Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

EivindfromNorth
Posts: 45
Joined: 04 Oct 2018, 09:16
Liker gitt: 20
Liker mottatt: 30

Eller går Tottenham i fella vi har gått i x-antall ganger nå. Betaler dyrt for spillere som ikke makter å levere? Vedrørende Dybala har jeg 100% tillit til at det er Solskjær som har satt foten ned, og ikke gjerrigknarken Woodward.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

EivindfromNorth wrote: 08 Aug 2019, 09:25 Eller går Tottenham i fella vi har gått i x-antall ganger nå. Betaler dyrt for spillere som ikke makter å levere? Vedrørende Dybala har jeg 100% tillit til at det er Solskjær som har satt foten ned, og ikke gjerrigknarken Woodward.
Pochettino er også argentinsk, har trua på at det kan fungere veldig bra. London sikkert mer tiltrekkende enn Manchester for Dybala+kjæreste også.

Solskjær har snakket varmt om Dybala tidligere, så at han sa nei synes jeg er litt rart. Var visstnok bare bilderettighetene det sto på.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Mulig du har rett [mention]RaoulDuke[/mention] , at London er mer attraktiv en Manchester, og at det kan lokke i større grad.

Men nå ser det nesten ut som om Tottenham har støtt på akkurat samme hinder som United, bilderettigheter bl.a

Her er en twittermelding, mye søppel i kommentaren under meldingen, men også noen som har litt substans i seg.



Her er ennå litt mer om problemer knyttet til overgang og bilderettigheter.
Dybala was open to Red Devils' initial suggestion of a five-year contract worth nine million euros per season but the player's representative then demanded at least 12 million euros.

The Argentine's agent, Jorge Antun, met with Manchester United's directors in London and, just as it seemed that the figure had been agreed, Antun asked for 15 million euros as a signing-on fee, a demand which went down badly both with both clubs.

It now seems that there is a sense of annoyance with Antun, who is not a licensed football agent, and only got the role with Dybala due to a long-standing friendship with the Argentine's father.

There is another major problem in the drama being played out between Dybala and Manchester United.

Normally, when a club buys a player, they also take over his image rights, but Dybala's belong to the Malta-based Star Image Company, with whom he is currently embroiled in a court case, after having withdrawn from a contract with them in 2017 under bad terms.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

RaoulDuke wrote: 08 Aug 2019, 09:33 Var visstnok bare bilderettighetene det sto på.
Forstod det slik at bilderettighetene kostet 15 millioner pund og at agenten i tillegg ville ha 15 millioner pund. Totalt sett gjorde det Dybala til en ekstremt dyr spiller. Det var nok derfor Juventus prøvde å slenge med Mandzukic.
User avatar

EivindfromNorth
Posts: 45
Joined: 04 Oct 2018, 09:16
Liker gitt: 20
Liker mottatt: 30

RaoulDuke wrote: 08 Aug 2019, 09:33
EivindfromNorth wrote: 08 Aug 2019, 09:25 Eller går Tottenham i fella vi har gått i x-antall ganger nå. Betaler dyrt for spillere som ikke makter å levere? Vedrørende Dybala har jeg 100% tillit til at det er Solskjær som har satt foten ned, og ikke gjerrigknarken Woodward.
Pochettino er også argentinsk, har trua på at det kan fungere veldig bra. London sikkert mer tiltrekkende enn Manchester for Dybala+kjæreste også.

Solskjær har snakket varmt om Dybala tidligere, så at han sa nei synes jeg er litt rart. Var visstnok bare bilderettighetene det sto på.
Man kan ikke betvile Dybala sitt talent, men Solskjær har nok spotta at Dybala ikke var motivert av klubben og prosjektet, men pengene. Det holder med Sanchez og Pogba som er motivert av dollars. I lys av hva Evra twitret(eller var det insta) i går synes jeg det er rått at United ga agenten og Dybala finger´n.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Blodfink wrote: 06 Aug 2019, 23:00 Gomes får spilletid selv om Eriksen kommer tror jeg, men Solskjær ser ham ikke som førstevalg riktig enda. Eriksen vil jo styrke oss.

Men om Spurs får inn Coutinho og Dybala virker de ganske sterke...
Kan umulig tenke meg at noen av de overgangene går gjennom. Det hadde fullstendig ødelagt Tottenhams lønnsstruktur. Hittil har de sluppet unna med å betale gode spillere (bortsett fra Kane) vesentlig lavere lønn enn de ville fått i konkurrerende klubber. Jeg regner med det ville blitt kraftig murring om Coutinho eller Dybala hadde kommet og fått £250-300.000 i uka.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Nå må United slå til på Zaha.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ser dårlig ut med noen ny friske bein på midtbanen. Maguire, AWB og James er gode signeringer, men jeg skulle gjerne ha sett at det kom inn noen på midten. Skal ærlig innrømme at jeg lot meg rive med av klickbaits i ulike aviser da det ble snakk om Eriksen. Sånn har dessverre media blitt. Spekulasjoner, løgn og halvsannheter for å få lesere slik at de tjener penger på reklame.

Kommer jeg til å bli bli med på galoppen neste gang? Helt sikkert... :/ :/
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Litt småskuffet, skulle gjerne hat en sentral midtbanespiller inn på laget. Vi slet voldsomt på midtbanene og vi har jo ikke klart å erstatte Herrera. Det er litt skuffende for vi har hat ganske god tid, og man valgte å ikke kjøpe i Januar for man ville heller vente til sommeren. Vel sommeren er over, og vi har 3 signeringer. Savner minst 2 til.

Det kan selvsagt være at det er spillere på vei inn, men det haster jo. Jeg er ikke helt fornøyd med hvordan ting har utviklet seg her. Det er en lang sesong, mange kamper mye slitasje.

PL er intensivt, og når jeg ser på midtbanen til de beste lagene, hvordan de løper presser så sier jeg hjelpes meg. Kan fort bli noen repriser av Goodison park tidlig i våres....

Ikke veldig optimist....

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Kommer ikke flere inn nå. Får vente til januar og håpe på det beste
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

EivindfromNorth wrote: 08 Aug 2019, 09:25 Vedrørende Dybala har jeg 100% tillit til at det er Solskjær som har satt foten ned, og ikke gjerrigknarken Woodward.
Solskjær ønsket Dybala, det er jeg 100% sikker på...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Torquemada wrote: 08 Aug 2019, 15:59 Kommer jeg til å bli bli med på galoppen neste gang? Helt sikkert...
Det er jo litt av moroa det, silly season. Selv om det er United-fans som ser mest silly ut når vinduet stenger...Og denne linken viser årsaken:

https://img.bleacherreport.net/img/imag ... =1200&q=75
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Må nesten gratulere tottenham for det vinduet der. Beholder de alderweireld og Eriksen så er de nesten tittelutfordrere

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Mats98 wrote: 09 Aug 2019, 08:06 Må nesten gratulere tottenham for det vinduet der. Beholder de alderweireld og Eriksen så er de nesten tittelutfordrere
Det er de lige pt. Jeg kan slet ikke forstå, at der virkelig er nogen, der tror, at United, Arsenal eller Chelsea ender over Spurs. Det skulle så lige være en stor kærlighed til den klub man tror ender foran.

Spurs og Everton er nok de to klubber, der har forstærket sig mest i sommerens vindue. Mens United nok er det eneste hold i PL, der er blevet noget svagere.
Post Reply