg heller sett Zlatan inn porten
Jepp. Vi bør lete etter slike karakterer som disse to i alle fall, "gærninger" med fotballintelligens er gull verdt.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Rykter om at Bruno F. nærmer seg i dagens aviser, håper det stemmer.

Den polske spissen Piatek i AC Milan skal visstnok stå på lista, er jo bra på å dukke opp foran mål.

Chong stikker av til Inter kan det se ut til ?
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Inter signerer 57 spillere i januar og vi rekker kanskje ikke å rote én over målstreken engang...

Ja da, er klar over at mye av det er "vrakgods" som slippes villig av selgende klubb, det krever ikke all verdens forhandlinger for å kjøpe Ashley Young og Victor Moses. Men forskjellen på kapasitet er likevel tankevekkende, og de klarer jo å kjøre en prosess med f.eks Eriksen samtidig. Så det ER jo åpenbart mulig.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

57 spillere, det var jaggu imponerende 😊
Nei det går absolutt ikke i noe rekord tempo med MU og kjøp av spillere.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det blir jo synsing utenfra, så klart, ingen vet hvordan det egentlig foregår, men ut fra tidligere transfervinduer ser det veldig ut som de kun har kapasitet til å kjøre én prosess i gangen.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Jeg leser at Bayern München ikke ønsker å signere Coutinho, så da blir det nok mye rykter i sommer om Coutinho til United i sommer.. med mindre fremtiden hans blir avklart før den tid. Han virker ikke å være ønsket i Barcelona - og heller ikke i Bayern etter endt sesong.

Jeg har tidligere vært positiv til Coutinho, spesielt med tanke på at Pogba sikkert er ivrig etter å forlate oss, men nå er jeg mer usikker. Utvilsomt en god spiller og utvilsomt en spiller som ville forsterket oss, men tror ikke dette er en spiller som Solskjær tenker at er den rette for klubben.. men fyren er for god og for ung til å dra f. eks til Kina allerede nå. Kanskje blir det PSG. Tiden vil vise.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Å ja, Coutinho vil vel dukke opp i ryktebørsen, men tenker vel også at han ikke passer inn i den nye filosofien...Et eller annet stemmer ikke med ham ser det ut til.

Om Fernandes blir kjøpt før neste helg så blir det ikke så mye rykter kanskje.
LUHG!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Simon Stone mener det sannsynlig ikke blir noen signering av Bruno F. i dette vinduet.
I så måte bør fansen på Old Trafford stå oppreist og hyle Woodward out i samtlige 90 minutter (spes. dersom han selv er på kampen). Det bør da for f&%n klare å komme til enighet med klubben. Klausuler, spiller på lån i retur, ett eller annet for å lande denne spilleren.

Makan til søppel! :angry:
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ketil Cantona wrote: 23 Jan 2020, 09:24 Simon Stone mener det sannsynlig ikke blir noen signering av Bruno F. i dette vinduet.
I så måte bør fansen på Old Trafford stå oppreist og hyle Woodward out i samtlige 90 minutter (spes. dersom han selv er på kampen). Det bør da for f&%n klare å komme til enighet med klubben. Klausuler, spiller på lån i retur, ett eller annet for å lande denne spilleren.

Makan til søppel! :angry:
Ren og skjær udugelighet, kan ikke kalles noe annet.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Blodfink wrote: 22 Jan 2020, 15:10 Å ja, Coutinho vil vel dukke opp i ryktebørsen, men tenker vel også at han ikke passer inn i den nye filosofien...Et eller annet stemmer ikke med ham ser det ut til.

Om Fernandes blir kjøpt før neste helg så blir det ikke så mye rykter kanskje.
Coutinho er en YouTube-spiller. Blendende highlights, veldig mye grått innimellom.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Gå United.no og les hva MUTV,s Andy Goldstein sier, er det mest fornuftige jeg har hørt om MU på masse år, men han er nok fri for jobb fra i morgen.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

pixma wrote: 23 Jan 2020, 11:32 Gå United.no og les hva MUTV,s Andy Goldstein sier, er det mest fornuftige jeg har hørt om MU på masse år, men han er nok fri for jobb fra i morgen.
Det skal jeg sjekke ut!
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Trasig at det ikke kommer noen forsterkninger. Alle lagene har vært ustabil i prestasjonene i år (bortsett fra Liverpool) og en plassering innenfor topp 4 hadde kanskje vært veldig sannsynlig med et par forsterkninger, men nå er det kanskje for sent. Vi får se. Det at Pogba har vært skadet så og si hele sesongen har selvfølgelig ikke hjelpet Solskjær..

Jeg håper de finner et par spillere nå på tampen av overgangsvinduet.. om så bare på lån. Må da finnes noen som kan forsterke dette laget... :hah:
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Tevez rykte på gang, må jo vel bare være tull og tøys, 35 år gamle Tevez til MU mye rart å lese for tida.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

pixma wrote: 24 Jan 2020, 12:15 Tevez rykte på gang, må jo vel bare være tull og tøys, 35 år gamle Tevez til MU mye rart å lese for tida.
Nei fysj så desperate er vi ikke :-)

Deleted User 367

Ja det får være grenser.
Hvis ikke kan vi hente Mark Hughes, Andy Cole og Sheringham også :D
Post Reply