Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 375
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 486

Han 16-åringen spiller altså fast for Birmingham, født i juni 2003. Sykt. Sånne talenter må man snappe opp. Flere wonderkids United burde vært proaktive på, som gikk til rivaler (Sancho, Sterling, Ramsey, Walcott, Alli).
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4413
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2831
Liker mottatt: 9371

Harry Greaves wrote: 13 Jan 2020, 08:35 Han 16-åringen spiller altså fast for Birmingham, født i juni 2003. Sykt. Sånne talenter må man snappe opp. Flere wonderkids United burde vært proaktive på, som gikk til rivaler (Sancho, Sterling, Ramsey, Walcott, Alli).
Ser god ut, virker som om Bellingham ønsker å bli i Birmingham. Mulig å signere for å låne ut resten av sesongen.

At andre toppklubber rekrutterer unge gode britiske spillere er noe vi nesten bare må godta. Er nærmest umulig å plukke opp alle talentene slik markedet er i dag. Nå kan man dog i ettertid si at både Ramsay og Walcott ikke nådde sitt fulle potensiale. Skjønner likevel hva du mener.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4661
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2591
Liker mottatt: 10528

Angående Bruno Fernandes - skjønner ikke at det ikke er noe å tenke på engang. Sporting vil selge, spilleren er sannsynligvis god nok og samtidig god i en rolle som skriker etter å forsterkes. Alle snakker om hvor vanskelig januar-vinduet er, fordi "ingen" vil selge kvalitetsspillere. Vel, her er det noen som vil, vi trenger spillere i den posisjonen og vi har råd. Synes ikke 60 mill Euro (som er rapportert) høres ille ut, for Maddison vil vi garantert måtte ut med mye mer. Kjøp!

Kanskje det blokkerer for et Maddison-kjøp, men ingen automatikk i det. Fernandes spiller f.eks indreløper i 4-3-3 for Sporting, ikke som en tier. Vi trenger uansett flere strenger å spille på, også formasjonsmessig.

Så har Fernandes 19 landskamper, mens Maddison har 1 (og Grealish har 0). Portugals landslag er vel heller ikke stort dårligere enn det engelske, og midtbanen er vel lagdelen med tynnest konkurranse hos England. Er Fernandes egentlig noen dårligere spiller enn Maddison? Har ikke sett nok av begge to til å felle noen dom, men det er i det minste close race.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Bruno ryktene bruker jeg ikke mye energi på. Få om ingen av de mest troverdige journalistene har hengt seg på enda. Portugisisk presse er en skamløs gjeng nok en gang...
User avatar

Ryder
Posts: 4661
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2591
Liker mottatt: 10528

Det kan selvsagt være bare tull - igjen. Men i så fall, hvorfor i all verden er vi ikke interessert?
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Fordi han spiller i Portugal. Nå har United dårlig erfaring med å hente spillere fra dårligere ligaer de siste årene. Lindeløf og Fred brukte lang tid på å tilpasse seg.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 932
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 819

Åpner ikke champagneflaska enda



In other news... :hah: :fire:
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Wesley Sneijder..... endelig!!! Dette ville i såfall ha vært det eneste kjøpet som hadde vært dårligere enn kjøpet av Sanchez

Men her ryktene som vi alle venter spent på.



Den høye lønna til Rojo er visstnok en hindring på veien, men så får vi se da. Kanskje United må bedrive litt "trygdeeksport" for å bli kvitt dyre spillere som ikke er gode nok og som vi ikke har bruk for.

"NAV-skandalen i United"
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Det skrives i flere aviser rundt om at United og Sporting Lisboa er i direkte samtaler nå. Simon Stone i BBC er en av dem som skriver dette nå. Men på twitter skriver han at dette ikke er noen garanti for at avtale går i orden.

Deleted User 367

Skal det være noe i Bruno ryktene denne gangen da? Men uansett så er vel mr ED det største hinderet. Litt over 14 dager på å lande en overgang ?? Da må han overgå seg selv 8-)

Liker tanken på at Pereira benkes, Bruno inn. Fått inn en spiss også så hadde jeg virkelig fått troen på topp 4. Flere av de andre konkurentene feiler jo ofte de også. 8-)
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Selv om Lingard ikke har vært topp, så må erstatter inn før han kan gå. Tror Italiensk fotball kan passe Lingard bra.



:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Marcos Rojo er visstnok ikke helt fornøyd med en mulig avtale med Sporting, særlig med tanke på at lønnen kreves redusert, eller at United betaler en del av denne.

En avtale med Fenerbache på 2 1/2 år, vil etter ryktene gi Rojo 3 ganger i lønn enn hva Sporting er i stand til å tilby.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14574
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23111
Liker mottatt: 19089

Ketil Cantona wrote: 13 Jan 2020, 10:46 Bruno ryktene bruker jeg ikke mye energi på. Få om ingen av de mest troverdige journalistene har hengt seg på enda. Portugisisk presse er en skamløs gjeng nok en gang...
Simon Stone og James Ducker skriver om dette nå. Jeg er overbevist om at han blir United-spiller, men så er det Rojo-lønna da...har forstått det sånn at Sporting bruker Rojo-interessen. Kinkig situasjon...

Med vår transfer-flyt så går det vel i vasken... :shit:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
RaoulDuke wrote: 13 Jan 2020, 11:09In other news.
Kult at det harseleres litt med MUFC og transferlykken dems. Håper det ikke blir farse av Fernandes au...
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Jeg har vært positiv til Bruno tidligere...men hvorfor er han ikke fanget opp av toppklubber andre plasser. Har vært hypet i flere år...i Portugal, og har kun spilt der på toppnivå. PL er ikke akkurat det samme som Primeira Liga og klubben ligger milevis bak Porto og Benfica. Føttene mine begynner å bli kalde.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 375
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 486

En klubb med noen form for gjennomføringsevne hadde lukket denne avtalen i oktober seinest, og hatt Fernandes klar på døra og klar til kampen mot Arsenal 1/1. Men ikke vi.

Jeg er helt sikker nå, på at Woodward faktisk saboterer United med vilje.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4413
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2831
Liker mottatt: 9371

Harry Greaves wrote: 14 Jan 2020, 08:39 En klubb med noen form for gjennomføringsevne hadde lukket denne avtalen i oktober seinest, og hatt Fernandes klar på døra og klar til kampen mot Arsenal 1/1. Men ikke vi.

Jeg er helt sikker nå, på at Woodward faktisk saboterer United med vilje.
Nå signerte Fernandes en kontrakt med Sporting i november. Så selv om at Sporting trenger pengene har de fortsatt gode kort på hånda. Mye av utfordringen til United er at andre klubber vet at United er gode for store summer, i alle fall per dags dato, og dermed ønsker maksimalt ut av avtalen for deres del (altså selgende klubb). Skal United hele tiden gi etter vil det skape en dårlig presedens hvor vi hele tiden må overbetale i enda større grad enn hva vi allerede gjør, så jeg forstår faktisk at vi bruker tiden til rådighet her.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Simon Stone og James Ducker skriver om dette nå. Jeg er overbevist om at han blir United-spiller, men så er det Rojo-lønna da...har forstått det sånn at Sporting bruker Rojo-interessen. Kinkig situasjon...

Mulig disse har kastet seg på. Kommer de med noe nytt eller kopierer dem fra portugisisk presse? Om man setter seg inn i eiernes sko så skjønner jeg at dem ønsker å betale minst mulig, sparer man 20-50 mill kroner...

Men disse forhandlingene burde startet opp i desember senest og han kunne vært spilleklar tidligere. Frustrerende at klubben nok en gang bruker all sin tid på å ikke klare å lande en forsterkning. Tipper vi sitter på deadline day frustrerte og hører OGS bortforklare verdien og at de ikke fant den "perfekte" spilleren....
Post Reply