Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Her kan vi samle alle rykter som dukker opp fram mot sommeren 2019.

Vi kan jo starte med et rykte som viser noe som begynner å bli sikkert som banken:
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

I dag dukket dette ryktet om Coutinho opp igjen. Jeg greier ikke helt bestemme meg for hva jeg mener hvis dette skulle ende opp med å bli virkelighet. Han var såpass god i LFC, at jeg var storfornøyd da han dro sin vei.



Han blir en dyr spiller. Selv om han ikke blir billigere, så liker jeg disse ryktene bedre.

User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Det går rykter om at United skal kjøpe Bale...

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... e-15945587

Har United lært null av å kjøpe Sanches?
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Elkey wrote: 10 Mar 2019, 20:19 Det går rykter om at United skal kjøpe Bale...

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... e-15945587

Har United lært null av å kjøpe Sanches?
Kan sikkert få 2-3 gode år ut av Bale, så ingen skandale om en overgang hadde blitt realitet. Sanchez slet voldsomt den siste perioden i Arsenal og fansen (og sikkert klubben) var fornøyd med at han forlot. Han var dårlig, faktisk elendig, høstsesongen han spilte for Arsenal før han dro til oss. De aller fleste trodde nok at han bare var lei og trengte nye utfordringer, men nå har vi alle funnet ut av fyren rett og slett bare er dårlig. |P

Bale begynner å dra på årene (fyller 30 i år), men vi kan som sagt få 2-3 gode år ut av han. Han er fortsatt hurtig (det er f. eks IKKE Sanchez), han har en enorm venstrefot. Minuset er at han ikke er en spesielt god lagspiller og at han sikkert tar mye plass, litt som Pogba.. men så lenge vi får disse to til å gå overens så går det sikkert bra. Til den rette prisen er jeg positiv til Bale.. men skjønner at jeg sikkert er imot flertallet. Er litt svak for fyren.. men han var så ekstremt god den siste sesongen i Spurs før Madrid kjøpte han. Helt enorm.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

[mention]Lingard[/mention] Kanskje. Men alderen er ikke på Bale sin side, og jeg synes United har hatt for mange dårlige erfaringer på å kjøpe eldre spillere de siste årene.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Elkey wrote: 10 Mar 2019, 23:09 kjøpe eldre spillere
Kanskje blir han en ny RvP :love:
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

https://bleacherreport.com/articles/282 ... r-transfer

Tvilsomt at det blir noen Bale på oss om han legges ut for salg. Kanskje like så greit. :angel:
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

I følge PL-podkasten til TV2, så skal visstnok United innføre en max-26-år-regel for å unngå flere bomkjøp alla Sanchez. Bale vil være uaktuell ved innføring av en slik regel.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Herrera linkes bort til PSG. Begynner å frykte at det ligger noe i dette da kontrakten hans ikke er fornyet.. :( Ekstremt fin spiller å ha i troppen, men skjønner jo at han muligens vurderer fremtiden nå som også Mata sikkert forlater klubben til sommeren. I tillegg føler vel også David de Gea at det snart er på tide å forlate, men vi får se om klubben klarer å forlenge her..

Også Pogba har "flørtet" med Real Madrid og Barcelona. Hvis det kommer et bud fra noen av klubbene, så tror jeg ikke Pogba er vanskelig å be.. dessverre. Heldigvis har han kontrakt med klubben i et par år til.

Sommerens overgangsvindu blir både viktig og utrolig spennende.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Fergie og Gill hadde ei stund en regel om max 26 år.

Greit det, men om man får kvalitet som er eldre bør det jo vurderes. Men Bale er jeg veldig usikker på selv...
Elkey wrote: 18 Mar 2019, 19:52 I følge PL-podkasten til TV2, så skal visstnok United innføre en max-26-år-regel for å unngå flere bomkjøp alla Sanchez. Bale vil være uaktuell ved innføring av en slik regel.
LUHG!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Endel rykter om spillere ut nå faktisk. Ryktes at United ikke ønsker å betale det Herrera og De Gea ønsker. Herrera skal visst allerede ha gjort en avtale med PSG. De Gea kan selvfølgelig havne i Real Madrid.

Pogba ønskes vist også i Real Madrid, der er Zidane. Jeg skjønner veldig godt om Pogba ønsker seg dit. Men han går heldigvis ikke gratis, slik som Herrera og De Gea KAN ende opp med å gjøre.

Tanker om disse ryktene?
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ikke helt lett å vite hva man skal tro på når det gjelder ryktene om Herrera. Virker jo litt merkelig at Ander, som ellers virker som en fornuftig fyr, skal klage på lønna han er blitt tilbudt.. men det handler jo selvfølgelig om å føle seg verdsatt. At han ikke vil tjene fire ganger så lite som f. eks Sanchez i uken..

Var det ikke Mitten som var ute for en stund siden og sa at Herrera ikke kom til å gå til PSG - at det ikke var sannsynlig overhodet. Hmm, finner ikke noe om det på Twitter så kanskje det ikke var han allikevel.

At Mata forsvinner virker ganske klart, det er da også til å forstå at Herrera er på utkikk etter en mulig ny arbeidsgiver. Om det er pengene det står på, så bør nok klubben stå på sitt.. slik at ikke flere spillere begynner på denne måten. Litt usikker på hva ukelønna til Herrera er og hva f. eks Jones (som fikk ny kontrakt for ikke så lenge siden) har.

Herrera er uansett ikke uerstattelig. Skal vi heve oss mot de aller, aller beste.. så trenger vi nytt kjøtt på midtbanen og da er det fort Herrera som blir utsatt for rotasjon.

Når det gjelder Pogba så er det heller ikke lett å bli klok på hva man skal tro på. Selvfølgelig liker han Real Madrid.. hvilke av verdens beste fotballspillere gjør ikke det? Men han burde selvfølgelig svare på en annen måte når han blir spurt. Jeg blir ikke overrasket om han skriver under ny kontrakt i nær fremtid, en saftig kontrakt.. og at han selges neste sommer.

Det skal også være rykter om at Varane (denne gangen fra troverdige kilder) ønsker å forlate Real Madrid. Håper vi strekker oss LANGT for å sikre oss underskriften hans i så fall. En annen spiller er Jadon Sancho. Blir neppe solgt i neste overgangsvindu, men om det tikker inn det riktige budet.. så bør det være muligheter. Disse to spillerne hadde styrket oss betraktelig.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Herrera er god til tider, men jeg tror nesten ikke på at PSG er interessert. Joda, han kommer gratis, de kan gi ham god lønn og så er han glimrende å ha i en tropp.


Mata og Herrera er vel ikke kjempevanskelige å erstatte, verre med De Gea og Pogba

Men fotballen er jo ødelagt, overbetalte spillere som kan gi f... i jobben. Konkurrentene står klare med sjekkheftet. Vinn vinn for spillerne, dårlig for oss.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Problemet med at Mata og Herrera forsvinner, er vel at de gode venner av De Gea... så da går vel han også...
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Om alle som ryktes ut virkelig går så blir det tynt...håper avtaler er gjort med spillere inn allerede...men man får vente å se...
LUHG!
Post Reply