Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Jeg tenker Erling Braut Haaland bør være på Solskjærs liste..... Han har scoret 3 mål i Champions Leauge debyen, Solskjær hadde han i Molde og regner med at han følger nøye med.....

Cola

offside wrote: 17 Sep 2019, 21:52 Jeg tenker Erling Braut Haaland bør være på Solskjærs liste..... Han har scoret 3 mål i Champions Leauge debyen, Solskjær hadde han i Molde og regner med at han følger nøye med.....
Har ikke han også sagt at han snakker jevnlig med OGS?
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Får håpe han ikke spør far sin til råds, da...


Cola

Fra Dagbladet:

Jakten på Erling Braut Haaland (19) er i gang
Kortene er stokket for Haaland, Solskjær og Manchester United
Et pluss en har veldig ofte en tendens til å ende opp som to. Erling Braut Haaland til Manchester United er et sånt regnestykke.

https://www.dagbladet.no/sport/kortene- ... d/71612510
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Nå har vi nordmenn en tendens til å aldri helt klare å ha litt is i blodårene. For all del, jeg tror Braut Haaland kommer til å bli god, men han har ikke prestert bra nok over tid i en stor nok liga til å være verdt de 6-700 millionene som blir nevnt. Hattrick i CL er bra, men la oss se etter Liverpool og Napoli. Trenger ikke gå lenger tilbake enn mot Malta på Ullevaal hvor han ikke klarte å prege kampen noe særlig.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Ryder wrote: 18 Sep 2019, 09:11 Får håpe han ikke spør far sin til råds, da...
Yep, det der kan bli litt vrient...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
messilingard wrote: 18 Sep 2019, 15:07 verdt de 6-700 millionene
Hæ? Det er jo helt vilt...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ser Lei og Spurs må si jeg er imponert av Madison, så der har MU noe å bruke penger på, løp å kjøp.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Maddison er på lista virker det som, de prøver seg til sommeren vel.

Leste et sted at United ikke skal hente noen i januar.
LUHG!
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Bare så det er nevnt, Wilfred Ndidi er i ferd med å ha en sesong som nesten er uten sidestykke for en defensiv midtbanespiller.

Mannen er rett og slett KLART best i PL, både på interceptions og taklinger - det vil si at de få gangene han ikke bryter spillet foran motstanderens 10er, så tar han ballen fra han, Wan-Bissaka-style, i neste øyeblikk. Han har også en pasningstressprosent på 83, vinner stort sett alle hodedueller han går i og han har 2 mål på 6 kamper som anker.

United må hente Ndidi for den prisen Ndidi vil koste.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Harry Greaves wrote: 04 Oct 2019, 11:06 Bare så det er nevnt, Wilfred Ndidi er i ferd med å ha en sesong som nesten er uten sidestykke for en defensiv midtbanespiller.
United kjøpte jo Schneiderlind pga. fantastisk statistikk i Southampton. Ble et av de mange dårlige kjøpene United gjorde etter SAF.

Men han virker lovende. Spørsmålet er: Hvor mange spillere kan vi kjøpe av Leicester?... Personlig synes jeg man burde hente Maddison først...
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Ser det som svært usannsynlig at Leicester er villige til å flere spillere omgangen til oss. Maddison kommer til å bli svindyr, men skoen trykker på det offensive spillet. Ndidi er selvfølgelig en sjef som anker, men samtidig så er det neste skrittet for min del å få fikset den offensive samhandlingen og produksjonen.
LoveUnitedHateGlazers

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Hvis jeg kunne vælge af forholdsvis realistiske emner:

Chilwell
Ndidi/Rice
B. Fernandes
Sancho
Eriksen
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Vi kan jo raide Leicester, når Liverpool raidet Southampton.

Det er fullt mulig å få tak i både Maddison og Ndidi, begge de vil heller spille for MUFC enn Leicester, det er jeg sikker på. Chilwell også.

Splash the cash :hah:

Rice er et fint alternativ til Ndidi.

Fernandes er et fint alternativ til Maddison.

Sancho bør vi bare få kloa i.

Eriksen i januar ville være helt ok!
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Er rimelig naivt å tro at Leicester slipper de beste spillerne sine til en topp 6 klubb når de er i en utfordrerposisjon selv. Tiden hvor de mindre klubbene slapp spillere for null og intet til toppklubbene er over, evt må det slike tilbud til at det er ikke er noe som helst verdi for å hente spilleren. Må vel fort ut med 100 millioner pund for å hente Maddison vil jeg tro, og basert på Maguire handelen ville vel Ndidi kostet rundt 85 millioner han også.

Eriksen vil ikke engang til United, så han kan man egentlig bare glemme. Den tiden hvor vi henter stjerner som kun kommer for penger håper jeg virkelig at er over.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

messilingard wrote: 04 Oct 2019, 18:00 Er rimelig naivt å tro at Leicester
Vel...Selvfølgelig vil ingen klubber miste sine beste spillere, men det er markedet som bestemmer det, ikke Brendan Rodgers. Leicester hadde ikke solgt Maguire om det fungerer sånn som du mener messilingard.

Det er vel heller naivt å tro at eierne i klubbene ikke ønsker seg masse pund.

Og spillerne selv vil som regel gå til større klubber.

Hva så om vi må ut med rundt milliarden, for å få tak i noen som kan heve den synkende skuta, så kan de ungene vi spiller med nå få litt tid til å utvikle seg på utlån?

Det er jo ikke kun MUFC som må ut med masse penger for kvalitet, sånn er det for alle.

Eriksen vil heller spille i United enn å være supersub i Spurs, det er jeg sikker på.
Han vil til Real, det vet alle, men Zidane vil heller ha Pogba...En liten nøtt det der.

Edit: Jeg forstår ikke hvorfor vi fans skal være så i mot at penger brukes på kvalitet. Jeg tror ikke noe på at akademiet tar oss til toppen av fotballen...Den tiden er forbi. Selv om det er flott og ikke minst romantisk og håpe på et nytt 90-tall i United. Det er jo der vi er nå, vi skal kopiere Class of `92 og Ferguson.

Vi kan selvfølgelig få frem spillere som blir store, men når man ser på de som dominerer fotballen i dag, de har kjøpt seg til topps, ispedd 1 og annen egenprodusert spiller. Disse klubbene henter riktignok unge spillere, de største talentene, men de koster flesk de også. Sånn er det bare.
LUHG!
Post Reply