Ryktetråd 2018

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Fred17
Donor
Posts: 13
Joined: 30 Jul 2018, 18:58

Samletråd for diverse rykter som dukker opp frem mot transfer deadline. Bruk [ media] taggen (den knappen over her som ligner på en skjerm) for å embede f.eks Tweets. Prøv å få med kilde når det postes rykter.

Noen saker fra idag:
- Toby virker å være til salgs. Det har vi en egen tråd om her: https://unitedforum.no/viewtopic.php?f=5&t=15

- United og Mina har avtalt kontrakt, eneste som gjenstår er avtale mellom klubbene


- United vil bytte Jerome Boateng mot Anthony Martial (Bild):


- Alternativt så kan Martial bli brukt i en byttehandel med Lewandowski (Mirror):
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

United skal visst bare ha tilbudt Bayern 25 millioner Euro for Boateng. Det er ikke nok til å få han til å flytte til Manchester.

I tillegg til det skal vistnok Boateng selv ha ringt Mourinho personlig og takket for interessen, men sagt at han ikke er interessert i en overgang.

User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Jose har visstnok fortsatt styrets tillitt

User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

https://www.united.no/nyhetsarkiv/jeg-b ... bli-solgt/

Hva tenker dere? Sier han dette for å redde skinnet sitt mot klubb og fansen. Neste år kan han gå for 27 millioner pund eller noe i den størrelses orden. Bør vi går for han neste år? Da vil han være 30. Hva får vi for den summen ellers på markedet?
Markedet for engelske lag er hinsides.

Jeg mener fortsatt stopperplassen må forsterkes.
User avatar

Slaraffendriver
Posts: 34
Joined: 27 Aug 2018, 14:15

27 millioner pund vil være veldig billig for en midtstopper på det nivået. Hva gjelder alder så er ikke 30 år noe problem, dette er jo en posisjon hvor man gjerne holder ut på toppnivå lenger enn i en del andre posisjoner, i tillegg til at erfaring er veldig viktig i midtstopperrollen. Så det kan absolutt være interessant å i hvert fall vurdere han til neste år òg.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Hvis dette stemmer ser jeg det som en fin overgang til sommeren, han er jo en god stopper, med pasninger som treffer riktig mann.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Rykter: Sanchez, Bailly og Darmian vil vekk. De to første vil jeg gjerne blir hos oss, Darmian trenger vi nesten ikke å erstatte...men de to førstnevnte må i tilfelle erstattes. Da er Dortmund`s Jadon Sancho og Inter`s Skriniar mine håp...City har førsterett på å kjøpe Sancho tilbake, men om det ikke skjer bør vi kjappe oss.
Last edited by Blodfink on 16 Nov 2018, 18:04, edited 1 time in total.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Sanchez kan MU selge vist noen vil kjøpe, god spiller ja, men den kontrakten han har så trur jeg det er forstyrrende for de andre på laget. Bailly har jeg trua på vist han før kamper over tid, men det har jo nesten vært sånn at han må være helt feil fri for å få starte neste kamp etter han har fått 1 kamp.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Lønna til Sanchez er diskutabel, absolutt. Og situasjonen med Bailly er jo tragisk...men han virker å være meget ustabil, håper klubben tar seg tid til å bygge ham opp.

Rykter: Lewis Dunk, Brighton-stopperen. Solid og god utvikling denne sesongen, scorer mål på dødballer også.
Kommet inn i landslagstroppen au.

Young vil bli og er villig til å gå ned i lønn, greit nok siden dette MÅ være Valencia`s siste sesong hos oss...Young backup for en forhåpentligvis god Dalot neste sesong.

Herrera vil bli, håper han selges...

Declan Rice fra West Ham, ung stopper, spennende.

Pellegrini fra Roma, spennende, skal ha vært kontakt mellom klubbene. God taktisk, driv fremover, pasningsfot, god kondisjon.
LUHG!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Vanskelig å spå hva som skjer i Januar, men noen kjøpsbonanza vil det ikke bli.
Mourinho har selv bekreftet at det trolig ikke kommer noen kjøp i januar og hva som er tilgjengelig er ikke stort.

Likevel. Vi har blitt og blir stadig linket til Toby Alderw. Klausul gjør han til ett billig alternativ i januar siden kontrakten utløper 30.06.2019 - altså om 6 måneder.

Greit, han er straks 30 år. Likevel, til en pris på 1/3 del av Van Djik. Lang erfaring fra PL, Belgiske landslaget (samt Atl Madid og Southampton). Trygg og en av de bedre stopperne i PL.

Løp og signer NÅ!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Håper spillerne vi har blir født på ny under nytt treningsapparat, og kanskje 2-3 20-åringer med rått talent hentes i januar. Det ville vært noe
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Så ser det ut som Solskjær blir neste sjef til en ny sjef er permanemt på plass.

Gorbatsjov
Posts: 10
Joined: 17 Dec 2018, 20:40

Jeg er i fyr og flamme over dette. For en dag. Mourinho ut og Solskjær inn. Dette er et enormt løft for klubben.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26214
Liker mottatt: 16723

Lockhurst i MEN skriver at Laurent Blanc vil ha interim jobben.
Jeg hadde foretrukket ham.
Erfaren manager på toppnivå over flere år.
Solskjær kan bli moro, men er redd han blir for lett.
Det positive med Solskjær er vel nettopp det - positivitet -.
Det trenger klubben nå.
Kanskje mer enn noe annet trengs latter, spilleglede og frihet.
Det fikser Ole Gunnar.
Og tenk sangen runge fra titusenvis når han entrer Old Trafford «You are my Solskjær...»

Må helle litt malurt i begeret, redd Solskjær ikke har den tyngden og kompetansen som Larry White alias Laurent Blanc besitter.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Har nok også foretrukket Blance, er nok også redd han ikke takler egoet til noen av MU spillerene.
Post Reply