Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14490
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22899
Liker mottatt: 18838

offside wrote: 11 Jan 2020, 10:57 men de fleste er vel gode på YouTube? Obertan så jo ut som Ronaldo nesten.
Hehehe, stemmer det, jeg hadde skikkelig troen på Obertan ei stund, men Fernandes er av et helt annet kaliber. Det våger jeg å påstå.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4381
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2767
Liker mottatt: 9209

Føler meg ikke sikker på at Fernandes kommer til å dominere i PL. Men at han er definitivt klar for et nytt nivå er det liten tvil om. Har spilt bra i de kampene jeg har sett av han også. Mulig at han klarer å løse floken på den offensive midtbanen, da flaskehalsen befinner seg der for øyeblikket.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

EivindfromNorth
Posts: 45
Joined: 04 Oct 2018, 09:16
Liker gitt: 20
Liker mottatt: 30

Blodfink wrote: 11 Jan 2020, 11:03 Utfordringen om han kommer til oss, blir om de andre spillerne forstår hva han driver med.
Haha. Funny. Jeg tolket det som et stikk til noen av spillerne i troppen. Altså fotballintelligensen :hah:
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4381
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2767
Liker mottatt: 9209

Spørs litt hvem man tenker på, sammenlignet med Lingard fremstår de fleste som Mensa medlemmer. Fred virker for min del å tenke fotball på en god måte selv om at han øyeblikk hvor han glimter helt ut. Rashford og Martial har nok også noen hakk å gå på når det kommer til forståelse.

Nå kommer mye av dette med samhandling og offensive relasjoner riktig nok. Vet du hvordan medspillerne dine beveger seg så er det lettere å sette de opp i farlige situasjoner.

Men er spent på hva som skjer med Fernandes. Var en del troverdige journalister som følger United tett som var på ballen i går, men frem til de begynner på nytt igjen forholder jeg meg ganske så rolig.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14490
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22899
Liker mottatt: 18838

EivindfromNorth wrote: 11 Jan 2020, 11:19 Haha. Funny. Jeg tolket det som et stikk til noen av spillerne i troppen. Altså fotballintelligensen
:hah: , men seriøst så er det flere som har mulighet for å heve seg her. OGS var en ganske lur spiller selv, så håpet er at han klarer å overføre/formidle litt av det videre.

Om Fernandes og f.eks Ziyech kommer, så heves dette nivået. Om de slår til er ikke godt å vite.
messilingard wrote: 11 Jan 2020, 11:27 Spørs litt hvem man tenker på, sammenlignet med Lingard fremstår de fleste som Mensa medlemmer. Fred virker for min del å tenke fotball på en god måte selv om at han øyeblikk hvor han glimter helt ut. Rashford og Martial har nok også noen hakk å gå på når det kommer til forståelse.

Nå kommer mye av dette med samhandling og offensive relasjoner riktig nok. Vet du hvordan medspillerne dine beveger seg så er det lettere å sette de opp i farlige situasjoner.

Men er spent på hva som skjer med Fernandes. Var en del troverdige journalister som følger United tett som var på ballen i går, men frem til de begynner på nytt igjen forholder jeg meg ganske så rolig.
Støtter dette 100%
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Angående fotballintelligens som jo er et lite diskutert tema innen fotballen, alt for lite...

Man har Messi, Ronaldo, Suarez, Zlatan, Mané , Firminho, Silva, De Bruyne, Rooney, Modrić og mange flere som gjør disse intelligente tingene naturlig, de er også i stand til å analysere en situasjon/mulighet veldig fort. Gjøre uventede ting osv.

MUFC har ikke slike spillere, men enig i at Fred har litt potensial. Matić er nok den smarteste vi har, men han er dessverre over the top...
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14490
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22899
Liker mottatt: 18838

Spennende det ryktet med albanske Marash Kumbulla, 19 år, spiller fast som CB i 3-backslinje for Verona.

Fysisk monster allerede, men flere klubber som ønsker ham.

Det lille jeg har sett virker bra, ble riktignok utvist mot Juventus, to gule, utvisningen kom på overtid.

Debuterte på landslaget i fjor.

En annen som bør vurderes er Buendía på Norwich, har bevist at han takler PL utmerket. Men ser vel ut til at man prøver seg på Fernandes.
LUHG!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 930
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 119
Liker mottatt: 808



User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Har man trua på Bruno kommer nu i Januar eller noe gang, nei har dessverre ikke noe tru på det, vist han er inntresert i å komme til MU så er det bare å kjøpe for skal ikke mye kvalitet for å få fast plass på MU nu for tida.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Skjermbilde 2020-01-12 kl. 14.43.21.png
Skjermbilde 2020-01-12 kl. 14.43.21.png (48.94 KiB) Viewed 2920 times

The other main talking point around the match was whether it could be Bruno Fernandes’ last before a move to Manchester United.

Portuguese newspapers are full of headlines like ‘Bruno Anti-Virus’ and ‘Bruno Immune to Virus’. He was Man of the Match, and United had an official in the stands watching, reports Record.

Record also say the Premier League club are ‘close’ to the signing, which will bring a cash boost for Sporting. The final fee is expected to be something like €60m plus around €10m in potential bonuses.

A Bola report United are a ‘short step’ from the signing. The €70m figure is again used and whilst it’s stated the possibility of including a player isn’t excluded, it’s made clear Sporting prefer cash.

A Bola also note the claims from England of Tottenham moving back into the picture. They don’t add anything on this, and don’t make an effort to confirm, saying United are a ‘few steps ahead’ anyway.

Correio da Manhã, as ever, try to go a step further. They state Bruno Fernandes is due in Manchester early next week after ‘significant progress’ was made in negotiations.

Despite claims of Portugal’s TVI24 saying the only reason the deal wasn’t announced on Saturday is because both teams were playing, that isn’t on their website and hasn’t been covered anywhere in the country.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4381
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2767
Liker mottatt: 9209

Blodfink wrote: 11 Jan 2020, 13:15 En annen som bør vurderes er Buendía på Norwich, har bevist at han takler PL utmerket. Men ser vel ut til at man prøver seg på Fernandes.
Personlig ble jeg ikke veldig imponert av han i går. Brandon Williams/Maguire hadde relativt god kontroll på han. Har levert greit med assists, ingen mål. Samtidig så er jeg vel ikke noe spesielt fan av argentinske spillere, i alle fall offensive. Skrekkhistoriene med Tevez og Di Maria gjør meg skeptisk.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14490
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22899
Liker mottatt: 18838

Håper han er klar, det som bekymrer er at Bruno selv har uttalt at Tottenham er en klubb han liker...Leste det et eller annet sted på United.no mener jeg.

Men av det mediene har skrevet de siste dagene virker det jo som noe er på gang mellom Sporting og MUFC.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
messilingard wrote: 12 Jan 2020, 14:53 Personlig ble jeg ikke veldig imponert av han i går. Brandon Williams/Maguire hadde relativt god kontroll på han. Har levert greit med assists, ingen mål. Samtidig så er jeg vel ikke noe spesielt fan av argentinske spillere, i alle fall offensive. Skrekkhistoriene med Tevez og Di Maria gjør meg skeptisk.
Joa, men han sto for et par bra ting og var ikke langt unna en assist til i går. Tror han kunne passet godt inn inn dette United-laget.

Jeg synes han virker som en som ikke gir opp, men enig i at argentinske spillere ikke har vært helt forenlig med MUFC...Tevez røyk uklar med Fergie, men var jo en fantastisk spiller egentlig. Veron var bra i Europa, men sleit med ligaen. Heinze fungerte jo greit i grunn. Di Maria ble helt krise, men hadde jo kvaliteten inne.

Men der var det vel mye privat, med innbrudd og ei kone som ikke trivdes.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Det er klart at aviser skriver for å selge, men det er allikevel spennende å følge med. Jeg tror Bruno er en type som kunne gjort seg i United. De som er på midtbanen i dag har ikke for vane å sette ballen i mål. Pogba er vel litt unntaket, men han er jo skadet.
bruno.jpg
bruno.jpg (201.09 KiB) Viewed 2905 times
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14490
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22899
Liker mottatt: 18838

Youtube melder Bruno klar :hah:

Om han kommer så får Rashford en konkurrent ang frispark:

LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

messilingard wrote: 12 Jan 2020, 14:53 Samtidig så er jeg vel ikke noe spesielt fan av argentinske spillere, i alle fall offensive.
Argentineren Sergio Agüero har nå 175 mål City, og er dermed den utlending med flest mål i PL.
Vi har verdens beste reservekeeper, og han er fra Argentina. Rett nok ikke offensiv, men dog :)
Zabaleta og Otamendi er også solide karer. Syntes det var trasig at Otamendi havnet på feil side av byen da det ble klart at han skulle spille i PL.

Carlos Tevez gjorde også en god figur for United da han spilte samtidig med Ronaldo og Rooney. Dessverre stakk han til City og bøtta inn mål der.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Jeg håper Fernandes blir bekreftet veldig snart. Stallen trenger virkelig forsterkninger og jeg kan ikke skjønne annet enn at dette er en solid forsterkning, men samtidig kan det tenkes at klubben har fått signaler på at det bare er å glemme Maddison til sommeren. For et kjøp av Fernandes i dette vinduet utelukker nok et kjøp av Maddison i nær fremtid og det er litt synd..
Post Reply