Bekreftede overganger til og fra MUFC.
-
- Liker gitt: 2537
- Liker mottatt: 10153
Det har vel egentlig alltid vært et faresignal når trenere henter mange ex-spillere som de har jobbet med før. Og så er det jo et tegn på et lite nettverk.Jan Erik wrote: 13 Aug 2024, 22:23 Hvor mange tidligere Ajax-spillere er det nå?
Onana, Mazraoui, De Ligt, Martinez, Antony?
I tillegg til de andre spillerne han har hatt før. Er dette veien å gå?
Faresignalene er definitivt mange ved flere av signeringene. I tillegg så er det ikke ex-spillerne av ypperste verdensklasse. Lenge siden Nederland ble sett på som det ypperste. Landslaget har vel ikke hevdet seg nevneverdig siden slutten av 80-tallet(med noen unntak) og klubblag har vel ikke hevdet seg nevneverdig (med noen få hederlige unntak, som det gylne Ajax-laget til ETH som han nå prøver kjøpe "tilbake" til United om man ser bort i fra at Martinez var De Ligt sin erstatter) siden Ajax vant på midten av 90-tallet og Feyenoord som vant EL i starten på 2000-tallet.
Det blir spennende å se. Fallhøyden for ETH er definitivt blitt større i alle fall.
post liked by: Jan Erik, Can2
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Det var det jeg trodde jeg hadde lest, @10Hag.
Blir ikke veldig overrasket om det blir Dalot-De Ligt-Martinez-Mazraoui på fredag. Om de to nye er noenlunde i fysisk form da.
Blir ikke veldig overrasket om det blir Dalot-De Ligt-Martinez-Mazraoui på fredag. Om de to nye er noenlunde i fysisk form da.
post liked by: Andtho01, RedTrafford
-
Med skaden til Shaw så er nok sjansen størst for backen i alle fall, men så vidt jeg kan se så har ikke De Ligt vært involvert i pre-season, så blir overrasket om han går rett inn på laget. Mazraoui har ikke mange minuttene i pre-season han heller.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, RedTrafford
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
Håper inderlig ikke det, syns han var på grensa til grusom på backen, men så møter han ikke Bobb denne gang
Men er generelt ikke noen stor fan å spille folk ute av posisjon.

Men er generelt ikke noen stor fan å spille folk ute av posisjon.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, RedTrafford
Eric Cantona
Eric Cantona
Vi har jo ikke tradisjon i de siste årene for å kaste nysigneringene rett inn i startelleveren. Både under Solskjær og Ten Hag har det gjerne gått noen uker før de fleste slipper til fra start.
Finnes noen unntak, som f. eks Ronaldo og Martinez, og sikkert flere. Men blir overrasket om laget mot Fulham er veldig annerledes enn det som startet mot City.
Dessverre. Jeg savner litt Fergie-stilen; kast de inn fra første minutt, og la de lære raskt.
Finnes noen unntak, som f. eks Ronaldo og Martinez, og sikkert flere. Men blir overrasket om laget mot Fulham er veldig annerledes enn det som startet mot City.
Dessverre. Jeg savner litt Fergie-stilen; kast de inn fra første minutt, og la de lære raskt.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pancho P, Blodfink, RedTrafford
-
Uff, hadde blitt rabalder på Twitter og andre SoMe og sikkert her også om det skjedde og for eksempel De Ligt og Mazraoui spilte som Evra og Vidic i sine debuter.
De hadde blitt så slaktet at jeg vet ikke om jeg tør å tenke på det en gang.
De hadde blitt så slaktet at jeg vet ikke om jeg tør å tenke på det en gang.
post liked by: Jan Erik, Pancho P, Andtho01, RedTrafford
Eric Cantona
Eric Cantona
Martinez var jo også dårlig i debuten sin for oss, og fikk høre det. Det gikk ganske så bra. 
Spillerne vi henter må tåle hard kritikk, både rettmessig og urettmessig, det er en del av det å spille for en så spesiell og ultraprofilert klubb. Jeg tror klubben har det langt framme i tankene for hver transfer nå. De vil nok unngå flere Sancho-episoder.
Speaking of which, Martinez gleder seg til å spille med De Ligt, og påpeker de taktiske årsakene til hvorfor vi hentet ham:

Spillerne vi henter må tåle hard kritikk, både rettmessig og urettmessig, det er en del av det å spille for en så spesiell og ultraprofilert klubb. Jeg tror klubben har det langt framme i tankene for hver transfer nå. De vil nok unngå flere Sancho-episoder.
Speaking of which, Martinez gleder seg til å spille med De Ligt, og påpeker de taktiske årsakene til hvorfor vi hentet ham:
post liked by: Jan Erik, Pancho P, Andtho01, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Can2
Nei, det tror jeg ikke. Men man kan jo ikke ødelegge humor med fakta.

post liked by: Blodfink, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Will Fish selges til Cardiff. Sum ukjent per nå.
post liked by: Andtho01, Can2, Jan Erik, Pink Final
-
- Moderator
- Liker gitt: 3500
- Liker mottatt: 11929
Veldig spent på summen for Fish. Åpenbart at han måtte selges dette vinduet med tanke på køen foran han på stopperplass. Forhåpentligvis så har vi fått noen millioner pund med en solid videresalgsklausul og muligens en tilbakekjøpsklausul om han skulle ta enorme steg i Cardiff.
post liked by: Andtho01, Can2, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
-
- Liker gitt: 573
- Liker mottatt: 1907
Tipper Will Fish bare går for noen hundre tusen pund. 500 000 kanskje? Og sannsynligvis videresalgsklausul.
post liked by: Andtho01, Pink Final
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 20298
- Liker mottatt: 21495
Radek Vitek lånes ut til Østerrike og Blau-Weiss Linz denne sesongen.
https://www.manutd.com/en/news/detail/r ... for-season
https://www.manutd.com/en/news/detail/r ... for-season
post liked by: Jan Erik, Can2
Hate Glazer love United