Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Blodfink wrote: 23 Jun 2019, 14:23 aregran skrev: ↑23 jun 2019, 13:53
Eriksen har ett år igjen av kontrakten med Spurs og har vel sagt at han ikke vil skrive under på en ny. Ser gjerne ham i United.
Ja, så en sak om at Juventus og vi er aktuelle klubber. RM er vel også på. Om Pogba går til Juventus går vel han til RM...vi blir fort taperen her. Men han er hjertelig velkommen til oss ja.
La oss håpe at Real har mer lyst på Pogba enn Eriksen. Med tanke på at Eriksen har ett år igjen av kontrakten bør vi kunne få ham for mindre enn vi selger Pogba for.
Hvis derimot Real kjøper Eriksen og mister interessen i Pogba har vi et problem.

Da kan vi ende opp med å måtte velge mellom å selge ham til underpris eller å ha en ukonsentrert og umotivert stjerne i stallen neste sesong. Og det er vel umulig at Woodward selger til underpris...

Jeg liker ryktene om spillere som Tielemans, Maddison og Longstaff denne sesongen. Siden vi uansett ikke vinner serien neste sesong vil jeg heller se flere spennende unggutter enn et par etablerte stjerner denne sommeren. Så kan Solskjær bruke kommende sesong til å evaluere de som er igjen, og så gjøre et par store kjøp for å få på plass de siste brikkene neste sommer.

Når det er sagt hadde det ikke gjort noe med en forsvarssjef allerede nå. Hadde det egentlig vært så dumt å hente Alderweireld billig denne sommeren for å få litt pondus og rutine inn ved siden av Lindeløf, Shaw og Wan-Bissaka? Han er ingen mann for fremtiden, men kanskje et par sesonger med ham kan gjøre at ungguttene rundt ham utvikler seg bedre?
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Eriksen er god, men hva er poenget? Han spiller jo i samme posisjon som Pogba, Mata og Sanchez (det virker som at midten passer Mata og Sanchez best). Kjøper United Eriksen, så må minst 1 av de nevnte ut.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Forhåpentligvis så skal vel pogba og sanchez vekk og mata bli plassert på benken.
Eriksen kan spille som en av midtbanene i en 4-3-3. Han har spilt i en mere sentral rolle for tottenham i det siste med son og alli som offensive.
Det hadde jo vært helt gull å bytte inn han for pogba! Da kan vi også ha to litt yngre talenter ved siden av han.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

I følge avisene så vil Zidane ha Pogba. Pogba vil vel helst til både Juve og RM samtidig...Eriksen vil helst til RM...Kanskje blåse i begge to og hente noen av disse:
aregran wrote: 25 Jun 2019, 16:19 Jeg liker ryktene om spillere som Tielemans, Maddison og Longstaff denne sesongen.
Og han her? https://www.transfermarkt.co.uk/benjami ... ler/266359
LUHG!
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Da kan det se ut som om avtale om Wan Bissaka begynner å nærme seg litt mer.

User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Rykter rundt Lindelöf liker jeg mindre. Det er en spiller vi er nødt til å beholde. Skal ærlig innrømme at jeg var kritisk til han en liten stund, men så har han løftet seg enormt utøver sessongen.

User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Torquemada wrote: 26 Jun 2019, 13:09 Rykter rundt Lindelöf liker jeg mindre. Det er en spiller vi er nødt til å beholde. Skal ærlig innrømme at jeg var kritisk til han en liten stund, men så har han løftet seg enormt utøver sessongen.
Tror virkelig ikke at han blir solgt.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ben Yedder ser ut som en spennende spiller, flere og flere rykter om han akkurat nå.

User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Nå som AWB ser ut til å være en done deal så håper jeg Ed kan trylle litt med pengesekken og få inn et par spillere til før turneen starter. Ryktes at Solskjær har veldig lyst på Bruno Fernandes, og at en overgang kan være klar i løpet av uka/tidlig neste uke. Stoler ikke helt på det siden det har tatt godt over 3 uker å få på plass AWB. Spennende tid fremover hvertfall. Overgangsvinduet stenger 8. august.


Vidar Dale Fjeld

Mitt første innlegg er på vei, og jeg begynner med et spørsmål. Hvor stor takhøyde er det her?Jeg ser bort fra sjikane og hets. United.no begynner igjen å sensurere over en lav sko, spesielt ovenfor de som har et kritisk blikk på det som skjer rundt klubben.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Vidar Dale Fjeld wrote: 26 Jun 2019, 16:26 Mitt første innlegg er på vei, og jeg begynner med et spørsmål. Hvor stor takhøyde er det her?Jeg ser bort fra sjikane og hets. United.no begynner igjen å sensurere over en lav sko, spesielt ovenfor de som har et kritisk blikk på det som skjer rundt klubben.
Hei og velkommen! Her er det ganske stor takhøyde altså. Jeg har ikke moderert noe, utenom noen spamlinker til diverse nettbutikker. Jeg mener at folk bør ha lov til å ha egne meninger.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Torquemada wrote: 26 Jun 2019, 14:19 Ben Yedder ser ut som en spennende spiller, flere og flere rykter om han akkurat nå.
Jepp, jeg har posta litt om han, lekte jo med oss på Old T. Scora 2 der. Fantastiske skills.
LUHG!
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

RaoulDuke wrote: 26 Jun 2019, 16:14 Ryktes at Solskjær har veldig lyst på Bruno Fernandes, og at en overgang kan være klar i løpet av uka/tidlig neste uke.
Spennende spiller som bare er 24 år. Han kan spille alle plasser på midten, også dyp midtbane. Han er også sterk defensiv. Men hovedstyrken er langskudd, innlegg og gjennombruddspasninger. Alt dette har manglet i år.

Sjekk den fiffige saken ved 2 min i videoen.




Når man leter litt på nett, så finner man raskt rykter om andre klubber som også ønsker denne spilleren. Flere tråder som går på at dette er midtbanespilleren som Klopp ønsker seg. Ikke på det norske Livrpool-forumet vel å merke, der diskuterer de nesten utelukkende United sine overganger. Snedig lesing akkurat i dag i alle fall.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Vidar Dale Fjeld wrote: 26 Jun 2019, 16:26 Mitt første innlegg er på vei, og jeg begynner med et spørsmål. Hvor stor takhøyde er det her?Jeg ser bort fra sjikane og hets. United.no begynner igjen å sensurere over en lav sko, spesielt ovenfor de som har et kritisk blikk på det som skjer rundt klubben.
Bare svarer det samme som [mention]RaoulDuke[/mention] , du er hjertelig velkommen til RaoulDuke`s flotte forum!

Mer aktivitet er kun positivt, og kritisk blikk er noe av det viktigste. Bare kom med poster :thumb_up:
LUHG!
Post Reply