Ryktetråd 2024

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

LoveBruno&Rashford
Liker gitt: 456
Liker mottatt: 1417

Lurer på hva Van de Beek gjorde på treningsfeltet ettersom han aldri fikk noen muligheter. Han hadde tre managere i sin tid i United, men ingen av dem mente han burde få en bitteliten sjanse. Selv når vi måtte ha scoring fikk alle andre muligheten før nederlenderen. Ett av tidenes største bomkjøp.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Can2

Rød Pølse
Liker gitt: 21290
Liker mottatt: 18918

Med salget av van de Beek frigjør United nærmere €7,5m fra lønnsbudsjettet, tjener noen euro nå og har sikret seg muligheter for fremtidige inntekter. Mtp hvordan karrieren hans har utviklet seg mener jeg det er god grunn til å være fornøyd.

Unitedkarrieren til nederlenderen er et eksempel på hva man risikerer når en klubb ikke kjøper det man trenger eller ønsker, men det som er tilgjengelig. Håper på et par salg til de nærmeste dagene.
post liked by: Andtho01, Pwint, Pink Final, Blodfink, Can2
Football, bloody hell!

Blodfink
Donor
Liker gitt: 32012
Liker mottatt: 25342

Det er bra de har funnet en løsning, selv om det pr. nå er et gedigent minus-prosjekt med DvdB. Om spilleren slår til litt i Spania kommer det noen ekstra euro. Det er som det er. En spiller som ikke har fungert på 4 år er ingen gullgruve akkurat.

Så får vi se om Greenwood er neste ut.

Hva tenker folk om Bruno og AlNassr? Er det oppspinn fra Rudy Galetti?

Om jeg har forstått det rett i løpet av sommeren, så vil ikke United stå i veien om et evt. bud er godt nok.

De møtene United og Bruno gjennomførte handlet om fremtiden og lønn vel. Begge ønsker å fortsette samarbeidet. Men om Galetti farer med sannhet og ikke løgn kan vel det bety at Bruno ønsker mer i lommeboka.

Sportslige ambisjoner er det neppe i hvert fall.

Men igjen, det kan være oppspinn. Uansett interessant å se om det kommer noe mer fra pålitelige kilder. Galetti kjenner jeg ikke ryktet til .
post liked by: Andtho01, Can2
LUHG!

Bruviking
Liker gitt: 1
Liker mottatt: 226

Blodfink wrote: 10 Jul 2024, 11:28 Hva tenker folk om Bruno og AlNassr?
Kjedelig, kjøpte akkurat ny drakt til sønnen min på 15 måneder.

Men uansett er det fornuftig å selge Fernandes om budet vi får er godt nok (100 mill £+) ettersom han er på feil side aldersmessig. Likevel er det ikke tvil om at han fortsatt har mye å bidra med om han velger å bli.

Om vi bygger lag som kan konkurrere om titler 3-4 år fra nå har nok ikke Fernandes en plass i førsteelleveren, da kan vi like gjerne få penger.
post liked by: Pink Final, Blodfink

Pangaea
Liker gitt: 7546
Liker mottatt: 9331

Andtho01 wrote: 09 Jul 2024, 15:07 Fabrizio melder nå at Lille har akseptert eit bud på Leny Yoro for 50 millioner pund. Yoro vil helst til Real opp til han.
Kan være et interessant "spill" rundt Yoro. Han vil til Real Madrid, men har bare et år igjen på kontrakten. Real vil dermed helst ha han gratis, og Yoro vil visstnok dit (forståelig nok). Lille ønsker selvsagt en overgangssum, og United er interessert. Forhåpentligvis stemmer det at vi har fått et bud akseptert. Så da har både Yoro og Real Madrid valg å ta, og kanskje blir Real Madrid presset til å by nå for å ikke miste ham. Kan bli spennende, selv om selvsagt Real Madrid slik sett er i førersetet. Vi er jo ikke engang i CL denne sesongen.

Mye aktivitet nå. Greenwood på vei ut. Donny så godt som bekreftet.

Tipper United har mange jern i ilden, men ikke nødvendigvis at all er Plan A. Branthwaite kan være av typen "vi kan jo prøve, se om Everton er så galne som de sier utad". Ønsker de 60-70 millioner er det bare å drite i, men er det heller 50-ish, så kan det jo være vært å prøve mer seriøst.

Mye bedre "approach" enn en overgang i gangen, slik de amerkanske blodsugende amøbene holdt på med, ledet av Kalle Klovn. Tror han hette det vertfall...?
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Blodfink wrote: 10 Jul 2024, 11:28 Hva tenker folk om Bruno og AlNassr? Er det oppspinn fra Rudy Galetti?
Tror det er reinspikka bullshit fra ende til annen. Hvorfor i helvete skulle Bruno ønske å "legge opp" nå i sin beste alder? Virker ikke som typen som "går etter penger" i det hele tatt. Kunne dratt fra United for flere år siden og helt sikkert tjent like bra i PSG eller noe slikt. Men han har blitt i United og kjempet for oss.

Kanskje litt agent-drevet fordi han ønsker å legge litt press på klubben for å se om vi er ambisiøse på overgangsmarkedet denne sommeren? Bare spekulasjon selvsagt. Og i så fall litt kræsj med "bullshit fra ende til annen", haha. Kort sagt har jeg mer tro på at Israel slutter å drepe palestinere enn at Bruno drar til Saudi-Arabia. Vertfall nå. Om 4-5 år er det kanskje en annen sak.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Spirograf1, Pwint, Can2, Pancho P

Can2
Kongen av understatements
Liker gitt: 19654
Liker mottatt: 7571

@Pangaea Stemmer bra med Kalle Klovn ift mine kilder også, så det er nok korrekt!

Håper og tror at Fernandes blir. Føler han har United DNA i årene. Jeg blir ihvertfall skuffet, på flere plan, hvis han drar.
post liked by: Rød Pølse, Pangaea
Kong Eric Cantona

Harry Greaves
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 816

Jeg registrerer et rykte om at Juventus ønsker Sancho i en byttehandel med Federico Chiesa andre veien.

Det hadde faktisk ikke vært så sabla dumt. Jeg har alltid syntes at Chiesa er litt undervurdert, i hvert fall utenfor Italia: Veldig teknisk begavet, uforutsigbar, uredd, direkte, rask og i tillegg en svært god presspiller. Kan kanskje minne litt om Diogo Jota?

Dersom United kunne hanket inn et mellomlegg + redusert lønn med Sancho ut, og fått inn Chiesa, så tror jeg vi ville kommet styrket ut av det. Så er jo spørsmålet om man behøver flere angripere inn nå som Zirkzee etter alt å dømme kommer.
post liked by: Jan Erik, Blodfink

Topic author
messilingard
Moderator
Liker gitt: 3459
Liker mottatt: 12068

Jeg ønsker ikke Chiesa inn. Vi har mer enn nok kantspillere pr dags dato og Chiesa blir ingen billig mann lønnsmessig. Ikke tror jeg at han vil forsterke førsteelleveren i en særlig grad heller. Får vi Rashford i form og Garnacho utvikles videre så er begge to etter min mening bedre spillere.

Bedre for oss at Chiesa selges fra Juventus og at de henter Sancho. Det frigjør også mer ressurser til større behov i andre lagdeler.
post liked by: Pancho P, Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers

Pancho P
Donor
Liker gitt: 17029
Liker mottatt: 11838

Sivert Heltne Nilsen går til eit lag som spelar i raudt og som har hatt Sir Alex Ferguson som manager. Velkommen til: ... Aberdeen.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Can2
It's Squeaky Bum Time!

Jan Erik
Liker gitt: 18002
Liker mottatt: 19340

@Pancho P, et øyeblikk der trodde jeg at vi ville få se drømmekombinasjonen Casemiro - Heltne Nilsen på Old Trafford neste sesong. Håpet var at United tok de store pengene vi fikk for van de Beek, og vippset Brann for Røde Sivert.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pink Final, RedTrafford, Pancho P, Blodfink, Pwint, Can2

Rød Pølse
Liker gitt: 21290
Liker mottatt: 18918

Alt er bedre enn Sancho, men for meg er Chiesa nesten like krise som Calvert-Lewin. Forskjellen er at italieneren ikke fremstår som en forsterkning, i en posisjon vi ikke har prekært behov for å forsterke, mens engelskmannen er en rutinert og skadeplaget spiss uten målteft.

Her er noen uttalelser fra Motta ang Zirkzee. Kjenner at jeg stoler mer på den gode treneren enn den godeste Langerød. Legger meg ikke på magen og nekter hvis klubben henter en ung, hardtarbeidende og talentfull spiller. Potensial > meritter hvis vi først skal hente fra Serie A.

post liked by: RedTrafford, Pancho P, Andtho01, Jan Erik, Pink Final, Pwint, Can2
Football, bloody hell!

Jan Erik

Den er knallhard, @Rød Pølse...du mener altså at en tidligere Barca, Inter, Atletico og PSG-spiller med kamper for BÅDE Brasil og Italia, som nå er sett på som en av de mest lovende trenerne, kan dette bedre enn Dag Langerød? Huff, nei...
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pwint, Rød Pølse, Can2

Can2
Kongen av understatements
Liker gitt: 19654
Liker mottatt: 7571

@Pancho P Så ikke denne posten før jeg posta "nyheten" i Brann-tråden. Trøsten får være at det sikkert ikke er siste gangen jeg slår inn åpne dører. 🫣
post liked by: Pancho P, Pwint, Pink Final, Rød Pølse
Kong Eric Cantona

Pancho P
Donor
Liker gitt: 17029
Liker mottatt: 11838

Din trådhygiene er sikkert betre enn min, @Can2. Valgte denne tråden for å lure folk som @Jan Erik til å tru at Sinna-Sivert skulle bli United-spelar😉. Aberdeen er slett ikkje ein grusom by. Iallefall er den mange hakk over Horsens i Danmark, der SHN "tok steget" ut i Europa første gang.
post liked by: Can2, Jan Erik, Pwint, Pink Final, Rød Pølse
It's Squeaky Bum Time!

Jan Erik

https://www.united.no/nyheter/reaksjone ... od/1312725

Dette er vel ikke mer enn man må forvente uansett hvor han er aktuell?
Post Reply