Det er litt jevnt fordelt for meg, vi har liksom helt greie spillere på begge sider. Ingen med full wow-faktor synes jeg. AWB fremstår som den beste backen i 2023 for min del. Dalot er ujevn, Shaw sover for mye, sånn sett bra om Reguilón pusher ham skikkelig, Malacia kan kanskje bli bra, men blir jo forsinket i utviklingen gjennom den langtidsskaden sin.
Vi har en del backer, men det er vel snakk om å forsterke uansett. Frimpong og nå sist Brentfords Aaron Hickey er i ryktespaltene. Er det midler tilgjengelig fra Glazerne så er det aldri dumt å signere noen. Men da må vel noen ut først.
Ryktetråd 2023
Liker ryktene om stopperjakt. Gjerne 1 inn i januar.
Gonçalo Inácio i Sporting ser unektelig ut som en moderne venstrebeint stopper med god teknikk, og godt hode/pasningsspill. Pluss bra fart.
Antonio Silva i Benfica det samme, bare at han er høyrebeint.
Gonçalo Inácio i Sporting ser unektelig ut som en moderne venstrebeint stopper med god teknikk, og godt hode/pasningsspill. Pluss bra fart.
Antonio Silva i Benfica det samme, bare at han er høyrebeint.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Rød Pølse
LUHG!
Utlån av Sancho til Juve i januar med en £60m overgang neste sommer høres nesten for godt ut til å være sant.. Lov å håpe at disse ryktene stemmer likevelKan sikkert funke for han i Serie A.
Husker united.no garanterte at han kom til å sette fyr på PL da han kom. Et par år senere kan man vel si at United-karrieren opp i røyk er nærmere fasit...
Husker united.no garanterte at han kom til å sette fyr på PL da han kom. Et par år senere kan man vel si at United-karrieren opp i røyk er nærmere fasit...
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Cola2, Pink Final, Can2
Football, bloody hell!
-
- Donor
- Liker gitt: 26020
- Liker mottatt: 18083
60 mill høres ut som en spøk eller skrivefeil.
Men ja, hvis det skulle stemme så hadde det vært fint for han og fint for klubben.
Og helt sikkert fint for unitedformuet
Men ja, hvis det skulle stemme så hadde det vært fint for han og fint for klubben.
Og helt sikkert fint for unitedformuet
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Cola2, Pink Final, Can2
Håper på litt liv i Sesko-ryktene. Han og Højlund, da er det fysikk, fart og pågangsmot på topp. Men blir vel dyr nå, Red Bull for alle penga der. Red Bull betalte 24 mill. til Red Bull i sommer...Bargain.
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, RedTrafford
LUHG!
-
- Moderator
- Liker gitt: 3452
- Liker mottatt: 12020
Ser ikke helt poenget med å bruke penger på Sesko nå som vi har Højlund. Bedre å bruke penger på for eksempel en midtstopper, back eller et solid midtbaneanker.
Når det gjelder backup spiss så fungerer Martial ganske ypperlig siden belastningen er begrenset. Kan gjerne resignere han på en ny kontrakt om han går med på rimelige betingelser.
Når det gjelder backup spiss så fungerer Martial ganske ypperlig siden belastningen er begrenset. Kan gjerne resignere han på en ny kontrakt om han går med på rimelige betingelser.
LoveUnitedHateGlazers
-
- Moderator
Helt i orden det @Blodfink, men min vurdering er at det er bedre å utvikle Højlund nå som han er her fremfor å hente en svindyr konkurrent som koster mye penger og samtidig tar spilletid fra dansken.
LoveUnitedHateGlazers
Ja, litt uenigheter er sunt @messilingard, men jeg hadde kjørt de sammen på topp, tror de hadde gjort det vanskelig å spille seg ut selv for de beste laga. Ikke at de ikke ville spilt seg ut ever lissom, men det hadde vært utrolig spennende, Sesko ser nesten ut til å være mer aggressiv enn dansken, godt gjort.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, messilingard
LUHG!
-
- Moderator
Jeg vurderer det litt at å spille med to spisser går utover en annen del av laget. Et alternativ er selvsagt å spille med 3 stoppere bak og ha offensive backer.
Jeg føler uansett at dersom vi skal hente en spiss så er det bedre å hente noen som ikke nødvendigvis er veldig lik Højlund. Bedre å hente en spiller med andre ferdigheter som kan endre et matchbilde. Tenker at en type som Chicharitp hadde vært perfekt.
Jeg føler uansett at dersom vi skal hente en spiss så er det bedre å hente noen som ikke nødvendigvis er veldig lik Højlund. Bedre å hente en spiller med andre ferdigheter som kan endre et matchbilde. Tenker at en type som Chicharitp hadde vært perfekt.
post liked by: Blodfink, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
En liten melding fra Romano angående Martial, tror det kan stemme bra:
Han kan gå i januar, hvis det kommer et godt bud. Om ikke er United fornøyd med å ha ham i troppen.
Det samme ble jo rapportert i sommer, det kom aldri noe godt nok bud. Vet ikke for pris de har satt. Men mer enn 30 mill euro kan det vel ikke være. MV nå er 15, han var på 25 når han kom til United i 2015 (vi ga 60 mill pluss noe klausul-greier vel), toppen hans var 65 mill i 2018.
Han kan gå i januar, hvis det kommer et godt bud. Om ikke er United fornøyd med å ha ham i troppen.
Det samme ble jo rapportert i sommer, det kom aldri noe godt nok bud. Vet ikke for pris de har satt. Men mer enn 30 mill euro kan det vel ikke være. MV nå er 15, han var på 25 når han kom til United i 2015 (vi ga 60 mill pluss noe klausul-greier vel), toppen hans var 65 mill i 2018.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Cola2
LUHG!
Er det lov å håpe på et direkte bytte med Todibo og Thuram-Ulien i Nice? Det burde jo Sir Jim kunne fixe Vi blir kanskje litt tynne på spissplass, men Martial holder seg vel neppe skadefri hele vårsesongen uansett..
post liked by: Blodfink
Football, bloody hell!
Et rykte som sikkert stemmer bra. Jeg vet ikke hva Martial tenker, men han er sikkert interessert i å få karrieren på rett kjør igjen. Det er bare 2 år til han fyller 30 år og karrieren hans har ikke vært veldig imponerende så langt, selv om skader også skal ha mye av skylden.
Men sånn mtp at Sancho er ute i kulden (og kanskje også forlater oss i januar?) og Rashford virker fullstendig ute av det, så ser jeg gjerne at Martial blir værende i klubben frem til sommeren 2024.
post liked by: Blodfink