Ryktetråd 2023
-
- Vært fan siden: 1985
- Liker gitt: 3068
- Liker mottatt: 2263
Vet selvsagt ikke hvor troverdig dette er, men det hadde vært utrolig kult. Tenk å se legenden David de Gea få et lite ekstranummer og samtidig få muligheten til å ta farvel med verdens beste fans på en verdig måte 
Innlegget er likt av: Pink Final, RedTrafford, Belfastboy
Football, bloody hell!
-
- Vært fan siden: 1981
- Liker gitt: 3788
- Liker mottatt: 3937
@Rød Pølse...kult, ja....kanskje det? Det er en måte å se det på. Hvis de ikke stoler på Bayindir og/eller Heaton når Onana spiller mesterskap, så kan det jo være greit å hente inn en keeper. Men De Gea? For det første så blir det litt kleint når Onana kommer tilbake, for det andre , hvordan er forholdet hans til Ten Hag som visstnok var den som pushet for en endring, og i det store og hele viser det bare nok en gang at klubben er styrt av folk som ikke kan dette. Og det vil da etterhvert inkludere manageren. Desperasjon.
Eller kult. Alt etter som.
Eller kult. Alt etter som.
Innlegget er likt av: RedTrafford
Premier League har lagt ned krav om at Everton trekkes 12 poeng for FFP-brudd.
Hvis dette skjer, er nedrykk nesten uunngåelig.
En uavhengig kommisjon vil fatte avgjørelsen.
Hvis dette skjer, er nedrykk nesten uunngåelig.
En uavhengig kommisjon vil fatte avgjørelsen.
Innlegget er likt av: RedTrafford, Pwint, Jan Erik, Pink Final, Rød Pølse
-
- Donor
- Vært fan siden: 1984
- Liker gitt: 12013
- Liker mottatt: 8851
Her trenger de hjelp fra regnskapsførerne til City
Eller så ser det ikke så bra ut nei.
Kan bli interessant, noen blir trukket poeng mens andre slipper unna.

Kan bli interessant, noen blir trukket poeng mens andre slipper unna.
Innlegget er likt av: Jan Erik, Andtho01, Pwint, Pink Final, 10Hag, Blodfink, Rød Pølse
-
- Donor
- Vært fan siden: 1980
- Liker gitt: 18912
- Liker mottatt: 14811
DDG tilbake?? Det blir veldig rart for min del, men det forundrer meg ikke. Men håper Custis er langt ute i lyngen her egentlig altså. Skjer det så skjer det, får nok en fin velkomst. Vi får se da.
Innlegget er likt av: Pwint, RedTrafford
LUHG!
-
Eller de ønsker å styrke keeperteamet med en som kjenner klubben i en periode førstevalget er utilgjengelig. Hvor kleint det blir når Onana returnerer og relasjonen til ten Hag er jo noe de Gea må ta stilling til før han evt. signerer en slik korttidsavtale.Jan Erik skrev: ↑26 okt 2023, 13:57 ...Hvis de ikke stoler på Bayindir og/eller Heaton når Onana spiller mesterskap, så kan det jo være greit å hente inn en keeper. Men De Gea? For det første så blir det litt kleint når Onana kommer tilbake, for det andre , hvordan er forholdet hans til Ten Hag som visstnok var den som pushet for en endring...
Det mulig å problematisere det meste, men dette er foreløpig bare et rykte som kommer fra The Sun. Skulle det stemme er det noe jeg vil være positiv til. Eller noe jeg synes vil være kult, om du vil

Som vanlig kryptisk i sine meldinger, den godeste de Gea
Innlegget er likt av: Jan Erik, Pwint, RedTrafford, Pink Final
Football, bloody hell!
-
- Liker gitt: 3788
- Liker mottatt: 3937
@Rød Pølse. Ja, foreløpig bare et rykte. Herlig at du syns det er en positiv ting, og kan hende jeg overdriver det problematiske litt. Men det er snakk om evt 8 kamper? Det må vi da klare uten? Og hvor lenge skal han være i klubben? Må vel inn litt før for å trene litt? Skal han være ut sesongen? Da kunne jo Bayindir vært i Tyrkia. Selv om jeg selvsagt skjønner man må ha back-uper i tilfelle skade. Men for all del, det kan jo bli positivt også.
Innlegget er likt av: Rød Pølse, Pwint, RedTrafford
-
Nå er det selvsagt rykter om managere som angivelig er aktuelle for United som dominerer nyhetsbildet for øyeblikket. Forståelig nok, men det orker jeg bare ikke å forholde meg til.. Så ser jeg at det ryktes nye spisser inn til klubben igjen. Denne gangen for å avlaste Højlund, som tross alt ikke bør bære alt håpet vårt på sine unge skuldre. Det er ikke dumt å investere i en målfarlig spiller all den tid hele laget virker fullstendig vaksinert mot å sette ballen i nettet. Navnene som går igjen er Ivan Toney, Osimhen osv. Svindyrt selvfølgelig, og lite nytt å melde på den fronten altså.
Nå er det en spiller i Stuttgart som heter Serhou Guirassy. Han har smått imponerende 14 mål og en assist på 8 kamper i Bundesliga denne sesongen. Han er 27 år, fysisk robust og har visstnok en klausul i kontrakten som gjør at han skal være tilgjengelig for litt i overkant av £15M i januar. Hvorfor er ikke United med i diskusjonen engang om denne spilleren? Hva er det Murtough, Fletcher og gutta driver med på kontoret? Sitter de og spiller Fortnite?
Personlig mener jeg at vi først og fremst trenger minst to solide stoppere. Spillere med de beste årene foran seg og uten en skummel skadehistorikk. Det bør uansett være mulig å ha et par tanker i hodet samtidig. Faen så lei jeg er av udugelighet i klubben vår!
Nå er det en spiller i Stuttgart som heter Serhou Guirassy. Han har smått imponerende 14 mål og en assist på 8 kamper i Bundesliga denne sesongen. Han er 27 år, fysisk robust og har visstnok en klausul i kontrakten som gjør at han skal være tilgjengelig for litt i overkant av £15M i januar. Hvorfor er ikke United med i diskusjonen engang om denne spilleren? Hva er det Murtough, Fletcher og gutta driver med på kontoret? Sitter de og spiller Fortnite?
Personlig mener jeg at vi først og fremst trenger minst to solide stoppere. Spillere med de beste årene foran seg og uten en skummel skadehistorikk. Det bør uansett være mulig å ha et par tanker i hodet samtidig. Faen så lei jeg er av udugelighet i klubben vår!
Innlegget er likt av: RedTrafford, Pink Final, Pwint, Cola2, Blodfink
Football, bloody hell!
-
BBC skriver om interesse for Varane fra Saudi-Arabia, og han skal visstnok være åpen for en overgang i januar selv. Mtp skadehistorikken og det faktum at man ikke kan regne med at han er tilgjengelig i mer enn halvparten av kampene, så tenker jeg at det kan være et gunstig tidspunkt å cashe inn på den porøse og sympatiske franskmannen.
Det forutsetter selvsagt at rekrutteringsteamet til United er på jobb og klarer å hente en solid yngre stopper som kan forventes å spille seg inn på laget ganske umiddelbart.
Det forutsetter selvsagt at rekrutteringsteamet til United er på jobb og klarer å hente en solid yngre stopper som kan forventes å spille seg inn på laget ganske umiddelbart.
Innlegget er likt av: Pwint, Cola2, Ryder, Blodfink, Belfastboy, Pink Final
Football, bloody hell!
-
- Sted: Trondheim
- Liker gitt: 2088
- Liker mottatt: 9052
Enig. God spiller, men tåler jo ikke helt normal kampbelastning. Får vi bud på 40-50 mill for Varane, må vi slå til.Rød Pølse skrev: ↑04 nov 2023, 12:02 BBC skriver om interesse for Varane fra Saudi-Arabia, og han skal visstnok være åpen for en overgang i januar selv. Mtp skadehistorikken og det faktum at man ikke kan regne med at han er tilgjengelig i mer enn halvparten av kampene, så tenker jeg at det kan være et gunstig tidspunkt å cashe inn på den porøse og sympatiske franskmannen.
Innlegget er likt av: Rød Pølse, Cola2, Pink Final, Tringe, RedTrafford, Pwint
-
- Donor
- Vært fan siden: 1984
- Liker gitt: 12013
- Liker mottatt: 8851
Kan ikke si at jeg har sett så mye til Gabriel Barbosa, men sier ja takk til en slike avtale allikevel med noen kroner i mellom
[urlhttps://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter[/url]
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Og med Varane og Casemiro til ørken med et lass kroner er vi på god vei til noe.

[urlhttps://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter[/url]

Og med Varane og Casemiro til ørken med et lass kroner er vi på god vei til noe.
Innlegget er likt av: pixma
-
Spørs om det er noen oppgradering å snakke om, @RedTrafford. En spiller med 6 målpoeng (5 mål & 1 assist) og 8 kort (7 gule & 1 rødt) på 23 kamper i Brasil denne sesongen. 27 år og et lite vellykket opphold i Inter på CV'n.
Jeg kan ikke påstå at jeg har sett han spille på noen år selv, men det er ikke mye som tyder på at dette er mannen som skal få oss opp av sumpa.
Jeg kan ikke påstå at jeg har sett han spille på noen år selv, men det er ikke mye som tyder på at dette er mannen som skal få oss opp av sumpa.
Football, bloody hell!