Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Juventus ønsker visstnok å kvitte seg Dybala. Ville vært et godt alternativ for United. Men det toget har nok kjørt.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

https://www.dagbladet.no/sport/nadelos-beskjed/72737801

Grunnet coronaen så har ikke Real råd til å hente inn flere, derfor henter de tilbake sine utlånte spillere.

Tenker litt på oss også, tror flere klubber merker det økonomisk, særlig på sponsor siden. Kanskje forståelig at vi ikke punger ut så mye penger for Sancho i disse tider. Særlig hvis vi må hente inn 3 4 mann til.

Kan jo selvfølgelig være en av årsakene...
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

offside wrote: 13 Aug 2020, 19:34 Grunnet coronaen
Jo, men samtidig forsterker rivalene seg. Liverpool, City og Chelsea bl.a.

MUFC skal jo ha så god økonomi. Så noe bør de jo få til. Sancho er dyr, men det er jo han Solskjær vil ha...
United går glipp av spillere under normale omstendigheter også

RB Leipzig: Upamecano har hatt en meget god 1 omg. mot Atl. Madrid nå.

Leder 1-0 etter scoring av Dani Olmo som var ryktet litt til United, før han gikk til RB Leipzig fra Dinamo Zagreb.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Blodfink wrote: 13 Aug 2020, 22:16 Jo, men samtidig forsterker rivalene seg. Liverpool, City og Chelsea bl.a.
Ja City og Chelsea har rike eiere. Det er forståelig, og City får jo heller ikke konsekvenser for sin pengebruk.
Liverpool bruker ikke veldig store penger, de kjøpte Konstantinos Tsimikas for 12 millioner pund. Liverpool har vært flinke på overgangsmarkedet
de kjøper billig. De brukte dog penger på Allison og Van Dijk, men det var jo for de at de robbet Barca for Coutinho. 160 millioner Euro. Det finansierte jo både Alisson og Van Dijk.
Jeg tror at vi også har penger så klart. Men vi skal vel ha 3-4 mann inn. 120 millioner er jo mye penger for en spiller, så må en tenke på at det skal kjøpes 3-4 mann til. Da kan man fort komme opp i 180-200 mill. Det er mye penger.
Ikke glem de spillerne skal ha lønninger også.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Spennende om det stemmer at denne karen er klar for United, ung tøff serber fra Dinamo Zagreb.

][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
offside wrote: 14 Aug 2020, 10:54 Liverpool har vært flinke på overgangsmarkedet
Jepp, United har noe å lære der også dessverre, jeg ser Bruno som en "flink" overgang, Maguire og AWB var for dyre imo. Sancho er også for dyr. Men det er jo han United går for, trodde de Dortmund skulle selge ham billig?
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Stevanovic er done deal i følge Fabrizio Romano.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 14 Aug 2020, 21:32 Stevanovic er done deal i følge Fabrizio Romano.
Da er det nok riktig. United venter lenge med offentliggjøre inntakene på U18- og U23-laget. I fjor ble ikke lagene, og flere av overgangene bekreftet offisielt før noen dager etter at vinduet hadde stengt. Jeg tror dette har noe med spillernes søknader om oppholdstillatelse å gjøre.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Han blir lånt tilbake til serberne neste sesong. Liker dårlig at Thiago Alcantara blir Liverpool-spiller, ser litt sånn ut nå. Var god i dag. Håper det blir noen inn for oss så snart EL er over.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Hvordan går det med MU vist det ikke kommer noen inn nu i sommer, er vel ikke bare å finne de rette spillerne som skal ha sterke ønsker om å spille for MU. For det er vel slutt med å kjøpe for kjøpets skyld, så frykter at det blir en frustrerende sommer når det blir snakk om å forsterke laget.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

[mention]pixma[/mention] Det kan fort skje.
https://www.tv2.no/sport/11588559/

Litt deilig et klubben ikke forhaster. De har is i magen og viser ikke tegn til panikk.

Mange vil også melke United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Litt todelt når det kommer til klubbens transfer-politikk, det må ikke bli slik at United ikke kjøper noen fordi de mener at alle er for dyre/melker dem, eller hva det måtte være. I så fall må klubben bli flinkere til å finne mindre kjente, men gode spillere...

Jeg ønsker minst tre inn, Sancho, Grealish og Gabriel er førstevalg, en eller to backer også egentlig.

Gabriel her: (håper ikke det stemmer at Arsenal vant drakampen)...

LUHG!

Greenwood26
Posts: 3
Joined: 20 Feb 2020, 14:56
Liker mottatt: 1

Hva tenker folk om David Brooks? Vi trenger jo mer bredde i angrepet og spesielt en som kan avlaste Bruno, og Brooks er sikkert mye billigere en feks. Grealish og sikkert mer fornøyd med en rotasjonsrolle
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16755

Greenwood26 wrote: 18 Aug 2020, 21:10 Hva tenker folk om David Brooks?
Brooks høres umiddelbart ut som høyrevingenes antonym av Jadon Sancho.

Jeg kjenner ikke så godt til Brooks.
Annet enn at han var skadet nesten hele denne sesongen, og spilte kun 9 matcher for Afc Bomo.
Året før der spilte han 33 matcher for klubben fra Boscombe.
Og året før der igjen i Sheffield United.

Jeg har ikke bitt meg merke i Brooks når jeg så Afc Bomo i 18/19.

FORDELER v BROOKS

Han er en rask kontringsving, i James klassen.
I tillegg er han en god dribler.
Venstrebent, hvilket betyr at han vil være god på å gå inn i banen.

Vil være et billig alternativ, kanskje rundt £30m.

BETENKELIGHETER v BROOKS

Vært skadet omtrent hele denne sesongen.
Venstrebent – vil han være i stand til/vil han være effektiv – på yttersiden av backen? Innleggskvalitet?
Ikke scoret så mange mål.

Fansen som gruppe betraktet er kravstore.
Vil han bli dømt som ikke god nok før han har sparket en ball?

Må konkludere med at jeg ikke kjenner godt nok til Brooks.

Av og til er det slik at ukjente navn kommer inn å gjør en strålende karriere.
Der intensjonen var å kjøpe en mer kjent spiller.
Ole Gunnar Solskjær kjenner den historien bedre enn noen……Alan Shearer :football:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pink Final wrote: 19 Aug 2020, 08:24 Av og til er det slik at ukjente navn kommer inn å gjør en strålende karriere.
Der intensjonen var å kjøpe en mer kjent spiller.
Ole Gunnar Solskjær kjenner den historien bedre enn noen……Alan Shearer
Er faktisk enig med deg der, det er litt gøy med uskrevne blad. Liverpool har vært flinke på det, og jeg tror nøkkelen ligger i å signere unge sultne spillere. Spillere som kan vokse og utvikle seg.
Så klart du må ha en stjerne eller to. Men det har aldri vært Uniteds vei sånn sett. Altså det å kjøpe inn 11 stjerner. United har alltid kjøpt stjerner, 2 - 3. Men mye har vært hot prospects, spillere som kan utvikles tilpasses. Det er lettere med yngre spillere som har potensialet. Det tror jeg at Solskjær ønsker.

Nå kjenner jeg ikke til Brooks, men det gjør meg ingenting at vi velger å hente inn den type spillere. Vi trenger ikke å hente inn mange stjerner, vi har allerede en del fra før hvis noen har glemt, De Gea, Maguiere, Bruno, Pogba.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Alle vet hvordan det går når United ønsker å kjøpe etablert kvalitet, da skrur selgerklubb bare prisen til absurde høyder. Sånn er det bare. Dersom vi tar sikte på å kjøpe mer enn én eller to spillere hvert år, er klubben nødt til å tenke annerledes - eller i det minste ha to tanker i hodet samtidig.
Å kjøpe potensial (som Brooks) er risikosport det også, men med mindre fallhøyde tross alt. Denne sommeren har med all tydelighet også vist at vi trenger bredde og mengde, ikke bare ren toppkvalitet.
Post Reply