Manchester United v Everton

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7526
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26870
Liker mottatt: 17375

Manchester United v Everton

Søndag 28 oktober 2018
Klokken 17.00

Turnering: Premier League
Sted: Old Trafford

Head to Head:

Kamper spilt: 199
Man Utd seire: 87
Uavgjort: 43
Everton seire: 69

United har fått en svak start.
Nøyer meg med å skrive det.
Håper Matic får hvile og at Mourinho våger å satse fra start.

Everton er på 8 plass, og spiller en raskere type fotball langs bakken under Silva.

Jeg hadde laget en utfyllende kamptråd, men glemte å lagre - så alt ble borte.
(Noen mulighet for å finne igjen [mention]RaoulDuke[/mention] ?)

Orker ikke skrive alt på nytt.
Dropper alt om dagens situasjon.

Og tar kortversjonen av det historiske.

Dette blir møte nummer 200.

Her er 6 fra historien.

26 des 1977.
United er nummer 13.
Everton nummer 2.
Everton har ikke tapt på 22 kamper.
United har nettopp tapt 0-4 hjemme mot Nottingham F.
United vinner 6-2 på Goodison :heart:

12 mars 1983.
Kvartfinale i Fa cupen.
58198 fans lager en ramme man ikke hører lenger.
På overtid bytter Atkinson inn lille Lou Macari.
Han nikker ned pasningen fra Wilkins til Stapleton som skrur kula opp i krysset foran Stretty :football:
Taket revner nesten av brølet.
United vinner 1-0 og «Que sera sera» gjaller fra Stretford End og United Road.
Folk blir skjøvet og skyflet rundt i menneskehavet på Stretford End.

27 og 30 oktober 1984.
lørdag 27 oktober møtes Everton på 4 plass og United på 2 plass.
Everton maltakrerer United 5-0.
Onsdagen etterpå møtes klubbene på Old Trafford i ligacupen.
Alan Brazil gir United 1-0.
Men, Everton vinner 2-1.
Vondt , vondt og vondt :shit:

18 mai 1985
Ten men and Norman vinner Fa cupfinalen på Wembley :champion: .
United er faktisk best etter utvisningen av Kevin Moran.
Wembley’s murer vibrerer da Norman scorer seiersmålet.
Og, for et flagghav :celebrate:

28 april 2007
United leder ligaen med 3 poeng på Chelsea.
Chelsea har Bolton hjemme.
United skal til Goodison.
Chelsea leder, og Everton leder.
Sågar 2-0.
I 2 omgang utligner Bolton til 2-2 mot Chelsea.
Regner med at de fleste her husker hvordan United snudde mot Everton og vant 4-2.

Etter 4 år skulle PL gullet til (G)old Trafford igjen.
United var 5 poeng foran.
Og fansen sang:
"Mourinho are you listening?
Can you keep our throphy glistening?
We`ll be back in may.'to take it away.
Walking in a Fergie Wonderland".

Det ble kortversjonen av en kamptråd.

klokken 17.00 er det match nummer 200 mot Everton.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 931
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 814

[mention]Pink Final[/mention] Jeg finner dessverre ikke noen innlegg fra deg i loggen. Hva skjedde egentlig siden du mistet det du skrev? Det som blir skrevet blir nok ikke lagret noe sted før man faktisk trykker send. Man kan jo selvfølgelig alltid lagre en kladd mens man skriver, men det er heller ikke veldig brukervennlig.

Velger å beholde din kamptråd, siden den er på et helt annet nivå enn den raske jeg lagde.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18966

Synd med innlegg som forsvinner ja, har vært borte i det selv noen ganger...Tråden ble bra uansett :D

Everton som vi har vunnet mest mot i PL, denne er en "must win", (som resten av kampene denne sesongen, skal det bli topp 4)...Everton kommer fra 3 strake seiere, riktignok mot Fulham, Leicester og Crystal Palace, men de spiller jo raskt langs bakken som [mention]Pink Final[/mention] nevner. Ikke alltid det som passer United best...

Har lest et par saker fra engelsk presse om at Lukaku blir vraket i dag, måtte det være sant...Sanchez trente, men Mourinho har sagt han ikke skal spille antageligvis...vi får se da.

Håper på Martial, Sanchez og Rashford på topp. Rashford må bare komme seg i gang i United-drakta, det går jo bra på landslaget...Håper Fred går inn for Matic.
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7522
Liker mottatt: 4292

Topp tråd som vanlig @Pink Final. Og som du sier @Blodfink, alle kampene er et "must win". Følelse messig så er jeg på vei I hengemyra, men det skal som regel ikke så mye til for å dra meg opp igjen. Er enig I at Lukaku trenger hvile nå. Sanchez på topp håper også jeg på. Ellers så er vel også Lingard tilbake I troppen. Ellers så har United storfint besøk av det thailandske fotballaget Wild Boars, de såkalte grotte guttene. Fin gest av klubben. Så for vi håpe at de for en positive, uforglemmelig opplevelse etter dagens kamp.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18966

Er i myra her og, men som du sier [mention]Buchan[/mention] , en seier så er man på vei opp igjen ;P. Den eneste måten vi kan vinne på i dag, er å være påskrudde og fulle av revansjelyst fra start. Ta kommandoen og sette de blå fra ene siden av Stanley Park ettertrykkelig på plass! Riktignok har vi fått resultater med en god omgang den senere tid, men det er på høy tid at denne troppen klarer å produsere i 90 minutter...

En avsporing, men tar det med: R.Meulensteen sa i podcasten fra Hotel Football på United.no, at de hadde 3 lag klare, for de de tre neste kampene, under hans tid i Fergusons team. Interessant! Moro om vi kunne få vite hvordan Mourinho tenker her.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Everton er vel i samme klasse som MU nu for tida, så siden MU har fordel av hjemme bane så burde det bli 3 poeng i dag.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18966

Dawson fra ESPN og Luckhurst fra MEN har fått info om at Lukaku benkes. Luckhurst mener disse 11 løper utpå:

De Gea, Valencia, Smalling, Lindelof, Shaw, Fred, Matic, Pogba, Mata, Rashford, Martial.
LUHG!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7526
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26870
Liker mottatt: 17375

Takk [mention]RaoulDuke[/mention] [mention]Blodfink[/mention] og [mention]Buchan[/mention] .

[mention]RaoulDuke[/mention] Jeg logget meg på for å lage kamptråd.
Brukte nok 30-45 minutter på å skrive, samt foreta undersøkelser og dobbeltsjekke egen hukommelse.
Da jeg var ferdig trykket jeg SEND.
Da var jeg logget ut plutselig, og alt forsvant.
Lærte at jeg må lagre underveis når jeg bruker lang tid.

Satser på seier mot Everton i kveld.
Likte ikke at Matic spiller igjen.
Men, nå prøves i hvertfall Rashford som spiss.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18966

Ja, håper så inderlig at Rashford lykkes etterpå...! Skal jaggu holde et ekstra øye på Matic i dag. På tide med en trygg og stabil opptreden fra ham.
LUHG!

Ohyeah
Posts: 26
Joined: 08 Aug 2018, 21:03

Liker ikke at Mata starter på høyrekanten. Han er en 10'er (også som menneske virker det som ;P ) Håper da at de får litt friere rolle isåfall. Og nå MÅ Rashford step up the game.. det er mye press for en 20 åring men han har dessverre ikke spilt bra i det siste.. det er noe mellom han og Lukaku som ikke stemmer.. Det at Lukaku hviles virker rart. Mourinho støtter ham fullt og helt og så etter mye media omtale så velger han å hvile han. Det har virket som at Mourinho ofte hører på media og andre mtp hva han gjør. Lukaku burde blitt hvilt for en stund siden. Og jeg synes det er dumt å hvile ham idag mot Everton hvor han har spilt før. Jeg tror han kunne skapt noe idag. Istedenfor får han ekstra press når han kommer inn etterhvert ut i kampen og skal få til noe. Tenk om han hadde bøtta inn noen mål idag mtp neste kamp mot Juventus. ! Han hadde fått så mye selvtillit av det. Jaja var bare litt tanker rundt det. Lykke til med kampen 🙏🙏
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18966

Mye slurv og unøyaktighet første 15...og sårbare på dødball i mot...step up lads!!!

Edit: Hyggelig om Martial snart kan slå en pasning til Mata på gode løp, i stedet for konstant å vente til Pogba kan spilles til...der kom det en heading som produkt av nettopp det...men ingen scoring...men Martial er i form i alle fall, Matic ikke til å stole på defensivt, mister markeringer, følger ikke løp, han er rett og slett treig.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18966

Flaks trenger vi, men ny straffeskytter stemmer jeg for. Helt sikker på at det er minst 5-6 alternativer utpå banen som kan ta minst like gode straffer...men vi leder faktisk i 1.omg. Deilig.

Edit: Ja, rull over dem nå United, kjør på!
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Liker at Fred prøver å spille ballen fremover selv om det blir noen feil passninger, gi han tid og noen kamper så tur jeg han blir bra.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18966

Takker alle krefter for at Martial er rød :heart:
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Herlig mål, av de 2 beste spillerene til MU.
Post Reply