Champions League: Juventus - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14575
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23112
Liker mottatt: 19094

JUVENTUS - MANCHESTER UNITED

Turnering: Champions League 18/19

Når: Onsdag 7.nov kl 2100, Allianz Stadium, Torino

Vises på Viasat1/Viaplay

Kamper spilt: 13
Man Utd seiere: 5
Uavgjort: 2
Juventus seire: 6
Mål 15 - 16

Tabell:
Juventus 3 0 0 9p.
Manchester United 1 1 1 4p.
Valencia 0 2 1 2p.
Young Boys 0 1 2 1p.

United-seier gir opptil 6,00 i odds, ingen tror på seier i denne kanskje, men om vi kunne grave frem en U så er det gull verdt for muligheten til avansement. Håper også Young Boys klarer en ny U mot Valencia...da er det veldig opp til oss selv å klare 2.plass i gruppa. Det viktige er at Juventus slår Valencia i Torino om 23 dager!

I verste fall ligger vi på 3.plass, 1 poeng bak Valencia, om det mest sannsynlige skjer i de to kampene på onsdag. Da er det fortsatt opp til United å fikse biffen selv, med to strake seiere hjemme mot Young B og borte mot Valencia...

Håpet er at forsvaret vårt gjør en lignende innsats som i hjemmekampen, den var ikke så dårlig. Og så må vi for en gangs skyld være med fra start, ikke starte kampen i 2.omg...
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7573
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27054
Liker mottatt: 17621

Flott kamptråd [mention]Blodfink[/mention] :perf:

Enig i ressonementet ditt.
Håper også at Young Boys får et resultat på Mestalla i Valencia.
Kan helt ærlig ikke se hvordan Man United skal klare å vinne på Allianz i Torino.
Men, har blitt overrasket før, så håper selvsagt....på en :bomb: .

Spent på hvilken inngang Mourinho velger til denne matchen.
Juventus er fort vekk det beste laget i Europa p.t.
De har fått en forrykende start på sesongen.
I 1 omgang spilte de ball i hatt med United på Old Trafford.
Enig med Paul Scholes når han sier at United har en defensiv inngang til kampene, men at laget ikke er gode på å forsvare seg.
Angrep er egentlig lagets styrke sier Scholes.
Det blir dog ikke satset på før man MÅ.

Om Juventus har en svakhet, så er det defensivt,
United kan true dem, men trolig ikke med en ensom Lukaku på topp.
Høyresiden er også en svakhet.
Det er på venstre United har styrken sin.
På midten må Matic hviles vel?
Han er helt ute av det.

Forslag til lag:

De Gea
Young - Smalling - Lindelöf - Shaw
Fred - Herrera - Pogba
Lingard/Rashford - Sanchez - Martial.

Usikker på hvem av Jesse og Marcus jeg vil ha på høyre.
Vil ihvertfall ha enegien til Herrera på midten.

Jeg vil uansett ikke ha parkering av bussen mot Juventus (skråstrek « Fabricca Italiana Automobil Torino også kjent som Fiat ;) )

Prøv å spille fotball mot dem fra start, jeg tror det er beste medisin mot kanskje den beste klubben i Europa pr nå.

Jeg skrev i kamptråden sist om at Juventus og Manchester United kan minne litt om hverandre på noen områder.
Så også i den gjeveste E-cupen.
Til tross for at begge er den mest suksessfulle klubben i eget land, har man hver sin rival som har flere seiere i den gjeveste E-cupen.
I henholdsvis Liverpool, og for Juve’s del sågar både Milan og Inter.

Det betyr ikke at Juventus og Manchester United ikke har kommet langt i den gjeveste E-cupen.
Juve har tapt hele 6 finaler - rekord, og har tapt 4 semifinaler.
Manchester United har tapt 2 finaler, og har tapt hele 8 semifinaler - rekord.

Juve har vunnet den gjeveste E-cupen i hhv 1985 og 1996.
United som godt kjent i hhv 1968,1999 og 2008.

Beklager at dette blir langt, men jeg har mye på hjertet.
United har to seiere mot Juve i Torino.
Semifinalen 1999, da laget snudde matchen på typisk og imponerende vis.
Fra 0-2 til 3-2.
I 2003 vant United overbevisende 3-0 der etter to mål av Giggs. Særlig det andre målet hans var praktfullt synes jeg.
Giggs hadde virkelig evnen til å få med seg ballen forbi motstanderne.
Tross det fryktelige hjemmetapet i gruppespill 2, kom Juve til CL finalen.
Den gikk mot Milan.
På Old Trafford!
Hel italiensk i Manchester. (Manchester som selv har hatt mange innflyttere fra Italia. Navnet Pomona Docks øverst i Skipskanalen er blant annet italiensk.).
Milan vant etter str spark konkurranse.
Det var et fascinerende tifo show før avspark, fra begge klubbers supportere.
Milan på Stretford End og Juventus på Scoreboard End.

Jeg ser på Juventus som den største favoritten til CL gull i 2018/19.
Håper jeg ikke treffer men at gullet går til :heart: MANCHESTER UNITED.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14575
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23112
Liker mottatt: 19094

Takk for det [mention]Pink Final[/mention] , jeg lagde kamptråden i full fart, kunne gjort den mye bedre, men nå har vi i alle fall en tråd. Og ditt lange, men flotte innlegg hever tråden :thumb_up: (Det ble jo som du nevnte i annen post ingen tråd for B.mouth-kampen).


Husker godt Juve-Milan ja. Forsmedelig stats i United`s semifinaler, vi burde jo hatt flere titler enn Real M :| 8-)
LUHG!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Gleder meg skikkelig til matchen. Gutta har nå unngått tap på 3-4 kamper. Selvtilliten bygger seg sakte men sikkert opp. Litt kjipt at Juve og City er de neste motstanderne, men likevel kan vi slå under i fra.

Hvor lenge er Jones og Rojo skadet? Er så mega trøtt av Smalling. Feil på feil. Sover virkelig i timen. (når jeg nå skriver dette så blir han trolig matchvinner :D )
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

For de av dere som husker, mimre litt her. De av dere som ikke har sett - GÅSEHUD!

User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14575
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23112
Liker mottatt: 19094

Tidenes kamp for min del den der [mention]Ketil Cantona[/mention]

Edit: Håper Sanchez spiller på topp i morgen, og at Herrera henviser Matic til benken. Ellers så får vi jo håpe at midtstopperne har en lignende innsats som i hjemmekampen, var jo godkjent det...Fred kan få sjansen ved siden av Herrera i en 4-2-3-1. Martial, Mata, Rashford foran de. Lingard er vel ikke helt med enda? Om han er det så kan han ta plassen til Mata.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1943
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2564

Kan fort bli stykt for MU i 1 omgang vist dem ikke er 100 % påskrud når kampen begynner, blir vel et hedelig tap i dag har ikke mye trua på at MU vinner. Men kampen skal nu spilles først og mirakler har da skjedd før.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2039
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7541
Liker mottatt: 4308

Nå er vi vel så pass nederlags dømte, at det hadde gjort seg med en seier. Det hadde smakt bra. Og som det nevnes over her. I dag må United være 100 % påskrudd fra start.

A.C. Fergie
Posts: 52
Joined: 10 Aug 2018, 12:18
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 5

Yes. Et hundre prosent påskrudd United som spiller som ravende besatte djevler.
Et Juventus i full oppløsning og en gråtende Ronaldo som går av banen er det jeg vil se i kveld.

3-0 til United.

Kjør kamp!!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14575
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23112
Liker mottatt: 19094

Håper Lingard er på da, jeg er alltid usikker på ham, har ikke vært all verden etter VM og før skaden. Hadde håpet på Rashford egentlig. Mata i form er bra, men Juve passer ikke til lille Mata muligens. Matic spiller, er han like dårlig etterpå blir jeg sur på manageren, hehe

Young fortsetter å mæle ballen...fint om han prøvde å prikke en lagkamerat med et innlegg. Håper det skjer.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14575
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23112
Liker mottatt: 19094

Juve herjer innenfor egen 16-meter...luftstyrken er formidabel sammenlignet med vår foreløpig dessverre. Og der er Sanchez takla i filler...Chiellini veit hva han driver med

Der ja, ikke verst angrep...mer av det. Kan nesten kalles for en sjanse. Ok første 30. Dunk inn det frisparket nå, niks, rett i muren...

Pogba virker preget...og Matic spiller seg ned, og blir brukt som styrepinne for skudd...takk DDG
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14575
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23112
Liker mottatt: 19094

Nå må vi holde inn til pause helst, de trøkker oss snart inn i mål, virker som de kan bare bestemme seg...men vi spiller en heidundrende 2.omg får vi håpe...Matic avkledd igjen, og fullstendig kaos bak der nå...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1943
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2564

Er faktisk fornøyd med 1 omgang får bare håpe at det ikke kommer et dritt mål i mot, så kan det bli 1 poeng eller en deilig 3 poenger.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1943
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2564

Sånn er Pogba i dag. |P

A.C. Fergie
Posts: 52
Joined: 10 Aug 2018, 12:18
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 5

Stor forskjell på lagene hvertfall på slutten der. Takker De Gea ja, liker at han kjefter på forsvaret.

Er vel i 2. omgang vi skal sette inn nådestøtet da :) Er det lov å påstå at de må slippe seg litt mer løs? Kan være Juventus har bedre spillere over hele fjøla, men tror ikke det hjelper oss å vise så masse respekt.
Post Reply