Samme journalist som slapp nyheten om forhandlingene melder at det er en done deal. Arsenal og City var også interesserte. Diego León kommer til den røde delen av Manchester i juni, med eller uten tannregulering
Ryktetråd 2024
Fine greier om det er done deal med León ja. At United får tak i noen store søramerikanske talenter, som i tillegg lykkes skikkelig er jo håpet her.
Tenk om Amorim kunne ramla borti den neste Roberto Carlos her gitt, eller Cafu
For hva det er verdt (Gazzetta): Leste nå der uansett en sak fra helga om at Douglas Luiz skal ha blitt linka til United i januar. Får ikke spille så mye i Juventus, og litt skader her og der. Men var ikke han ganske brukbar i Villa. Flere klubber er interesserte.
Tenk om Amorim kunne ramla borti den neste Roberto Carlos her gitt, eller Cafu
For hva det er verdt (Gazzetta): Leste nå der uansett en sak fra helga om at Douglas Luiz skal ha blitt linka til United i januar. Får ikke spille så mye i Juventus, og litt skader her og der. Men var ikke han ganske brukbar i Villa. Flere klubber er interesserte.
post liked by: Can2, RedTrafford, Rød Pølse
LUHG!
-
- Liker gitt: 1705
- Liker mottatt: 6170
Personlig hadde jeg takka ja til Douglas Luiz på midten, meen siden han sliter med "muscle fatigue" så blir jeg skeptisk.
Han var et meget bra rivjern på midten for Aston Villa, men samtidig så er det et faresignal slike skader og ikke alltid enkelt og si hva det eksakt er. Han ville vel også vært en relativt dyr signering, all den tid Villa fikk rundt 700 mill for han.
Et stort pluss ville også selvsagt vært om man da fikk kjæresten Alisha Lehmann til damelaget med på kjøpet Noe sier meg at hun hadde kledd den fine røde drakten vår!
Han var et meget bra rivjern på midten for Aston Villa, men samtidig så er det et faresignal slike skader og ikke alltid enkelt og si hva det eksakt er. Han ville vel også vært en relativt dyr signering, all den tid Villa fikk rundt 700 mill for han.
Et stort pluss ville også selvsagt vært om man da fikk kjæresten Alisha Lehmann til damelaget med på kjøpet Noe sier meg at hun hadde kledd den fine røde drakten vår!
post liked by: Can2, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Nå er jo han Plettenberg litt hyperaktiv, men det er flere på X som melder om forhandlinger. Vi trenger mer krutt på sentral midtbane. 25 år så bør man være en relativt umiddelbar forsterkning. Noen som har sett litt mer enn youtubevideoer av Éderson?
post liked by: Andtho01, Blodfink
Football, bloody hell!
Angående Éderson @Rød Pølse så har jeg sett ham kun et par matcher, sist nå mot Real, han var skikkelig god der synes jeg. Driblesterk og ballsikker. La mest merke til det offensive han gjorde, (jeg så ikke på matchen innimellom, fikk med meg 60 min tot. tenker jeg). Han skapte sjanser. Spiller vel både CM og DM i Atalanta.
post liked by: Can2, Rød Pølse
LUHG!
-
- Liker gitt: 405
- Liker mottatt: 1143
Da har også britiske medier kastet seg på Nypan ryktene og tror at han fort kan bli Amorims første United kjøp.
Alle trenger minst én trønder.....
Alle trenger minst én trønder.....
post liked by: Can2, Tringe, Ryder, Rød Pølse
Til dere som har sett Nypan litt mer enn én preseason-kamp mot reservelaget til United og litt høydepunkter på fotballkveld: Er han god nok til å bli en del av førstelaget allerede? Vil han evt. godta å bli faset inn via U21? 8er eller 10er? Har forstått at han er rimelig bevisst på egen karrierevei. Hadde vært stas med en ny nordmann i klubben.
post liked by: Can2, Andtho01, Pangaea, Pink Final
Football, bloody hell!
Tror nok Nypan må belage seg på et år eller to før han evt er klar for førstelagsspill. Men han er veldig "voksen" i spillestilen og er sterk for alderen.
Hans største styrke slik jeg ser det, er føring med ball. Bra kontroll, veldig bra driv og tempo med ballen i beina, sterk nok til å holde motstanderne unna. God til å komme på løp i boks og brukbar avslutter. Det som mangler, er jo litt typisk for unggutter - han forsvinner litt fra kamper og evner ikke helt å styre begivenhetene. Mangler litt på pasningsspill og -repertoar. Mange vil jo si at det er Marius Broholm (19) som er den RBK-unggutten som har levert best og mest stabilt i år. Men to år betyr jo mye i den alderen, og lett å glemme at Nypan fortsatt bare er 17!
Har spilt indreløper i RBKs 4-3-3, Hos oss ser jeg for meg at han passer best som 8-er, ikke den defensive 6-eren men heller ikke den skapende 10-eren. Best som dynamisk bindeledd, og med egenskapene til å dra av motstander og sette fart har han jo noe vi mangler litt i laget i dag.
Hans største styrke slik jeg ser det, er føring med ball. Bra kontroll, veldig bra driv og tempo med ballen i beina, sterk nok til å holde motstanderne unna. God til å komme på løp i boks og brukbar avslutter. Det som mangler, er jo litt typisk for unggutter - han forsvinner litt fra kamper og evner ikke helt å styre begivenhetene. Mangler litt på pasningsspill og -repertoar. Mange vil jo si at det er Marius Broholm (19) som er den RBK-unggutten som har levert best og mest stabilt i år. Men to år betyr jo mye i den alderen, og lett å glemme at Nypan fortsatt bare er 17!
Har spilt indreløper i RBKs 4-3-3, Hos oss ser jeg for meg at han passer best som 8-er, ikke den defensive 6-eren men heller ikke den skapende 10-eren. Best som dynamisk bindeledd, og med egenskapene til å dra av motstander og sette fart har han jo noe vi mangler litt i laget i dag.
post liked by: Rød Pølse, Can2, Andtho01, Pangaea, Pink Final, messilingard