Ryktetråd 2025

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply

Topic author
messilingard
Moderator
Liker gitt: 3500
Liker mottatt: 11929

Nytt år, ny ryktetråd som vanlig.

Casemiro er for meg den mest aktuelle å slippe videre. Bruk midlene på en ny venstreback og bruk heller Collyer og Sékou Koné som backup ut sesongen. Jeg er svært skeptisk til om vi kommer videre i FA-cupen så da kan det eventuelt bli noen kamper i EL, ingen krise om en av de benyttes der. Ugarte og Mainoo, sammen med Bruno, Mount og Eriksen burde holde ut PL sesongen uansett.

Lindelöf kan fort også være aktuell for et salg dersom det er mulig å få til. Er i utgangspunktet grei dekning på stopperplass med Yoro, De Ligt, Evans, Maguire og Martinez.
post liked by: Rød Pølse, Tringe, RedTrafford, Andtho01, Pangaea, Can2, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

red
Liker gitt: 4182
Liker mottatt: 8728

Veldig kontkret med andre ord. Edit: Huh, jeg leste feil... en hel post basert på at jeg leste "we have spoken to manchester", jaja fikk ikke meg meg NOT delen :hah: Uansett, poenget med det jeg skrev under står fortsatt, vanskelig å se for seg noen spillere ut uten at vi får inn noen erstatter

Selv om han ikke har imponert utover et par gode enkeltkamper, vil det vel være helt umulig å gi slipp på han nå uten å få inn en erstatter?

Unntaket måtte være dersom Garnacho og/eller Rashford nå er helt utelukket for en av de to 10er rollene, og at Amorim ønsker å bruke våren på å teste de ut i en slags (justert) spissrolle.

Samme gjelder forsåvidt Eriksen og Casemiro. De holder ikke lenger nivået. Men uten de to og skade på Mount, har vi jo kun to andre sentrale midtbanespillere igjen fordelt på to plasser (om ikke teller med Collyer). Det går bare ikke ut sesongen, uansett hvor lei en måtte være.
post liked by: Andtho01, Pink Final, RedTrafford, Pancho P

red

Også må jeg bare legge til: Slike klassiske "italienske" signeringer er noe jeg gjerne skulle sett at vi gjorde mer av.

Altså, at man går etter totalt mislykkede overganger til andre klubber, og prøver å gjøre dem en "tjeneste".

Dette krever riktignok at en har et godt analyseteam, siden man må identifisere spillere med egenskaper som passer godt til måten vi spiller på.

Hvilket jeg (og sannsynligvis de fleste andre) ikke er helt overbevist om at vi har... På sikt kan dette imidlertid være en av fordelene ved å ha en manager som spiller med såpass tydelige roller, da det sannsynligvis gjør det enklere å analysere seg frem til riktige spilletyper.
post liked by: Pancho P, Andtho01, RedTrafford, Blodfink

Andtho01
Moderator & Donor
Liker gitt: 20298
Liker mottatt: 21493

Klubben har vært i samtaler med AC Milan om mulig ut lån eller overgang for Rashford.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Blodfink
Hate Glazer love United

Lingard
Moderator
Liker gitt: 229
Liker mottatt: 2927

Litt trasig at det ender slik med Rashford, men det er nok best for begge parter. Det virker ikke som han kommer til å spille mer for oss denne sesongen, med mindre han kommer med en kraftig unnskyldning til Amorim og i tillegg skjerper seg på den private fronten. Men det virker vanskelig, så et utlån i januar virker fornuftig. Ikke helt heldig for Rashford selv, hvis man tenker sportslig, at det kan bli AC Milan, da det har vært en del festløver i Milano tidligere.

Og det virker heller ikke som Casemiro er med i planene til Amorim, så et salg i januar til en eller annen klubb i Saudi hadde virkelig vært noe. Men tror nok vi må vente til sommeren for å bli kvitt begge to, Tiden vil vise.
Med disse to ut vil det skaffe klubben mye midler til 2-3 nye sultne spillere, deriblant svensken i Sporting..
post liked by: Tringe, 28FPellistri, Pwint, Pancho P, Andtho01, Blodfink

red

Amorim virker ikke å kreve en direkte unnskyldning – det er snarere en linje/stil Ten Hag la seg på.

Ut fra det vi har hørt fra vår nåværende trener, virker det derimot som om alle har muligheten til å spille seg inn på laget, så lenge de overbeviser på treningsfeltet og gjennom treningsarbeidet sitt. Dette inkluderer å være ekstra nøye med søvn og restitusjon de siste dagene før kamp.
post liked by: Tringe, Pwint, RedTrafford, Andtho01, Pancho P, Pink Final, Pangaea, Can2, Blodfink

Torquemada
Liker gitt: 505
Liker mottatt: 2034

post liked by: Can2, Pink Final, Belfastboy, Andtho01, Blodfink, Pwint

Andtho01
Moderator & Donor

Juventus er interessert i å låne Zirkzee men Zirkzee har lyst til å bli værende hos oss.
post liked by: Can2, Pink Final, Blodfink, Pwint
Hate Glazer love United

Andtho01
Moderator & Donor

Dortmund en av flere klubber som vudere å signere Rashford på lån til sommern.
post liked by: Pwint, Can2, red, Blodfink
Hate Glazer love United

red

Kan se for meg at Bundesliga vil passe han godt. Mange angrepsvillige lag der, så han kommer til å få mye bakrom å jobbe i. Dersom klubben skal få solgt han for noe (mtp lønna hans), vil det være fordi han evnt. imponerer stort mens han er på utlån.
post liked by: Andtho01

Jan Erik
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 23607

Kobbie Mainoo-rykter...

Ja, hvem så det komme?

Men det blir jo skrevet om i dag, til og med såvidt i ryktespalten til United.no. Er jo forhåpentligvis lite eller ingen sannhet i det, men det skal visst bunne i to ting....

Det ene er at vi har 0 kroner. Det betyr at salg av Garnacho, Rashford og Mainoo er veldig gunstig i forhold til PSR.

Det andre er visstnok at samtaler om ny kontrakt har stoppet opp, fordi Mainoo krever £200.000 i uken...

Tanker?

Jeg tenker dette vil være veldig synd å måtte selge den typen spillere. Samtidig syns jeg det er litt for tidlig for ham å kreve såpass høy lønn. Det har jo mye med hvorfor vi har havnet der vi er å gjøre. Spillere har alt for høy lønn til å bli solgt. De vil rett og slett ikke.
post liked by: 28FPellistri, Can2, RedTrafford, Andtho01, Blodfink

Spirograf1
Moderator
Liker gitt: 4648
Liker mottatt: 4658

Selv om jeg digger Mainoo, så er klubben helt nødt til å få kontroll over økonomien. Det er ikke mulig å drive på slik som det har vært gjort de siste 10-12 årene lenger, da kollapser klubben til slutt. Én spiller er ikke viktigere enn klubben.

Når det er skrevet, så er det som alltid lurt å puste med magen når sånne rykter dukker opp. Husk at negativitet rundt United genererer masse klikk, sinne, frustrasjon.... og reklamekroner. Don't feed the trolls, lærte vi i internettets barndom. Den gjelder fortsatt 😊
post liked by: Jan Erik, 28FPellistri, RedTrafford, Andtho01, Pink Final, Belfastboy, alfen74, Blodfink

28FPellistri
Liker gitt: 2537
Liker mottatt: 10153

Forhåpentligvis så er det kun i Woodward-land man hadde gitt Mainoo £200 000 i uken. Det er gallskap for en så ung spiller.

Og ja, Mainoo er god, men SÅÅÅ god er han ikke.

Får uansett håpe vi blir kvitt andre spillere og at man får hamret inn i han at denne fantasilønnen får han ikke her. Så får han heller velge å be om å bli solgt da eller få en bedre, men en lønn langt unna det.
post liked by: Spirograf1, RedTrafford, Jan Erik, Can2, Andtho01, Tringe, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Jan Erik
Liker gitt: 23311
Liker mottatt: 23607

@Spirograf1, ja, her puster vi langt nedi fordøyelsessystemet...

Har liten eller ingen tro på dette, men er veldig enig i det du skriver her. Vi må få kontroll, og spillere, uansett hvem, må skjønne at kassen ikke er bunnløs.
post liked by: Spirograf1, RedTrafford, Andtho01, Pink Final, Can2, Blodfink

Can2
Kongen av understatements
Liker gitt: 23770
Liker mottatt: 9211

Det er ikke noen fordeler for fansen eller klubbene at lønnspiralen er som den er. Kjemoefordel for spillerne selvsagt, som dermed lykkes selv om de ikke lykkes. Egentlig burde klubbene gått sammen å satt ett lønnstak. Dessuten burde det være en lønnsstige som gav de høyere lønn/bonus når de har presentert over tid/og eller vunnet et trofé. Vil heller ha en Amad som kysser emblemet etter scoring, enn en Mainoo som ber om skøhøy lønn fordi han kan. Skulle gjerne hatt begge - men bokstavelig talt ikke for enhver pris.
post liked by: Jan Erik, Tringe, 28FPellistri, Spirograf1, RedTrafford, Belfastboy, red, Blodfink, Pink Final
Kong Eric Cantona
Post Reply