Ryktetråd 2022

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply

Deleted User 430

Bytte ut Bailly med han her hadde ikke vært dumt..

post liked by: Pancho P
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Alt og alle koblet til Newcastle de siste dagene. Liker at vi visstnok har krevd en «holder seg i PL»-klausul for Lingard (de må betale mer om de holder seg).
Håper de får så få som mulig nå i januar og rykker ned. I så fall blir veien mye lengre og mer kronglete enn saudiene hadde sett for seg (selv om de nok når opp om noen år).

Deleted User 429

De prøver å kaste penger på alt som kan røre på seg rundt omkring, men foreløpig har det blitt lite napp. Egentlig som forventet. Penger betyr mye i fotball, men heldigvis har statusen og plasseringen til en klubb fortsatt en del å si.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100



Det er vel i så fall en god løsning for alle parter?

Deleted User 429

Så lenge han ikke får spilletid hos oss, så er det jo det. Synes egentlig hele Donny-sagaen er merkelig. Han har ofte blåst liv i laget når han har kommet innpå og vist evner til å flytte ballen raskt rundt som har vært litt mangelvare på midten for oss. Ikke har han gjort seg bort i forsvarsarbeidet heller i mine øyne. Håper at han får spilletid på lån og kommer tilbake klar for PL-fotball.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Skulle gjerne sett ham få en kamp eller to nå som vi har lagt om til 4-3-3, men men…
Håper det ikke er snakk om noen kjøpsopsjon, bare sånn i tilfelle Ten Hag er på vei inn…

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Det vurderes å forlenge med Ragnicks?

Jøye meg om det skjer.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Kilden på den nyheten er Neil Custis fra The Sun. Rikelig med salt er anbefalingen for nyheter fra den fronten.
post liked by: red, Pink Final, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Otac wrote: 27 Jan 2022, 13:52 Det vurderes å forlenge med Ragnicks?

Jøye meg om det skjer.
Kjekt at fleire er like positive til Ralfen som det eg er.
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pancho P, ingenting imot Raffen, men måten.

Rykte sjølvsagt. Men dette er da ein ryktetråd.

Det lukter litt sånn United av dette ryktet.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Neil Custis er slett ikke den verste, han er jo også fast United-journalist.
'United.no har vel vurdert ham som noenlunde troverdig faktisk.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det er vel ingen ting i den saken som er kontroversielt eller overraskende på noe vis (med mindre han faktisk skriver under for fem år i løpet av den nærmeste uka).

At det kunne bli mer enn seks måneder var alltid en mulighet dersom resultatene under ham var gode nok - eller dersom ingen av de foretrukne kandidatene blir ledig i sommer.

Jeg håper jo de krever både bedre spill og resultater enn vi har sett så langt før det blir aktuelt. Samtidig har det ikke vært avskrekkende. Om han klarer å roe gemyttene og få denne troppen til å dra sammen, er det ingen liten prestasjon. Tankene hans rundt spillere ut/inn spiller nok også inn.

Men: Det må bli noen hakk bedre i løpet av våren før jeg er sikker på at det er den beste løsningen.

Deleted User 429

Det eneste overraskende er vel egentlig at det kan skje så raskt. Eneste grunnen jeg kan se er at man vil fikse en lengre kontrakt umiddelbart sånn at det kan komme overganger inn de siste dagene av overgangsvinduet. Men, ryktet tilsier vel ikke at det kommer til å skje noe med en gang?
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Nei, tolker det ikke slik at det er noe annet enn en av flere muligheter til våren.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Raffen får tid av meg. Men håper BI-fiffen venter til sommaren med å bestemme seg.

Hadde United tapt i helga, evt uavgjort so hadde det egentlig vært krisesdårlig siden han tok over. Tatt motstanden i betraktning.

Det snakkes om resultat og prestasjon. Resultatet inklusive overtidsmålet i helga har vært akseptabelt. Prestasjonen elendig.
Post Reply