Ryktetråd 2024

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

Pwint
Donor
Liker gitt: 28720
Liker mottatt: 18243

Kjenner at jeg ikke er sånn superengasjert når det gjelder Zirkzee. Ja, vi trenger en ekstra spiss, men er han riktig person? Kan jo selvsagt bli bra, men YouTube testen ga ikke gåsehud liksom.
post liked by: Blodfink, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Jan Erik
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 23634

Jeg har egentlig ikke så mye fornuftig å komme med (her heller...) når det gjelder Zirkzee, Ugarte og tildels De Ligt. Sistnevnte har jeg jo sett spille mer enn noen minutter, så det er da noe...

Men, hva om disse gudbenådete karene Jim har ansatt nå går for De Ligt, Branthwaite OG Yoro? I tillegg til Zirkzee og Ugarte? Og kanskje en vb og sentral midt også? Er det mulig?

Hadde vi hatt Martinez, Branthwaite, Yoro og De Ligt å rotere med, så snakker vi City-kvalitet. Så kan Kambwala og Evans være back-up når alle blir skadet i USA...

Maguire og Lindelöf må jo ut da...

Er det helt usannsynlig?
Last edited by Jan Erik on 09 Jul 2024, 22:12, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Pink Final

Pwint
Donor

Tror ikke det blir lett for Greenwood uansett hvor han havner:

https://www.tv2.no/sport/fotball/borger ... /16833404/

"Nyheten om overgangen har heller ikke falt i god jord hos borgermester i Marseille Benoit Payan.

– Greenwoods oppførsel er uhørt, uakseptabel. Å slå konen sin... Jeg så bilder som var dypt sjokkerende for meg. Å massakrere sin kone på den måten er usømmelig for en mann, og han kan ikke få en plass på dette laget, sier Payan til franske RMC Sport.
"
post liked by: Jan Erik, Can2
— Eric Cantona

Jan Erik

@Pwint, han har jo et poeng...og så er jo spørsmålet om en ordfører skal uttale seg om sånne ting? Det vil jo ha en viss påvirkningskraft?
post liked by: Pwint

Pwint
Donor

Hadde Greenwood lagt seg fullstendig flat, gått ut og sagt noe om at han har vært et forferdelig menneske, men at han hadde lært og vokst og så tilbake på handlingene sine med skam og gru så tror jeg han hadde kommet bedre ut av dette.
post liked by: Jan Erik
— Eric Cantona

Topic author
messilingard
Moderator
Liker gitt: 3500
Liker mottatt: 11929

Syntes det er skammelig fra ordføreren. Uten en rettskraftig dom så må prinsippet om uskyld til det motsatte er bevist være gjeldende. Hvis politikere mener at politisk korrekthet skal stå over rettsprinsipper så er vi på en farlig vei etter min mening.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Jan Erik

@Pwint, ja, men det er vel noe med hvor mye han skal innrømme å ha gjort...alt dette er jo hans ansvar, men han har rådgivere, familie og konen (forloveden?) og hennes familie har vel sine meninger også?

Pwint
Donor

messilingard wrote: 09 Jul 2024, 22:20 Syntes det er skammelig fra ordføreren. Uten en rettskraftig dom så må prinsippet om uskyld til det motsatte er bevist være gjeldende. Hvis politikere mener at politisk korrekthet skal stå over rettsprinsipper så er vi på en farlig vei etter min mening.
Her er vi nok veldig uenig. Bevisene har de fleste sett/hørt. At hun valgte å trekke anmeldelsen gjør ikke at han på noe som helst vis fortjener å ikke bli påminnet om hvor massiv drittsekk han har vært.

Edit: Men la oss ikke gå inn på den diskusjonen. Jeg skjønner i alle fall at Marseille ikke vil forbindes med en spiller med den historikken. Jeg vil heller ikke at United skal forbindes med ham.
Last edited by Pwint on 09 Jul 2024, 22:27, edited 1 time in total.
post liked by: Spirograf1, Ryder
— Eric Cantona

Jan Erik

@Pwint, han er nok fullt klar over det...og det er jo dette han vil bli husket for. Poenget er om en folkevalgt politiker skal uttale seg på denne måten? Han kunne vært mer...politisk korrekt...,og sagt noe sånt som at jeg håper klubben har gjort sine undersøkelser, og jeg vil på generelt grunnlag si at jeg tar avstand fra all form for partnerskapsvold...?
post liked by: Pwint

Topic author
messilingard
Moderator
Liker gitt: 3500
Liker mottatt: 11929

@Pwint

Hadde det vært en privatperson som sa dette så hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt. Men når politiet henlegger saken fordi de ikke kan bevise det i en rettssak så må politikere respektere dette. Alternativet ser vi i land som ingen ønsker å besøke.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, Andtho01, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Pwint
Donor

Nei, jeg skjønner godt hva dere mener, men om det kan skape dårlig rykte for Marseille, ikke bare som lag, men som by så kan det vel være noe han kan uttale seg om. Men det sterkeste her er jo at fansen har begynt en kampanje for å ikke kjøpe ham. Det høres ut som han ikke har et godt utgangspunkt for å spille for dem.
post liked by: Jan Erik
— Eric Cantona

Blodfink
Donor
Liker gitt: 35323
Liker mottatt: 26613

Borgermester Payan har en jobb å gjøre i byen sin. Mord, overfall, gjenger og voldtekter i hopetall...Der svikter han vel greit...

Enklere for ham å vise sitt noble jeg med å fokusere på Greenwood.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Pwint, Jan Erik, messilingard
LUHG!

Rød Pølse
Liker gitt: 26008
Liker mottatt: 22249

Blir for dumt. Gutten må få lov til å leve videre uten at politikere skal score poeng på noe han ikke er dømt for. Populistisk, har ingenting med god moral å gjøre.
post liked by: Blodfink, messilingard, Andtho01
Football, bloody hell!

Pwint
Donor

Rød Pølse wrote: 09 Jul 2024, 22:36 Blir for dumt. Gutten må få lov til å leve videre uten at politikere skal score poeng på noe han ikke er dømt for. Populistisk, har ingenting med god moral å gjøre.
Det er som jeg skrev over: Han har aldri kommentert de tingene som skjedde. Hadde han lagt seg flat kunne han nok lettere kommet seg videre.
— Eric Cantona

Jan Erik

@Blodfink, ja, enig. Dette er jo såkalte 'billige, politiske poeng' som folk etterhvert gjennomskuer greit. Mer interessant å se hvor stor motstanden blant supporterne er.

Jeg hadde nok ikke signert Greenwood om jeg var klubbeier, men samtidig er jeg for at folk ikke skal bli fordømt, hetset og nektet å utøve idrett eller andre former for jobb selv om de har gjort store feil i livet.

Toska fikk jo f eks snakke om sjakk på TV2, har blitt intervjuet i diverse aviser og jeg har kjente som kjenner ham litt som skryter av fyren...
post liked by: Pwint, messilingard, Andtho01, Rød Pølse, Blodfink
Post Reply