Ryktetråd 2019

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14598
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23223
Liker mottatt: 19161

Fornuftige tanker dette [mention]Lingard[/mention] , men han her hadde gått rett inn i Solskjærs`system:

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... maker.html
LUHG!
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Blodfink wrote: 24 Jul 2019, 11:13 Dette er høyrevingen jeg vil ha.
Har ikke sett ham spille, men tallene er virkelig imponerende!
Nesten ett målpoeng pr. kamp for Lille er pene tall (23 mål og 12 målgivende på 41 kamper).

Frister ekstra med tanke på at vi ikke har en eneste naturlig høyreving i stallen.

Vet ikke om høyreving er mer nødvendig enn sentral midtbane, men selger vi Lukaku bør det være penger til å forsterke begge posisjonene. Selger vi i tillegg Pogba bør det være økonomisk handlingsrom til å kjøpe de beste som er tilgjengelige.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14598
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23223
Liker mottatt: 19161

Ja [mention]aregran[/mention] , jeg har sett litt av Pépé, har ekstreme ferdigheter mener jeg.

Men sentral midtbane er kanskje hakket viktigere, men gjerne begge posisjoner.

OGS sier jo at de hele tiden leter etter forsterkninger. Pogba-saken ødelegger mye...Om han blir, så bør vi gå for Pépé synes jeg. Om Lukaku blir, så bør han spille høyreving synes jeg. Hans beste posisjon imo.

Eriksen er også i ryktene igjen, det ville vært helt ok det. Om Fernandes ikke kommer. Eriksen er et tryggere valg.
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

De nyeste rygtene siger, at United er så godt som sikre på Fernandes, Maguire og Pepe. Og når de har annonceret disse, hvilket vil være i dag eller i morgen, så skulle United gå efter Toby Alderweireld.

Så ville jeg betragte dette vindue som godt, men ikke fremragende. Maguire er for dyr og både Pepe og ikke mindst James er noget tvivlsomme om de bliver succes. Hvertald i det korte løb.

Men nu tror jeg ikke på alle disse rygter. Jeg tror, at United højst får en ny spiller. Og jeg er bange for, at det bliver en alt for dyr Maguire, der kun marginalt forstærker holdet istedet for en Fernandes f.eks., der havde forstærket holdet markant.

Min drøm ville være Alderweireld, Sancho, Fernandes og så ville det vel ikke være værst at få Longstaff også selvom jeg også ser ham på niveau med James. Så ville det have været et fremragende vindue for United, men vi ved alle sammen, at Woodward kan ikke arbejde så hårdt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14598
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23223
Liker mottatt: 19161

Fra Mirror, så bør ikke stemme akkurat, men det påstås at United ikke ønsker Fernandes eller Pépé.

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... o-18769244
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14598
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23223
Liker mottatt: 19161

Longstaff og Maguire er kanskje de mest aktuelle, blir nevnt i samme sak.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14598
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23223
Liker mottatt: 19161

Kyndilfan1 wrote: 24 Jul 2019, 20:01 men vi ved alle sammen, at Woodward kan ikke arbejde så hårdt.
:thumb_up:
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Nå er vel James ment for å spille på høyre. I tillegg så ser det jo ut som greenwood også vil spille. Syntes vi skal drøye med en høyre kant jeg. Har ikke Solskjær troa på James og greenwood stagnerer litt så kan vi kanskje prøve på sancho igjen.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Støtter det [mention]Mats98[/mention]. United har mange spillere som er klare til å ta steget opp. Nå er tiden inne for å gi de muligheten.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14598
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23223
Liker mottatt: 19161

Selv om de andre ligaene har lenger vindu, så har mange av de lagene vi skal sammenligne oss med i disse ligaene fått inn 4-5-6 spillere. Men i England er det stille. Konspirerer alle mot PL, siden det var 4 engelske lag i finalene CL/EL? Begynner nesten å lure, hehe.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14598
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23223
Liker mottatt: 19161

Mats98 wrote: 24 Jul 2019, 21:07 Nå er vel James ment for å spille på høyre.
Ja, men kanskje ikke som førstevalg? Tror han må opp noen hakk.

Edit: James overbeviste mot Tottenham i dag, må revurdere det jeg skreiv over her.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14598
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23223
Liker mottatt: 19161

Etter å ha sett første 40 min. av Sporting-L-pool nå så ønsker jeg Fernandes. Spiller venstrekant , tilbaketrukket sådan. Men strør pasninger og innlegg med innsiden og utsiden av foten, plutselig ligger han sentralt og går for skudd, skaffer frispark i gunstige posisjoner. Og så ser det ut som om han har litt bedre tid enn alle andre. Og et fantastisk overblikk. Imponert rett og slett. 2-1 til scouserne til pause. Store sjanser begge veier, spesielt på cornere.

Glimrende angrep. 2-2, Fernandes med assist, glimrende spiller. Han er overalt!

Nå vil jeg helst tro på rapportene om at OGS ønsker ham. Jeg tror han vil ha ham. Da må Wall Street Woodwoody få ut fingeren...Eller det er The Glazers som må få ut proppen av sparegrisen sin...De betaler ikke akkurat av sine egne private milliarder heller...

Merker jeg håper det kommer inn nye eiere, helst akkurat nå...Om Fernandes floppa i Serie A, (som jeg skreiv igår), så ser det ut til at fyren har utvikla seg enormt.

Klopp og Fernandes holder rundt hverandre etter kampen...prater og smiler som sola begge to. Ikke bra...

Det endte 2-2
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1944
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2564

Ikke farlig han går jo ikke til L-pool for Kloop sier jo dem er en klubb som ikke kjøper spillere. :|
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Blodfink wrote: 24 Jul 2019, 19:56 Ja @aregran , jeg har sett litt av Pépé, har ekstreme ferdigheter mener jeg.

Men sentral midtbane er kanskje hakket viktigere, men gjerne begge posisjoner.

OGS sier jo at de hele tiden leter etter forsterkninger. Pogba-saken ødelegger mye...Om han blir, så bør vi gå for Pépé synes jeg. Om Lukaku blir, så bør han spille høyreving synes jeg. Hans beste posisjon imo.

Eriksen er også i ryktene igjen, det ville vært helt ok det. Om Fernandes ikke kommer. Eriksen er et tryggere valg.
Vet du hvordan arbeidskapastiteten til Pepe er? Kan/vil han løpe så mye som Solskjær krever?

Lukaku har vel ikke løpskapasitet til å spille høyreving i Solskjær sitt pressbaserte lag? Det koster mye krefter å flytte 100 kilo med muskler rundt på banen.

Jeg liker tanken på Eriksen. Særlig å bytte Pogba mot ham og sitte igjen med et pent overskudd. Det er kanskje ikke så realistisk, men selger vi Pogba og Lukaku bør overgangssummen for dem kunne finansiere Fernandes, Eriksen og Pepe.

Jeg synes fremdeles høyrekanten er et problem. James har sagt at han kan spille der, men at han er mest komfortabel på venstre. Jeg har aldri sett verken Rashford eller Martial ha en god kamp på høyre. Det er heller ikke en naturlig posisjon for Lingard eller Mata, de har trukket veldig langt inn i banen hver gang jeg har sett dem på høyre. Greenwood virker som en spiller som bør være så nærme målet som mulig.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Nei James kommer nok ikke til å starte vær kamp denne sesongen, men tror Solskjær var såpass imponert at vi får se han en del.
Å nå spiller ikke angriperne til United i en posisjon i løpet av kampen. De har ofte plassbytter i løpet av kampen. Så oppsettet i starten av kampen betyr ikke så mye.
Enig at greenwood må foran mål, men nå startet han mye ute til høyre de kampene han har spilt nå. Han har gjort ganske bra vil jeg si med 2 mål.
Så hvis sanchez og martial skjerper seg også, så kan vi velge mellom sanchez, martial, rashford, lingard, James og greenwood. Der egentlig alle kan spille i alle posisjonene med tanke på plassbyttene. Har også chong og gomes så sikkert får prøve seg litt.
Noen av de burde vel klare å levere litt.
Virker som alle har hatt en bra pre season og blitt mye bedre trent også så har litt troa på de jeg
Post Reply