Manchester United v Crystal Palace

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Ikke fare for at det blir noe polka på deg @ Blodfink. Tror jeg setter på skjebne symfonien. Det er helt utroligt at det går, å opptre så tafatt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Strykkarakter til spillere og lagledere...håper klubben gjør drastiske ting, ny manager nå og 2-3 spillere inn i januar og 2-3 til sommeren...desperate tanker etter en grusom forestilling...
LUHG!

Ohyeah
Posts: 26
Joined: 08 Aug 2018, 21:03

Krise.! Det er noe fundamentalt galt i dette laget. Det begynner virkelig å bli trist nå. Vet ikke hva mer man kan si.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Jeg fikk ikke sett kampen, men det var kanskje like greit.

Uansett, trenger ikke se kampen for å skjønne at "KUN" 3 poeng var godt nok i denne kampen. Når 3 poengerne kommer så kan man leve med en og annen dårlig match. Men når alt uteblir så må vel ledelsen i klubben snart få opp øynene.

Hvor lenge skal de la dette fortsette? Om vi taper en kamp i ny og ne driter jeg egentlig i så lenge man ser gutta sprudle og gjøre en iherdig innsats.

Ledelsen må våkne, spillerne liker tydeligvis ikke Mou sin leder/spillestil. Spillere vil ikke til United (sier ryktene noe jeg tar med en bøtte salt).

Trist å se klubben om dagen.... Tungt!
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Ingen vits i å bortforklare denne kampen, men det er åpenbart at United blir radikalt svekket med en gang Lukaku er på banen. Jeg tror virkelig han må være PLs verste spydspiss sånn som han brukes i United. Hadde nok glatt dunket 20 mål for Everton igjen, men det er faktisk smertefullt å se han i United-drakt.

I helga så var det så ille at jeg skrudde TVen av til pause, andre gangen på noen uker at jeg gjør det. Dette er helt nytt for meg i løpet av mine tjuetre år som United-fan, men så grufullt har altså United blitt.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Det er trist å se Lukaku. Som du nevner Harry så er det måten han brukes på. Jeg vet ikke om Mourinho ser for seg at Lukaku skal "leke" Drogba. Lukaku må få ballen i rom med nesa mot mål og ikke omvendt.

Hvorfor ikke Mourinho fortsetter med Martial og Rashford er en gåte for meg. Han må vel forsvare gutten etter å ha cashet ut såpass sum for han.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Sanchez burde spille på topp mener jeg, Pogba eller Mata i 10`er-rollen, Martial og Rashford på kant. Rashford spiller mer som en junior nå enn i debutsesongen, men løsner det så løsner det :thumb_up: Fred bør spille mer, Fellaini bør spille, Lukaku, Matic, Young, Valencia og Herrera bør være faste benkeslitere, de må jo spille når troppen er såpass ujevn, men jeg vil se dem minst mulig....
LUHG!
User avatar

Arneball
Posts: 9
Joined: 07 Nov 2018, 04:37

Er det mulig å opptre sånn som dette på hjemmebane? På grunn av et arrangement fikk jeg bare med meg andre omgang, men jeg vil nærmest hevde at det var nærmere 0-1 enn 1-0. På hjemmebane. Mot Crystal Palace.

Dette er ikke akkurat det Manchester United-laget jeg husker fra Fergie-tiden (for å si det pent).

Nå klarte Fellaini heldigvis å dunke inn et mål mot Young Boys, ellers tror jeg folk ville begynt å snakke litt om Mourinho igjen.

City, Liverpool og Chelsea er så milevis langt foran oss om dagen at det gjør direkte vondt.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Ta med Arsenal og Spurs også. I det minste spillemessig. United er ikke bare svake poengmessig, men de er triste å se på. Skaper knapt målsjanser.

Folk har snakket om at vi skapte så mye mot YB, og det stemmer i og for seg. Men om vi ser på STORE sjanser, kan ikke telle altfor mange akkurat. Skremmende at vi ikke klare å male i stykker motstanderne på hjemmebane. Bare peise på! Forstår det ikke. Laget på papiret er godt nok.
Post Reply