Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Ruben Dias, kanskje han kan komme litt billigere? Spiller fast midtstopper for det diskutabelt beste landslaget i Europa akkurat nå. Da må han være god.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Neymar til United? Da får nok Sanchez en over seg på lønningslista. Jeg regner med at dette kun er Neymar som har behov for å sende signal om hvor mye han vil bort. Tror ikke United trenger en med såpass mye primadonnafakter på laget sitt, vi har Pogba, enn så lenge i alle fall. Jeg tror ikke Neymar takler engelsk fotball. Han vil komme til å rulle så mye på gresset at han får slitasjeskader av det.



User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

he he he, Neymar blir litt av en historie ja...Har 900 000 euro i uka nå? Men vi må jo erstatte Lukaku!

Men Neymar er også litt venstre-kant, begynner å bli mange der nå. Men ser på denne evt. overgangen som like sannsynlig som at Solskjær skulle bli manager i United :D

Alt kan skje, ha ha
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Da er De Ligt bekreftet av Juventus. Da kan vi endelig legge den ballen dø. Sørgelig. Levde i troen på at han kom til å signere for United (selv da han postet bilde av seg selv på flyplassen i Torino) :(
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Neymar til United hadde vært noe det. Venstre siden er ledig for Neymar :)
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Elkey wrote: 18 Jul 2019, 12:06 Da er De Ligt bekreftet av Juventus. Da kan vi endelig legge den ballen dø. Sørgelig. Levde i troen på at han kom til å signere for United (selv da han postet bilde av seg selv på flyplassen i Torino)
Bra å være optimist, hehe
Elkey wrote: 18 Jul 2019, 12:07 Neymar til United hadde vært noe det. Venstre siden er ledig for Neymar :)
Sjokk blir det, tror ikke det skjer da.
LUHG!
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Dybala hadde kanskje ikke vært en dum spiller å ha på banen. Han spiller best når han er på midten og får angripe eller sette opp angrep. Spiller også ut på høyresiden.


Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Neymar kommer ikke til United. Ikke en spiller Solskjær ser etter og absolutt ikke en spiller jeg vil ha i klubben.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Dybala ville være fantastisk. Tror Ole G liker han.
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Woodward er en nisse så tror ikke der kommer flere. Og hvis det gøre så bliver det kun Maguire for 110 mio £.

Dette transfervindue har været dårligt. Hvis United ikke havde købt AWB så havde det været katastrofalt dårligt.

Og for at det skal blive godt så skal United købe som minimum en CB, to CM (gerne Fernandes og Longstaff) og en højre wing og gerne sælge to-tre af Rojo, Jones, Bailly og også sælge Darmian, Lukaku og Lingard.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Er det egentlig så ille hvis vi ikke signerer så mange fler ? Har veldig lyst på en ny bra midtstopper, men hvis tuanzebe tar steget opp så er ikke det like viktig heller.
Har mange bra unge som kan ta steget dette året. Hvis Pereira blir mere stabil så syntes jeg ikke en midtbane med mctominay, han og pogba er dårlig. Tror det hadde vært ganske bra. Både butt og Solskjær har skrytet veldig av både Pereira og mctominay. Fred, matic og garner som backup.
I angrep så har vi jo mange alternativer. James, rashford og greenwood kan spille på høyre. Rashford, sanchez og martial kan spille spiss og venstre. Greenwood kan også spille spiss. Som nok er hans beste posisjon. Pluss lukaku hvis han blir. Mange gode unge som fortsatt kan utvikle seg til å bli bedre.
Hvis Solskjær har rett med at grunnen til at de var så dårlig siste del av forrige sesong var fordet de var så dårlig trent, pluss at de unge utvikler seg så er det ikke sikkert laget er så dårlig neste sesong.
Bortsett fra de jong og Arthur, hvem er bedre enn mctominay og Pereira som også er under 24 år ?
Å tuanzebe kan utvikle seg til å bli bedre enn maguire. Kanskje Ole også ser det.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Usikkerheten til oss fans har kanskje noe å gjøre med at rivalene våre har solide tropper.
City har i tillegg henta en meget bra DM i Rodrigo tror jeg, et fysisk beist av en spiller. og de har re-signa en back.
Liverpool har et godt lag allerede, henta en ung stopper sålangt.

Vi har henta to nye, og jeg tror begge kan bli bra. AWB blir en solid spiller, er det allerede ser det ut til.
James har alle muligheter, men får konkurranse av resten av de yngste.

Det er jo det at Pogba vil bort som ødelegger alt nå...Det kommer inn en MB om han drar. Pereira og McT er unge og har jo kvaliteter, men om spesielt Pereira klarer å ta noen steg til hadde det vært fint.

Matic og Lingard er spørsmålstegn enig der.

Om vi kun skulle få inn en til så håper jeg det blir Fernandes eller Longstaff. Heller det enn enda en stopper...

Vi må selge noen stoppere for å få inn Maguire, men det er jo ingen bud mottatt på noen av dem.

18 dager igjen av overgangsvinduet bare.
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Pogba blir nok denne sesongen. Men om ham drar neste år så må vi hente inn en ny midtbane.
Jeg bare syntes ikke longstaff er noe bedre enn de vi har. Og om 2 år når Pereira er like gammel som fernandes så tror jeg han blir bedre. Har noen av oss egentlig sett ordentlig på fernandes ? 25 år og ikke prøvd nivået i PL før. Har han bevist nok ?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Usikkert både med Longstaff og Fernandes, men jeg tror ikke MUFC/OGS er ute etter de uten grunn.
Pogba kan bli solgt, da må vi ha inn helst to, ikke bare en. Longstaff, Dybala/Fernandes. Fernandes løper mer hjem enn Dybala. Men med et godt anker så kan Dybala konsentrere seg om det offensive.
LUHG!
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Flere rykter rundt Dybala nå.

Post Reply