Ryktetråd 2025
-
- Liker gitt: 520
- Liker mottatt: 1634
Det jobbes i kulissene...på en helt annen måte enn tidligere. Lekkasjene er borte kan en få inntrykk av...forhandlinger dras ikke ut i evigheter og spillerens kontrakt synes å være på plass før forhandlinger med selgende klubb starter. Tenk om dette kunne startet for 13-15 år siden...Ineos har tydeligvis et prosjekt på gang...og gjør det de må...så får heller alle medier hukke tak i det "negative" ved omstruktureringer og oppsigelser...sikkert mer klikk der. Sir Jim vet hva han gjør sammen med staben sin...og han tenker langsiktig, det er min oppfatning.
post liked by: Andtho01, Pwint, Rød Pølse, Pink Final, Tringe
Det høres sykt ut å argumentere for at noen født i 1998 er for gammel, og jeg sier ikke akkurat at Gyökeres er direkte for gammel. Meeeen, hvis vi nå ender opp med en front-trio med Gyökeres, Cunha og Mbeumo er vi plutselig i en situasjon hvor vi må/bør bli skikkelig gode innen få år, ettersom samtlige er i sin beste alder her og nå.
post liked by: Pink Final
Det må jo være et krav uansett.Mr H wrote: 06 Jun 2025, 10:19 yökeres, Cunha og Mbeumo er vi plutselig i en situasjon hvor vi må/bør bli skikkelig gode innen få år,
Likevel bør de bli mye bedre om de lander tre spillere i front som samlet sett har godt over 100 målpoeng i 2024/25.
Da vil jeg bare han en keeper som ikke koster oss flerfoldige poeng i sesongen og da snuser man plutselig på europeisk cup igjen.
Vi slapp inn tre mål mer enn Aston Villa denne sesongen.
post liked by: Blodfink, Pwint, Rød Pølse, Can2, Pink Final, Tringe
-
- Liker gitt: 59
- Liker mottatt: 1068
Alderen til disse tre vil være 27-26-26 i år. Da tenker jeg at samtlige kan levere på det nivået de har i dag, i fem-seks år til.Mr H wrote: 06 Jun 2025, 10:19 Det høres sykt ut å argumentere for at noen født i 1998 er for gammel, og jeg sier ikke akkurat at Gyökeres er direkte for gammel. Meeeen, hvis vi nå ender opp med en front-trio med Gyökeres, Cunha og Mbeumo er vi plutselig i en situasjon hvor vi må/bør bli skikkelig gode innen få år, ettersom samtlige er i sin beste alder her og nå.
Optimalt sett hadde United signert spillere som var noe sånt som 25-24-23 år istedenfor, absolutt, men jeg tror ikke dette er et problem utover det at de da må erstattes to år tidligere.
Så skal man huske på én ting til, og det er det at de øvrige spillerne i vår antatte XI er hhv. 29-20-32-19/27-24-31-21-23. Altså, fire/fem av våre antatte startere, og jeg tok ikke med Mainoo her, er yngre enn Mbeumo og Cunha. Det er viktig at disse spillerne får et miljø å vokse i, og den beste oppskriften for det er nok å ta litt av presset bort fra noen skuldre her, og la spillere som Cunha og Bruno være ledestjernene.
Mulig jeg lager en oversikt over aldersfordeling og medianalder for stallen vår, men det gir mer mening å gjøre dette etter sommervinduet en gang. Den sier en del om stallbalansen vår.
post liked by: Mr H, Pink Final, 28FPellistri
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 23770
- Liker mottatt: 9212
Dette er musikk i ørene! Drømmer er i ferd med å gå i oppfyllelse! Har opplevd U-turns før, så litt salt i klypa er vel bra, ja. Håper også veldig på en habil første keeper også. Det må sies.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Pink Final
Kong Eric Cantona
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 20298
- Liker mottatt: 21495
Mbeumo har godtatt kontraken fra klubben som blir 5 år pluss opsjon på 1. Vil ha en uke lønn på 165,000 pluss bonuser. Klubben gar lagt inn nytt bud på under 65 millioner totalt.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Vidar Dale Fjeld, Can2, Pink Final, RedTrafford, 28FPellistri, Tringe
Hate Glazer love United
Foran en av kampene på 90-tallet mellom Rosenborg og Juventus, skal Nils Arne Eggen ha sagt noe slikt til sine spillere: "Christian Vieri er rask, sterk i duellene, og flink til å plassere seg. Han er god på hodet, og skyter godt med begge bein. Men bortsett fra det er han ikke noe spesielt."Harry Greaves wrote: 05 Jun 2025, 12:28 - Rasmus Højlund lånes ut til Inter, med opsjon på kjøp på 40 millioner Euro
Med det sitatet i tankene, lurer jeg på hva speiderrapportene til Inter sier om Rasmus Højlund. Kan det være no slikt som: "Rasmus Højlund kommer sjelden til målsjanser, og pleier å bomme på de sjansene han får. Han er uvenn med ballen, går sjelden på løp i bakrom, og taper de fleste duellene. Men bortsett fra det er han knallgod."
Spøk til side, så ser nok Inter (og en del andre klubber) at Højlund fikk særdeles dårlig "service" fra sine medspillere forrige sesong, og endte opp i en vond sirkel. Bare det at Cunha erstatter Garnacho burde jo doble antall pasninger og innlegg til Højlund, dersom han blir i United neste sesong. Men et utlån er kanskje det beste for han å komme inn på rett spor igjen.
post liked by: RedTrafford, Can2, Belfastboy, Pwint, Rød Pølse, Pink Final, Tringe
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 20298
- Liker mottatt: 21495
Garnacho kommer til å forlate klubben i sommer. Har Interesse fra Leverkusen og 3 andre pl klubber.
post liked by: Jan Erik, alfen74, Rød Pølse, Lorentzsen, RedTrafford, Can2, Tringe
Hate Glazer love United
-
- Donor
- Liker gitt: 28583
- Liker mottatt: 20236
Leverkusen er interessert, men det finansielle gjør det vanskelig sies det.
Etter og ha solgt Wirtz for en formue ?
Etter og ha solgt Wirtz for en formue ?
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pink Final, Can2
@RedTrafford, det virker som ALLE klubber har det vanskelig finansielt når de skal kjøpe fra United.
Absolutt alle.
Ellers bare hiver de dollarsedler rundt seg som edru IT-folk.
Absolutt alle.
Ellers bare hiver de dollarsedler rundt seg som edru IT-folk.
Last edited by Jan Erik on 07 Jun 2025, 20:31, edited 1 time in total.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pink Final, Can2, Tringe
-
- Donor
- Liker gitt: 28583
- Liker mottatt: 20236
Det er både sant og irriterende.
Wirtz overgangen er vel ikke 100% i boks enda?
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.

Wirtz overgangen er vel ikke 100% i boks enda?

Eller fulle håndverkere

post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pink Final, Can2
-
Topic author - Moderator
- Liker gitt: 3500
- Liker mottatt: 11929
Som en absolutt ikke edru arbeidstager fra både finans og IT-bransjen så kan jeg bekrefte at sedlene tidvis kan sitte løst.
post liked by: Andtho01, Pink Final, Jan Erik, RedTrafford, Tringe
LoveUnitedHateGlazers