Bekreftede overganger til og fra MUFC.
Det største komplimentet jeg kan gi klubben etter dette vinduet et at det gir mening. Det har blitt hentet spillere i riktig alder, i posisjoner som måtte styrkes. Vi har ikke betalt blodpriser og det har heller ikke vært fokus på navn/ pr-signeringer. Har ikke noe å utsette når det gjelder salg heller, det har blitt ryddet godt opp. Man har fått noen brukbare summer inn og ikke minst trimmet lønningslisten.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pancho P, Pink Final, alfen74, Jan Erik, Rød Pølse
7/10 vindu på papiret, kanskje til og med 8.
Er alltid for tidlig å vurdere vinduet nå, men på papiret ser det bra ut. Vi må vente og se hvordan de nye faktisk gjør det.
Det eneste som trekker ned er manglende salg på ett par spillere, samt mangel på venstreback, en konkurrent til Mainoo, og en angrepsspiller som hever nivået i frontrekka.
Men med tanke på utgangspunktet er det veldig godt manøvrert av INEOS, og langt over det man nesten kunne forvente.
Net spend i årets vindu er relativt lav takket være mange salg og fornuftige kjøpspriser, og lønningslista er betydelig slankere.
Neste sommervindu er vi godt posisjonert til å tette de gjenværende hullene og forsterke frontrekka.
Er alltid for tidlig å vurdere vinduet nå, men på papiret ser det bra ut. Vi må vente og se hvordan de nye faktisk gjør det.
Det eneste som trekker ned er manglende salg på ett par spillere, samt mangel på venstreback, en konkurrent til Mainoo, og en angrepsspiller som hever nivået i frontrekka.
Men med tanke på utgangspunktet er det veldig godt manøvrert av INEOS, og langt over det man nesten kunne forvente.
Net spend i årets vindu er relativt lav takket være mange salg og fornuftige kjøpspriser, og lønningslista er betydelig slankere.
Neste sommervindu er vi godt posisjonert til å tette de gjenværende hullene og forsterke frontrekka.
post liked by: Andtho01, Pink Final, Pancho P, Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse
Jeg synes dette er et godt overgangsvindu. Stort mer kan vi strengt tatt ikke forvente av ledelsen med litt begrensede midler og at ryddejobben etter et tiår med tull og tøys er relativt omfattende.
Etter min mening ser vi for første gang på lenge et vindu med en tydelig tanke bak. Det skal bygges for fremtiden. Et par forsvarsspillere er kjøpt inn for umiddelbar effekt, men her er det mye ungt og lovende. Jeg liker det.
Så tror jeg nok det på kort sikt kan påvirke resultatene noe. Og det er greit for meg. Vi bør slippe inn mindre, men vi har jevnt over en veldig ung angrepsrekke som nok vil variere litt. En Rashford ute av form hjelper jo heller ikke....
Mitt inntrykk er at dette vinduet viser at Ineos hår gått litt vekk fra kortsiktige mål og tenker langsiktig. Så spørs det om aksepteres.
Gleder meg til en spennende sesong!
Etter min mening ser vi for første gang på lenge et vindu med en tydelig tanke bak. Det skal bygges for fremtiden. Et par forsvarsspillere er kjøpt inn for umiddelbar effekt, men her er det mye ungt og lovende. Jeg liker det.
Så tror jeg nok det på kort sikt kan påvirke resultatene noe. Og det er greit for meg. Vi bør slippe inn mindre, men vi har jevnt over en veldig ung angrepsrekke som nok vil variere litt. En Rashford ute av form hjelper jo heller ikke....
Mitt inntrykk er at dette vinduet viser at Ineos hår gått litt vekk fra kortsiktige mål og tenker langsiktig. Så spørs det om aksepteres.
Gleder meg til en spennende sesong!
post liked by: Jan Erik, Pancho P, red, RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final, LoveBruno&Rashford
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 3993
- Liker mottatt: 17265
Umulig å si ennå i hvilken grad de nye spillerne slår til, men dette transfervinduet er i alle fall godt tenkt fra klubben og det er helt åpenbart at vi opererer mye smartere og mer profesjonelt nå. Litt i overkant av det jeg forventet før sommeren, både mtp antall og kvalitet.
Vi har forsterket i de riktige posisjonene med spillere i riktig alder og profil. Ikke betalt «silly money» for noen av dem, og således ikke satt oss i potensielt håpløse situasjoner dersom de ikke skulle slå til. Blitt kvitt en del problemer.
Så har den økonomiske virkeligheten (heldigvis?) vært sånn at vi ikke har kunnet dra til med kjøp helt fra aller øverste hylle. Dette er uansett en sommer der vi skal legge et grunnlag og starte byggingen av en stall som kan konkurrere om ligatittelen om 2-3 år.
Kanskje man kan si at vi i sommer har hevet gulvet i stallen mer enn vi har hevet taket? Vi bør ha blitt adskillig mer solide. Så får heller glitteret på toppen komme senere.
Vi har forsterket i de riktige posisjonene med spillere i riktig alder og profil. Ikke betalt «silly money» for noen av dem, og således ikke satt oss i potensielt håpløse situasjoner dersom de ikke skulle slå til. Blitt kvitt en del problemer.
Så har den økonomiske virkeligheten (heldigvis?) vært sånn at vi ikke har kunnet dra til med kjøp helt fra aller øverste hylle. Dette er uansett en sommer der vi skal legge et grunnlag og starte byggingen av en stall som kan konkurrere om ligatittelen om 2-3 år.
Kanskje man kan si at vi i sommer har hevet gulvet i stallen mer enn vi har hevet taket? Vi bør ha blitt adskillig mer solide. Så får heller glitteret på toppen komme senere.
post liked by: King Eric, Jan Erik, Pancho P, Andtho01, Mr H, RedTrafford, Belfastboy, Rød Pølse, Pink Final, LoveBruno&Rashford
Så er det også fint at Everton sitter igjen med skjegget i postkassen angående Branthwaite. De priset seg ut, rett og slett. United på sin side har styrket sin troverdighet i framtidige overgangsforhandlinger.
post liked by: Ryder, Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, LoveBruno&Rashford
Er alltid superoptimistisk under pre-season og når man tipper tabellen. Lærer aldri 
post liked by: Can2, RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 20311
- Liker mottatt: 21499
Ethan Wheatley går på lån ut sesongen til Walsall.
https://www.manutd.com/en/news/detail/e ... nuary-2025
https://www.manutd.com/en/news/detail/e ... nuary-2025
post liked by: Blodfink, Pwint, RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final, Can2
Hate Glazer love United
-
Topic author - Donor
- Liker gitt: 35322
- Liker mottatt: 26613
Nå lurte du meg @Andtho01 , trodde vi hadde solgt 3 og fått inn 3 jeg nå. Så var det bare en U-spiller ut på lån
Men da får Wheatley prøvd seg litt da.

post liked by: Andtho01, Pwint, RedTrafford, Rød Pølse
LUHG!
-
- Moderator & Donor
Antony klar for Real Betis på lån ut sesongen.
https://www.manutd.com/en/news/detail/a ... season?t=y
https://www.manutd.com/en/news/detail/a ... season?t=y
post liked by: Can2, Jan Erik, 28FPellistri, red, RedTrafford, Spirograf1, Pink Final, Rød Pølse
Hate Glazer love United
-
- Donor
- Liker gitt: 28592
- Liker mottatt: 20250
Skål for den

post liked by: Andtho01, Pink Final, Rød Pølse, Can2
Synd han ikke lyktes. Som så mange andre. Men hvis den rapporterte lønnen på £105000 er riktig, er det vel ett lite håp om salg i sommer? For en lav sum, selvsagt.
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Pink Final, Rød Pølse, Can2
-
- Moderator & Donor
Da er Ayden Heaven klar for oss og har signert en kontrakt til 2029. Han vli bli en del av førstelaget så blir ikke overrasket om han er med i troppen i morgon.
https://www.manutd.com/en/news/detail/a ... ruary-2025
https://www.manutd.com/en/news/detail/a ... ruary-2025
post liked by: Can2
Hate Glazer love United
-
- Moderator & Donor
Velkommen til Manchester United Matheus Cunha.
post liked by: Pink Final, Vidar Dale Fjeld, Tringe, Rød Pølse, 28FPellistri, RedTrafford, Blodfink, Pwint, Can2, Spirograf1
Hate Glazer love United