Merker at jeg blir oppgitt av å lese rykter om at United skal være villig til å tredoble lønna til en 33 år gammel Griezmann når sommeren kommer. Har lite tro på at disse ryktene har særlig rot i virkeligheten og håper United slutter å signere "gæmliser" som kommer for å fylle lommene før pensjonisttilværelsen.
På tide å hente spillere med potensiale som kan utvikle seg og bli ordentlige Unitedspillere i de beste årene av karrieren.
Ryktetråd 2023
Ca. 5-10 år for sent å hente Griezmann.
Nå håper og tror jeg at vi satser på spillere under 27, og gjerne rundt 22-23-årsalderen.
Da kan man faktisk ha mulighet til å profitere på spillersalg, samt ikke tilby disse latterlige monsterkontraktene.
Nå håper og tror jeg at vi satser på spillere under 27, og gjerne rundt 22-23-årsalderen.
Da kan man faktisk ha mulighet til å profitere på spillersalg, samt ikke tilby disse latterlige monsterkontraktene.
Innlegget er likt av: RedTrafford
-
- Moderator
- Vært fan siden: 1995
- Liker gitt: 2220
- Liker mottatt: 7940
Personlig så er jeg meget skeptisk til at det kommer nye signeringer før det sportslige apparatet kommer på plass. Ikke tror jeg at Griezmann er en type spiller som høyt kompetente folk henter heller. Kommer han gratis på en rimelig kontrakt så er saken selvsagt annerledes, men for 22 millioner med tredoblet lønn så forstår de fleste at det er en dårlig deal.
Innlegget er likt av: RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
-
- Vært fan siden: 1985
- Liker gitt: 3070
- Liker mottatt: 2263
Inacio spiller fra start for Portugal i kveld. En midtstopper med venstrefot som har blitt linket ganske kraftig til United i det siste. Nesten så jeg er fristet til å se den kampen istedenfor Skottland-Norge, men regner med at det blir lite å gjøre for det portugisiske forsvaret. Unge Neves, som også ryktes å være i kikkerten til United, er på benken fra start.
Innlegget er likt av: RedTrafford, Belfastboy
Football, bloody hell!
-
- Donor
- Vært fan siden: 1980
- Liker gitt: 18912
- Liker mottatt: 14811
Martial ryktes ut i januar, flere klubber interessert i følge Fab. Romano.
Caught Offside skriver at Eriksen er aktuell for Saudi-ligaen (17 mill. pund skal være nevnt som pris).
Varane: Bayern vurderer et bud. (Sky Tyskland)
Caught Offside skriver at Eriksen er aktuell for Saudi-ligaen (17 mill. pund skal være nevnt som pris).
Varane: Bayern vurderer et bud. (Sky Tyskland)
Innlegget er likt av: Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final
LUHG!
-
- Vært fan siden: 1985
- Liker gitt: 3070
- Liker mottatt: 2263
Yes! Florian Wirtz linkes til United. Det skjer sannsynligvis, eller nesten garantert, ikke noe på den fronten i januar, men det er en spiller jeg virkelig har sansen for. 20 år, spiller på det tyske landslaget og har satt fyr på Bundesliga denne høsten. Er vel en naturlig 10-er, men kan også bekle høyrekanten.
Vi trenger mer kvalitet i alle ledd og jeg håper å se denne gutten i United-drakt neste sesong.
Vi trenger mer kvalitet i alle ledd og jeg håper å se denne gutten i United-drakt neste sesong.
Innlegget er likt av: Blodfink, RedTrafford, Andtho01
Football, bloody hell!