Champions League: Juventus - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Mourinho slik vi kjenner han. Kult at han tar seg til øret (ja jeg vet det er litt barnslig).

Nydelig seier, Juve var ubeseiret på 35 kamper hjemme. United snur 1-0 til 1-2. Snakk om spark i leggen til Juventus.

Pogba sleit i første omgang med flere ballmiss. Kommer seg. Lindeløf fortsetter sin gode form. Bursdagsbarnet trenger ingen videre forklaring. Pokker jeg digger fyren!


Men, må også gi skryt til Ronaldo. Wow, for et mål. Nydelig utført.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Ketil Cantona wrote: 08 Nov 2018, 09:33 Mourinho slik vi kjenner han. Kult at han tar seg til øret (ja jeg vet det er litt barnslig).
Dette er ikke barnslig synes jeg. Provoserende er det, men det må man tåle.

Dette var faktisk deilig, om enn følelsene mine for klubben er veldig redusert. Disse klassiske CL-kveldene med United er en av de tingene jeg virkelig har savnet som supporter de siste årene. Nå tenker jeg ikke lengre frem i tid enn at jeg er glad for at vi tok en diger skalp på en særdeles vanskelig stadion, og skal nyte det overfor mine kolleger som har hjertet i Spurs, Arsenal og Liverpool.

Knall! :strong: :strong: :football:
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Ok, begynner å komme ned på jorda igjen 😃. Dette var fantastisk deilig, et lag som spesielt i andre omgang var underlegne. Viser vilje og tror på det de holder på med. Og snur kampen. Her skal også Mourinho ha skryt for byttene. Jeg sa tidligere i uken, at det fort kunne bli to tap denne uken. Hadde vært knall og tatt skalpen til City også nå. Selv om de virkelig viser klasse for tiden, og bøtter inn mål.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Vi slår jo alltid Juve i Torino :champion: :strong:

Rein rutine :P :fire:


Herlig med Gary Neville`s støtte ang. Mourinhos gest på banen etter kampen, og ikke minst Alex Rosén`s opptreden i Glory Glory på United.no :D
LUHG!
Post Reply