Ryktetråd 2024

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 375
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 487

Rød Pølse wrote: 03 Apr 2024, 18:32 Ryktet stammer fra portugisisk media, som er, om mulig, enda mindre troverdig enn engelske. Lov å håpe at det stemmer likevel.



Skal Neves inn så må United legge helt bort tanken om ett anker på midten. Det kan fungere, men da må man heller sette to av Neves/Mainoo/Mount i tospann i en 4-2-3-1.

Er egentlig mer solgt på en spiller som Onana i Everton nå, som dekker de samme rommene defensivt men som har en helt annen fysisk presence. Så kan det heller være at Neves rett og slett har et makspotensial som er høyere - jeg klarer ikke helt å se at United skal gå for flere rene 8ere nå.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14650
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23398
Liker mottatt: 19382

Skal se 2.omg av Sporting-Benfica, ser Neves spiller 1.omg i hvert fall. Sporting leder.
post liked by: Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Andtho01, 10Hag, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14650
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23398
Liker mottatt: 19382

Streamen streika, men Neves gjorde en helt grei match av det jeg så.


Ser at Inter nevnes som mulig ny klubb for Martial, det kan funke det. Inzaghi får jo noe ut av Alexis S.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Andtho01
Posts: 1160
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3592
Liker mottatt: 3747

Nå kom det rykte om at Varane drar på free agent etter sesongen.
post liked by: Pwint, Blodfink

Bruviking
Posts: 39
Joined: 25 Feb 2023, 10:29
Liker gitt: 1
Liker mottatt: 126

Helt på sin plass, Varane kan ikke spille to kamper på rad.

Lurer veldig på hvordan de skal få råd til spillere i alle posisjonene som trenger forsterkninger.
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4718
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2637
Liker mottatt: 10756

Det største problemet er vel at INGEN av stopperne våre klarer å spille to på rad…
post liked by: Pwint, Tringe, Andtho01

Alf banan
Posts: 334
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 27
Liker mottatt: 673

Det jeg syns er rart er at ten Hag hele tiden sier at de må se ann den siste treninga før kamp om de skadde spillerne kan være med eller ikke. De kan altså være ikke fit nok noen dager tidligere men dagen før så skal de vurderes om de er fit nok eller ikke. Hva med å la spilleren være fit minimum 1 uke før de blir med i kamptroppen? Ikke rart at spillerne får tilbakeslag da de tydeligvis blir stresset alt for fort tilbake i kamptroppen.
(Ikke kritikk av ten Hag men mere det medisinske apperatet)
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Pwint, Ryder, Rød Pølse, Tringe, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3959
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17347
Liker mottatt: 11079

Det er den beste motivasjon for reservene det vøttø😬
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

Andtho01
Posts: 1160
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3592
Liker mottatt: 3747

post liked by: MektigeTHOR, Pwint

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Bruviking wrote: 12 Apr 2024, 15:09 Helt på sin plass, Varane kan ikke spille to kamper på rad.

Lurer veldig på hvordan de skal få råd til spillere i alle posisjonene som trenger forsterkninger.
Sitter ikke på noen fasit selvsagt men kan de få inn £ 80-120 mill for solgte spillere samt har rundt £100 mill å evt bruke så er nok det mer penger enn mange er klar over om de brukes fornuftig.

Om spillere generelt signeres for £20-60 mill hvor de forhåpentligvis klarer å holde seg rundt maks £40 mill per spiller så kan de få kjøpt inn en god del forsterkninger vil jeg tro. Om en spiller til £40 mill koster klubben £20 mill upfront mens resten er over nedbetaling over 3-5 år så vil det kunne øke muligheten for å signere 6-10 spillere.

Om de skal kvitte seg med 6+ så må de minimum erstatte de ved å kjøpe nye samt spe på fra eget akademi. Alt under 6 signeringer innen start av ny sesong er for dårlig sånn jeg ser det. Stallen skriker etter utskiftninger samt forsterkninger i nesten alle posisjoner spesielt i alle ledd bortsett fra muligens keeper posisjon.

De har satt seg selv i en vanskelig situasjon ved å kaste bort penger i åresvis samt ved å la Old Trafford, fasiliteter, akademi mm forfalle.

Håper virkelig at mitt tankesett blir realitet at de faktisk kan overgå mine forventninger å få inn nok dekning i generelt alle ledd før ligastart. Det har vi ikke opplevd noe særlig egentlig tilbake til tiden Ferguson styrte klubben sammen med Gill.

Ikke legg skylden på meg folkens om jeg tar feil men håpet mitt er ett vindu hvor spillere signeres raskere enn på åresvis. At de signeres litt mer ut av det blå uten hype og fokus rettet mot seg.

Signeringer i det sportslige apparatet drar noe ut i tid grunnet at klubber ønsker å hindre United i å bygge seg opp igjen, i deres øyne ribber eller stjeler vi deres ansatte. Selv om de selvsagt har gjort akkurat det samme selv!

United er vandt til å måtte krangle over tid før de får enkelte overganger i mål, men signerer de unge spillere uten for store/kjente navn så kan de få gjort mye signeringer raskere. Signerer de enkelte spillere rimeligere så kan de spille hardball å la være å signere andre i samme posisjon i håp om at klubber gir etter fordi United veit at de også er tvunget til å selge spillere for å få budsjett mm til å gå opp. Vips så har de 2 stk spillere i samme posisjon.
De må bli mer kyniske, smartere. Signer en spiller, si til klubb du har forhandlet med at nå er behovet alkerede dekket da man har signert spiller i den posisjonen, manøvrerer de seg lurere i markedet så kan man få i pose og sekk samtidig.

Jeg venter riktignok fortsatt på ett overgangsvindu som skikkelig imponerer meg, hold derfor ikke pusten for det kan jo bli tynn suppe igjen men jeg lever i alle fall i håpet om at vi kanskje blir positivt overrasket denne gangen. Alt annet vil gjøre oss supportere usikre på fremtiden.

INEOS har riktignok sagt at de velger uvikling av stadion, struktur, ledelse, akademi, økonomi osv fremfor rekruttering via dyre kjøp osv. Men forsterkninger trengs sårt så forhåpentligvis klarer de å trekke kaniner opp av hatten for så å endelig imponere oss.
post liked by: Pwint, Andtho01, Spirograf1
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3959
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17347
Liker mottatt: 11079

BILD skriver at Stuttgart-spiss Serhou Guirassy er interessert i en overgang til Premier League, og Manchester United og West Ham trekkes frem som klubber som har vist interesse for fransk-guineaneren.
Han har en utkjøpsklausul på rundt 20 millioner euro (17,1 millioner pund i nåværende kurs), og vil altså ikke være den dyreste spissløsningen.
28-åringen har scoret 27 mål på 25 kamper denne sesongen.
( united.no)

Dette hadde vært en overgang som hadde gitt mening syns jeg da, hvis det er noe i det rykte.
Ikke mye å velge i den prisklassen.
Begrenset hvor dritt det kan gå også.

Den gamle ledelsen hadde gladelig betalt 80 mill pund uten å blunke kan jeg tenke meg :-|
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Belfastboy, Pwint, Blodfink
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2092
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9267
Liker mottatt: 8511

Serhou Guirassy er jo min favoritt før januarvinduet 😀 Stor, sterk og målfarlig. Hardtarbeidende spiller som har et tempo omtrent midt mellom Weghorst og Højlund. Glimrende aldersprofil og en pris som bør være overkommelig for et økonomisk presset United. Tommel opp 👍
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Belfastboy, Pwint, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Andtho01
Posts: 1160
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3592
Liker mottatt: 3747

Hadde ikke sagt nei til denne spillern til klubben i sommer.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Belfastboy, 10Hag, Tringe, RedTrafford
User avatar

10Hag
Posts: 1513
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3631
Liker mottatt: 4930

@Andtho01: Høyt på ønskelista her og! 😁
post liked by: Andtho01, Blodfink
User avatar

Andtho01
Posts: 1160
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 3592
Liker mottatt: 3747

Vi blir rykte til Brasilianske Gustavo Nunes ung gutt på 18 år ving. Har i følge sky vært noen scouter nede i Brasil for å se han spille.

https://www.skysports.com/football/tran ... paper-talk
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink
Post Reply