Bekreftede overganger til og fra MUFC.

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

Vidar Dale Fjeld
Liker gitt: 520
Liker mottatt: 1634

Jeg skal ta imot han med åpne armer...en fryktet angrepsspiller i PL...allerede der er vi kraftig oppgradert. Nå er jeg litt optimist igjen...
post liked by: Andtho01, Tringe, Rød Pølse, Pink Final, 28FPellistri, Pwint

28FPellistri
Liker gitt: 2537
Liker mottatt: 10153

Dette gleder jeg meg til!

Ønsket meg han til United allerede når han var i Hertha Berlin som ganske ung spiller og enda mer når han var i Atletico Madrid. Syns han tidvis har vært strålende for Wolverhampton så det blir spennende å se hva han kan tilføye hos oss.

Dette blir spennende!
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Rød Pølse
Liker gitt: 26007
Liker mottatt: 22248

Gleder meg VELDIG til å se Cunha i rødt. Jeg tror klubben har truffet med denne signeringen. For å legge litt kontekst til den tåpelige statistikken som supporterklubben valgte å fokusere på her om dagen...

post liked by: Andtho01, Pink Final, Vidar Dale Fjeld, Tringe, Pwint, Can2
Football, bloody hell!

28FPellistri
Liker gitt: 2537
Liker mottatt: 10153

Rød Pølse wrote: 01 Jun 2025, 15:19 Gleder meg VELDIG til å se Cunha i rødt. Jeg tror klubben har truffet med denne signeringen. For å legge litt kontekst til den tåpelige statistikken som supporterklubben valgte å fokusere på her om dagen...

Ja, det at man går en del, kan jo også være at man er smart i plasseringen sin. Og dermed ikke må løpe hele tiden for å rette opp dette. Komisk statistikk i grunn.
post liked by: Andtho01, Pink Final, Rød Pølse, Tringe, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Vidar Dale Fjeld
Liker gitt: 520
Liker mottatt: 1634

Det med at han er smart med bevegelsene og bruker sin fotballforståelse til å lese spillet - så er dette en egenskap de beste har...og mener dette er/var understreket i en artikkel jeg leste i forbindelse med denne latterlige artikkelen til BBC...men klikk er en sykdom, over hele verden.
post liked by: Pink Final, Andtho01, Rød Pølse, 28FPellistri, Pwint, Blodfink, Can2

Jan Erik
Liker gitt: 23316
Liker mottatt: 23631

Fin signering dette. Blir spennende å se ham spille for oss. Artig at ingen ante at han hadde gjennomført medisinsk test. Da er det jo ikke mulig å gjøre en bedre jobb med en overgang (om man ser bort fra pris selvsagt).

Da er det bare å se hva som skjer videre.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse, Pwint, Tringe, Blodfink, Can2, Spirograf1

alfen74
Liker gitt: 1873
Liker mottatt: 1875

Vidar Dale Fjeld wrote: 01 Jun 2025, 15:33 Det med at han er smart med bevegelsene og bruker sin fotballforståelse til å lese spillet - så er dette en egenskap de beste har...og mener dette er/var understreket i en artikkel jeg leste i forbindelse med denne latterlige artikkelen til BBC...men klikk er en sykdom, over hele verden.
Håper og tror du har rett, og at det ikke er meningen at vi skal spille "gåfotball" neste sesong. :hah:

Spøk til side, dersom Bruno Fernandes blir solgt, tror jeg Cunha er ment som erstatteren. Det får da være grenser for hvor mange tiere vi skal ha i stallen, samtidig som at vi knapt har spisser.
post liked by: Andtho01, Pwint, Blodfink, Pink Final, Can2

Andtho01
Moderator & Donor
Liker gitt: 20311
Liker mottatt: 21499

Disse spillerne er ferdig i Manchester United. Tom Heaton har fått tilbud om en ny kontrakt.
Jonny Evans, Victor Lindelof, Christian Eriksen, Hubert Graczyk, Jack Kingdon, Tom Myles, James Nolan, Tom Wooster og Sam Murray.
https://www.manutd.com/en/news/detail/m ... r-2025?t=y
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Pink Final, Belfastboy, Can2, Rød Pølse, Pwint, Blodfink
Hate Glazer love United
Post Reply