Ja, man kan si mye om Marcus Rashford. For meg er det blitt litt som med David Beckham, selv om historiene er ganske forskjellig. Han vil alltid ha en stjerne hos meg både for det han har gjort på banen og også av banen for andre mennesker som nevnt litt i "på denne datoen" tråden.Pink Final wrote: 24 May 2025, 06:29
WILDCARD
Marcus Rashford Her er jeg i massivt mindretall på forumet. Og UNO vet å vite at han er et problem. Mye mulig de har gode kilder? Men også mulig at de ikke har, for kildene deres antar jeg er mer perifere som folk i teknisk avd, i drift, i renhold, i kantine/kjøkken e.l.
Men er han gift skal han bort.
På rene ferdigheter er han vår desidert beste angriper.
Fikk altfor mye pes og kjeft på nett, selv om han bidro til 20% av alle mål vi har scoret de siste 9 år!
Han har altså scoret omtrent hver femte mål vi har laget på ni år fra ving!
Og allikevel sier folk at han ikke presterer.
Vi ser jo nå hvor farlige vi er uten farta, teknikken og gjennombruddskraften hans,
Samtidig så ser jeg, som Fergie sannsynligvis også gjorde med Beckham. At det blir vanskelig å fortsette uten at det vil tære alt for mye på både spiller, medspillere, trenere og fansen.
Hadde vi kunnet bare fått hentet hjem en toppmotivert Rashford som var i godt gammelt slag, så tror jeg nesten samtlige United-fans hadde stått og tatt i mot han med åpne armer, men det er lenge siden vi så den Rashford i United, dessverre.