Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ingen vet om det er Wooden eller OGS som ønsker Dybala, men OGS har som jeg nevnte i forrige post uttalt seg positivt om Dybala tidligere. Om det jobbes med 1-2 så er Maguire den ene og Dybala den andre tror jeg.

Jeg vet i hvert fall godt hvem jeg ønsker bak spissen av Lingard og Dybala....
LUHG!
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Dersom det jobbes med 1 eller 2 så er det etter mitt syn feil å bruke energien på en ny midtstopper. Ut fra preseason og siste års form så mener jeg Tuanzebe og Lindeløf bør være de to som starter mot Chelsea om halvannen uke, og selv om United optimalt sett skulle hatt en mer "polert" kompanjong til VL så anser jeg en ny midtstopper som en tredje-/fjerdeprioritet i dagens United-lag.

Uniteds hovedfokus burde vært å erstatte Matic. Fred er for svak defensivt, og McTominay er for svak all-round til å være en fast spiller for United. Derfor mener jeg også at om United absolutt skulle plukket opp en Leicester-spiller, så burde det vært Wilfred Ndidi, som var PLs beste DM i vår.

Av de som er heftigst linket til United om dagen, så er det faktisk Dybala jeg er mest fysen på, og det sitter langt inne å innrømme for en som på generell basis er grusomt skeptisk til både argentinere, Serie A-spillere og benkeslitere i de beste klubbene, i United. Det er derimot en overgang som gir mye mening om man ser på det som en ren byttehandel med Lukaku. Det er to helt forskjellige angripere, og der jeg tror Dybalas ferdighetsspekter fort kan marginaliseres litt i Serie A, så vil Lukaku definitivt blomstre i Juventus.

Når det er sagt så anser jeg både Maguire, Fernandes og Dybala som forsterkninger til det vi allerede har, så jeg ønsker dem selvsagt velkommen med spenning og åpne armer. Jeg skulle bare ønske United hentet en spiller der det virkelig kreves.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ligger til høyre i feeden her og denne, men jeg håper noe så inn i granskauen at dette stemmer. Pogba har sagt: Hent Dybala, så blir jeg?

Klubben tviholder jo på Pogba, noe som er bra, om det gjør at vi får en klassespiller inn, så greit for meg. Vinn Vinn.

LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Harry Greaves wrote: 31 Jul 2019, 09:48 Når det er sagt så anser jeg både Maguire, Fernandes og Dybala som forsterkninger til det vi allerede har, så jeg ønsker dem selvsagt velkommen med spenning og åpne armer. Jeg skulle bare ønske United hentet en spiller der det virkelig kreves.
Støtter dette [mention]Harry Greaves[/mention], defensiv midtbane er et stort ankepunt...Det virket som MUFC ønsket en ny inn, men det har blitt stille...Ndidi ville vært noe, vi var jo linka til Gueye tidligere i sommer, men han dro vel også til PSG...Longstaff er jo ønsket av OGS, men han er ikke til salgs.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071



kommentar under saken:

"Dybala has the final say on thursday"
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

If Dybala is unable to agree terms on a move to Old Trafford, Lyon striker Moussa Dembele is also on United's shortlist to replace Lukaku.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Håper denne karen har rett, ESPN`s overgangs-journalist:

https://www.espn.com/soccer/soccer-tran ... swap-clubs
LUHG!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Kommer Dybala så kan vi i hvert fall legge alt snakket om at United ikke lokker spillere uten CL eller større navn på trenersiden død en gang for alle.

Personlig ønsker jeg selvsagt Dybala. Det blir enten Dybala eller Bruno F. Maguire kommer føler jeg meg sikker på. United ønsker selvsagt ikke å betale 90 mill - derfor trekker dette ut i tid.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Dybala kommer ikke. Let's face it. Han spiller jo allerede for en av verdens største klubber.

Maguire kommer heller ikke. United har prinsipper som må holdes. Leicester kan hoppe i havet med den United-skatten sin.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

RaoulDuke wrote: 30 Jul 2019, 14:42 Torquemada skrev: ↑I går, 14:35
Carloz Tevez, Sergio Romero to gode fra Argentina. Rojo hadde en periode i united hvor han var veldig god, men han har ikke greid å finne tilbake til dette nivået dessverre.
Gabriel Heinze!
Heinze!

Var drittsekk på en vakker måte og ekspert på å holde seg ett kusehår på rett side av regelverket. Likte ham virkelig frem til han forsøkte å sutre frem en overgang til Liverpool.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Harry Greaves wrote: 31 Jul 2019, 09:48 Uniteds hovedfokus burde vært å erstatte Matic.
Enig. Vi trenger en høyreving og en midtstopper. Men det vi trenger aller mest er forsterkninger på midten. Der var vi tynt besatt før Herrera dro.
Jeg synes McTominay var god i går, selv om motstanden ikke var all verden. Nesten skremmende å se at Matic ikke klarte å dominere mot samme motstand. Der gikk det treigt. Og Fred hadde flere stygge balltap og så ut som han slet litt med tempoet. Han hadde også et par gode involveringer, men må forbedre seg kraftig for å ikke havne høyt på lista over våre verste bomkjøp noensinne.

Til sammenligning kostet Fred £15 mill mindre enn di Maria, og jeg har inntrykk av at de fleste nærmest har glemt ham når vi diskuterer hvordan laget bør settes opp. Jeg tror han er takknemlig for at Sanchez har vært så katastrofal og tatt mesteparten av oppmerksomheten.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ta en titt på Dybala, skrytevideo, men dog.

LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Elkey wrote: 31 Jul 2019, 11:24 Dybala kommer ikke. Let's face it. Han spiller jo allerede for en av verdens største klubber.

Maguire kommer heller ikke. United har prinsipper som må holdes. Leicester kan hoppe i havet med den United-skatten sin.
Uff, håper du tar feil.
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Er også litt skeptisk til dybala, men har litt lyst til å ta risken.
Hvis han kommer så tenker jeg han skal spille bak spissen.
Maguire kommer nok og føler meg ganske sikker på at enten dybala, fernandes eller savic kommer.
Post Reply