Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Da har det begynt å komme meldinger om at United er enige om å betale £80 mill for Maguire. Så vil dagene vise om dette bare er clickbait, eller om det er hold i ryktene.

Det er ikke tvil om at han er en god spiller, men jeg synes dette er fryktelig dyrt.

User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Masse penger men god og ganske ung + engelsk så håper det er sant.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Jeg håper Maguire kommer, men da lurer jeg på hva som skjer med Tuanzebe. Blir han sendt på lån ?
Nå ser det ut til at heldigvis United styrer unna Bale.
Ser også det har vært endel rykter rundt Dybala. Jeg er usikker på han som United spiller.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Buchan wrote: 22 Jul 2019, 08:21 Nå ser det ut til at heldigvis United styrer unna Bale.
Ja heldigvis. Jeg var redd Woodward skulle finne på å gjøre noe på egenhånd, og komme hjem med Bale i kofferten. Ser ut som om Bale havner i Kina.

Jeg har sett en del videoer med Dybala, og han har mange ekstremt gode ferdigheter, men å score masse mål er ikke en av disse. Men han er ekstrem til å holde på ballen og få den med seg i trange situasjoner, så har han en del fine innlegg fra høyre side. Fordi han dribler mye, så blir han ofte tatt, men det ser ut som om han aldri stuper eller filmer. Han jobber knallhardt for å holde seg på beina. Slikt liker jeg.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Lukaku har tydeligvis bestemt seg :D

User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

På ferie i Italia.
Lå et Gazetta dello Sport på strand restauranten.
Alt på italiensk, og kona er ikke veldig fotballinteressert.
Så bare bladde igjennom.
Ikke et ord om Lukaku og Inter i den blekka.
Ikke at det betyr så mye.
Gode muligheter for at han drar dit.

Forøvrig noe eget med å bla i ei rosa fotballavis.
Og da tenker jeg ikke VG sport i sin tid, men Pink Final :heart: :heart:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Inter har ikke penger, får ikke solgt bl.a Icardi...men håper det fikser seg snart.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Torquemada wrote: 22 Jul 2019, 09:27 eg har sett en del videoer med Dybala, og han har mange ekstremt gode ferdigheter, men å score masse mål er ikke en av disse. Men han er ekstrem til å holde på ballen og få den med seg i trange situasjoner, så har han en del fine innlegg fra høyre side. Fordi han dribler mye, så blir han ofte tatt, men det ser ut som om han aldri stuper eller filmer. Han jobber knallhardt for å holde seg på beina. Slikt liker jeg.
Ja, støtter denne analysen, ingen goalgetter, men god på alt annet. Og kan hende han scorer mye mer i et offensivt United. Jeg mener han er den beste spilleren vi er linket til pr nå. Håper!
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Buchan wrote: 22 Jul 2019, 08:21 Ser også det har vært endel rykter rundt Dybala. Jeg er usikker på han som United spiller.
Det blir bra om han skulle komme tror jeg, men han vil visstnok helst bli i Juve....
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Kjøpte La Gazetta dello sport for i dag.
1,5 euro.
Inter på side 6-8.
Var for rask i sted.
Står om Lukaku, men jeg er så dårlig i italiensk :D

«L’argomento più spinoso sarà quello di Romelu Lukaku.
Conte pubblicamente continua spingere - l’ha fatto anche a margine della partita contro il Manchester United - per il belga. Ma é già stato informato del rifiuto del club inglese dell’offerta nerazzurra di 65 milioni»

Pluss mye mer.
Skjønner såpass at de vil by 65 millioner euro.

Latterlig bud.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Cola

Pink Final wrote: 22 Jul 2019, 16:00 L’argomento più spinoso sarà quello di Romelu Lukaku.
Conte pubblicamente continua spingere - l’ha fatto anche a margine della partita contro il Manchester United - per il belga. Ma é già stato informato del rifiuto del club inglese dell’offerta nerazzurra di 65 milioni
Brukte google oversetter, da fikk jeg dette:

Det viktigste temaet er Romelu Lukaku.
Conte fortsetter å presse - han gjorde det også på sidelinjen av kampen mot Manchester United - for belgisk. Men han har allerede blitt informert om den engelske klubbens nektelse av Nerazzurri-tilbudet på 65 millioner
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

På tide å stenge Lukaku overgangen. Sett hardt mot hardt. Enten bla opp eller fuck off...

Maguire er kun tullerykter. Stemmer nok at han kommer etter hvert, men noe enighet er det ikke. I så måte ville de mest troverdige hengt seg på.

Fernandes er blitt den nye Gaitan for portugisisk presse. United er ikke engang interessert - føler meg rimelig sikker på det.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Bak betalingsmur The Times, bare saksa ut denne:

Manchester United have progressed discussions with Lille over the transfer of Nicolas Pepe. According to a source close to him, United last week advanced a long-standing interest in the forward, who is valued by the French club at more than £70m.

Ganske god høyreving.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Er litt småbekymra over at vi (tilsynelatende) ikke er interessert i å investere i litt stål på midtbanen.
Selv om Pogba blir, er jeg redd midtbanen vår blir veldig lett å overspille (som i fjor, og det fikk forsvaret vårt til å se enda dårligere ut enn det egentlig er).
Matic er ferdig, McTominay er uferdig, Pereira ikke god nok, Pogba et defensivt risikomoment og Fred er, tja, hvem vet.

Fernandes, om det skulle være noe i ryktene (tviler mer og mer), endrer lite på dette - da han etter det jeg vet bidrar soleklart mest offensivt.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Blodfink wrote: 22 Jul 2019, 21:42 Bak betalingsmur The Times, bare saksa ut denne:

Manchester United have progressed discussions with Lille over the transfer of Nicolas Pepe. According to a source close to him, United last week advanced a long-standing interest in the forward, who is valued by the French club at more than £70m.

Ganske god høyreving.
Ikke sett Pepe spille. Poengsnittet hans er unektelig imponerende. 24 (?) år gammel. Har fort 10 år igjen i beina. United trenger absolutt en fyr på høyresiden. Mata og Lingard skal ikke starte 38 kamper pluss denne sesongen.


Pogba tror jeg nå blir, det så ikke slik ut for noen uker tilbake. Jeg ønsker han fortsatt ut av klubben, riktignok ikke før en erstatter er på plass. Inntil det er i orden må han beholdes. Vi har enkelt sett hvordan han har startet preseason. Strålende om vi sammenligner med fjoråret.
Post Reply