Selv om han ikke var mitt førstevalg så er det en spennende signering, dette også. Hatt en fantastisk sesong i Brentford i år, og to veldig gode før det også.
Dersom denne overgangen går i orden så viser United at de mener alvor på overgangsmarkedet. Og det at det kommer to spillere av dette kaliberet inn så fort (potensielt, dersom ting ordner seg med Brentford) kan være en katalysator for å lokke andre talenter til klubben også.
Nesten utrolig hvordan United kan dra dette opp av hatten etter en slik sesong.
Ryktetråd 2025
-
- Liker gitt: 59
- Liker mottatt: 1068
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Blodfink, Pwint, Pink Final, Can2
Wow. Dette er fantastiske nyheter! To signeringer av denne klassen (dette er øverste hylle av det United realistisk kan få) i boks 2.JUNI er STRÅLENDE!
FOR et team vi har nå bak Ruben.
The Good Times Are Coming Back!
FOR et team vi har nå bak Ruben.
The Good Times Are Coming Back!
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Pwint, Pink Final, Lorentzsen, Can2
2. juni og vi har allerede signert en og en ligger i 'pipeline' 
Alder ved signering:
24/25
Mazraoui 26 år
De Ligt 25 år
Ugarte 23 år
Zirkzee 23 år
Dorgu 20 år
Yoro 18 år
Heaven 18 år
Koné 18 år
Obi 16 år
----------------
25/26
León 18 år (avtalen i boks før jul)
Cunha 26 år
Mbeumo 25 år
Det er god grunn til å klage på spillerlogistikken til Manchester United de siste 15 årene, men nå er det nye tider. Alle vil ikke slå til, men sannsynligheten for å brenne inne med gæmliser og flopper på monsterlønn er betydelig redusert.
Alder ved signering:
24/25
Mazraoui 26 år
De Ligt 25 år
Ugarte 23 år
Zirkzee 23 år
Dorgu 20 år
Yoro 18 år
Heaven 18 år
Koné 18 år
Obi 16 år
----------------
25/26
León 18 år (avtalen i boks før jul)
Cunha 26 år
Mbeumo 25 år
Det er god grunn til å klage på spillerlogistikken til Manchester United de siste 15 årene, men nå er det nye tider. Alle vil ikke slå til, men sannsynligheten for å brenne inne med gæmliser og flopper på monsterlønn er betydelig redusert.
post liked by: Andtho01, red, Harry Greaves, Mr H, Jan Erik, Blodfink, Ryder, Pink Final, Lorentzsen, Can2, Pwint
Football, bloody hell!
Angående Goncalves som nevnt av @Jan Erik og @Rød Pølse, jeg var veldig klar for den overgangen åra 21-23, han var en del på ryktebørsen. Har/hadde jo et veldig bra toppnivå.
Har ikke fulgt med de siste 2 åra. Litt skadeplaga her og der har han vel også hvert.
Mbeumo inn vil jo bli artig det. Samme skepsisen der, takler han overgangen... Man satser jo på et rungende ja på det om 3 mnd
Har ikke fulgt med de siste 2 åra. Litt skadeplaga her og der har han vel også hvert.
Mbeumo inn vil jo bli artig det. Samme skepsisen der, takler han overgangen... Man satser jo på et rungende ja på det om 3 mnd

post liked by: Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, Pwint, Pink Final, Can2
LUHG!
Cunha allerede klar, Mbuemo på vei, ingen midtukelkamper. Skal ikke mye mer til nå før jeg tipper oss usaklig høyt på tabellen før neste sesong.
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Ryder, Pwint, Jan Erik, Pink Final, Can2
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 3993
- Liker mottatt: 17265
Så, med forutsetning om at vi faktisk kjøper Mbeumo: Bør neste prioritet være en spiss eller en sentral midtbanespiller?
Ingen av de to nye er rene spisser, men kan spille der og også inngå i en treer som rullerer (Rooney/Tevez/Ronaldo-style, fullstendig uten sammenligning for øvrig) med Zirkzee som tredjemann. Vi bør uansett være bedre skodd på siste tredel enn i år.
Jeg mener fortsatt vi må løse den sentrale midtbanen før vi virkelig kan bli et godt lag igjen. En ballsentral som er trygg under press og trygg med ball, og samtidig har fysikk nok til ikke å bli herjet med i PL. Som kan pares både med Ugarte, Bruno og Mainoo uten at det ødelegger spillet vårt.
Frontrekke i full fyr er bra, men hjelper ikke om vi ikke klarer å spille oss ut fra egen halvdel.
Personlig tenker jeg det er 50/50 mellom spiss og midt med tanke på behov. Men ser jo at det uansett er tynt bemannet på nierplassen dersom Højlund forsvinner. Obi? Tja, tror nok det er for tidlig for ham, ideelt sett burde han blitt sendt ut på et nøye utvalgt lån. Men mulig vi vil trenge ham i bakhånd.
Ingen av de to nye er rene spisser, men kan spille der og også inngå i en treer som rullerer (Rooney/Tevez/Ronaldo-style, fullstendig uten sammenligning for øvrig) med Zirkzee som tredjemann. Vi bør uansett være bedre skodd på siste tredel enn i år.
Jeg mener fortsatt vi må løse den sentrale midtbanen før vi virkelig kan bli et godt lag igjen. En ballsentral som er trygg under press og trygg med ball, og samtidig har fysikk nok til ikke å bli herjet med i PL. Som kan pares både med Ugarte, Bruno og Mainoo uten at det ødelegger spillet vårt.
Frontrekke i full fyr er bra, men hjelper ikke om vi ikke klarer å spille oss ut fra egen halvdel.
Personlig tenker jeg det er 50/50 mellom spiss og midt med tanke på behov. Men ser jo at det uansett er tynt bemannet på nierplassen dersom Højlund forsvinner. Obi? Tja, tror nok det er for tidlig for ham, ideelt sett burde han blitt sendt ut på et nøye utvalgt lån. Men mulig vi vil trenge ham i bakhånd.
post liked by: Andtho01, Pwint, red, Jan Erik, Pink Final, Can2
Om vi antar Cunha og Mbuemo inn. Rashford, Garnacho, Antony, Sancho ut.
Ser dybden i laget ca slik ut:
Med ganske mange som kan bekle flere posisjoner (Shaw/Dalot LWB, Bruno/Mainoo/Amad 10er, Cunha/Zirkzee spiss, Mazraoui RWB, Mount CM, osv).
Er faktisk ikke sikker på hva som er viktigst av ny CM eller spiss. Begge deler er ikke bra nok. Har riktignok større tro på at Mainoo innfrir enn at Højlund i sesong tre skal snu det (selv om jeg sikkert har skrevet 4-5 ganger her inne at nå har jeg gitt han opp helt... hadde det likevel vært svært interessant å sett hvordan han hadde fungert etter en full pre-season og med Dorgu - Cunha - Mbueno - Amad bak seg).
Men hva som prioriteres bør vel like mye avhenge av hva som er mulig å få tak i / hvilke muligheter som dukker opp.
Dersom f.eks. Gyokeres glipper. (Etter at Delap ikke ble noe av. Og Sesko antakelig går til Arsenal). Kan det f.eks. hende at klubben heller skal se etter potensielle signeringer på midtbanen, pga Zirzkee, Mbuemo og Cunha.
Ser dybden i laget ca slik ut:
Højlund/Obi
Cunha/Mount - Mbuemo/Zirkzee
Dorgu/Amass - Bruno/Mainoo - Casemiro/Ugarte/Collyer - Amad/Dalot
Shaw/Martinez/Heaven - Maguire/De Ligt - Yoro/Mazraoui
Onana/Bayindir
Onana/Bayindir
Med ganske mange som kan bekle flere posisjoner (Shaw/Dalot LWB, Bruno/Mainoo/Amad 10er, Cunha/Zirkzee spiss, Mazraoui RWB, Mount CM, osv).
Er faktisk ikke sikker på hva som er viktigst av ny CM eller spiss. Begge deler er ikke bra nok. Har riktignok større tro på at Mainoo innfrir enn at Højlund i sesong tre skal snu det (selv om jeg sikkert har skrevet 4-5 ganger her inne at nå har jeg gitt han opp helt... hadde det likevel vært svært interessant å sett hvordan han hadde fungert etter en full pre-season og med Dorgu - Cunha - Mbueno - Amad bak seg).
Men hva som prioriteres bør vel like mye avhenge av hva som er mulig å få tak i / hvilke muligheter som dukker opp.
Dersom f.eks. Gyokeres glipper. (Etter at Delap ikke ble noe av. Og Sesko antakelig går til Arsenal). Kan det f.eks. hende at klubben heller skal se etter potensielle signeringer på midtbanen, pga Zirzkee, Mbuemo og Cunha.
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Andtho01, Pwint
-
- Liker gitt: 520
- Liker mottatt: 1634
Og alle som hevdet at vi ikke kunne handle før vi hadde solgt...da blir det vel samtaler mellom respektive klubber, og at dette går i orden...Har Berrada tryllet? Eller har det kommet inn kompetanse på regnskapsføring?
post liked by: Pink Final, Andtho01
Mulig jeg blir litt blind på hvor gode spillere vi egentlig har, ettersom jeg ser united uproporosjonalt mye i forhold til andre lag. Men ingen kan overbevise meg om at laget du setter opp her ikke i det minste er "ganske bra". Jeg klarer faktisk veldig lett å se for meg at neste PL-sesong kan bli ganske positiv.red wrote: 03 Jun 2025, 00:32Højlund/Obi
Onana/Bayindir
post liked by: Pwint, red, Pink Final
-
- Liker gitt: 59
- Liker mottatt: 1068
Jeg heller mot å bruke energien på en ny sentral midtbanespiller (selv om jeg akkurat leste Bruno-nyhetene). Med en Bruno som blir så kan dette kanskje løses ved å hente inn et alternativ til Ugarte som ikke er verdens mest kostbare.Ryder wrote: 02 Jun 2025, 23:44 Så, med forutsetning om at vi faktisk kjøper Mbeumo: Bør neste prioritet være en spiss eller en sentral midtbanespiller?
Det blir neppe en voldsom signering her, men la oss si i prissjiktet £20 mill - £40 mill. Jeg tror det kan være mye verdi å finne i dagens marked, og nå når vi mer eller mindre vet at Bruno blir så er det neppe så aktuelt å måtte sprenge banken for en Baleba eller en Wharton.
Jeg har også en drøm om at Rashford kommer tilbake til Carrington med et smil om munnen, klar for å gå i gang. Neppe realistisk - men en Rashford i humør og i form foran Mbeumo og Cunha kunne blitt latterlig bra. Da hadde vi også spart de pengene.

post liked by: Andtho01, Pink Final
-
- Liker gitt: 520
- Liker mottatt: 1634
Akkurat nå er vi kraftig oppgradert...og kommer det en hjulvisp inn sentralt, gjerne med gode ballegenskaper og fotballforståelse er veien kort til spill i Europa neste sesong...dype daler og høye topper...
post liked by: Rød Pølse, Pwint, Jan Erik, Pink Final
Vil gjerne ha en midtbanespiller ja. Har mistet litt troen på at Mainoo blir den virtuosen vi har behov for.
Midtbane og spiss, forsvaret tror jeg klarer seg, men så var det keeperplassen da...
Midtbane og spiss, forsvaret tror jeg klarer seg, men så var det keeperplassen da...
post liked by: Jan Erik, Tringe, Pwint, Can2