[PL] Manchester United - Wolverhampton Wanderers (03-01-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

Er skummelt å se hvor mye bedre lag Wolvers er enn MU, og det er på OT nei ikke mye bra i kveld, tragisk er ordet.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
messilingard wrote: 03 Jan 2022, 20:18 Rashford er sesongens dårligste spør du meg. Helt faens utrolig hvor elendig han presterer om dagen. Han holder helt alvorlig ikke Championshipnivå om dagen.
Sa ikke OGS noe om at han måtte begynne å tenke mere fotball, han så vel utviklingen til Ras.
post liked by: Blodfink, Pwint, messilingard, Belfastboy
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13463
Liker mottatt: 8628

messilingard wrote: 03 Jan 2022, 20:18 Rashford er sesongens dårligste spør du meg. Helt faens utrolig hvor elendig han presterer om dagen. Han holder helt alvorlig ikke Championshipnivå om dagen.
Det er vel å trekke det litt langt? Han har ikke vært god, men det er han ikke alene om.
post liked by: Pink Final, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14620
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23283
Liker mottatt: 19245

Vi er jo livsfarlige på corner og frispark...0 mål så langt i sesongen...Hørte det for noen kamper siden også. Men trodde vi hadde scora på dødball i ettertid. Han dødball-treneren vår sover vel ikke godt...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Morro å se Jones filme litt, han har jo blødd en del før, så det er greit.
post liked by: Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4696
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2622
Liker mottatt: 10674

Koker godt i toppen her nå, tror jeg logger av for i kveld…
post liked by: Belfastboy, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4431
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 9430

Rashford er blitt såpass gammel at kravene har økt. Jeg forventet før sesongen at Rashford skulle være en nøkkelspiller for oss. Så ut i fra forutsetningene så står jeg for at Rashford er sesongens dårligste spiller.

Men det er klart at det er flere som burde prestert bedre. Det er jeg enig om.
post liked by: Blodfink, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14620
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23283
Liker mottatt: 19245

Ja, ja, drikk med måte da folkens :hah:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
messilingard wrote:03 Jan 2022, 20:27 Så ut i fra forutsetningene så står jeg for at Rashford er sesongens dårligste spiller.
Jepp, fryktelig å se ham utpå der, har vært sånn læng.
post liked by: RedTrafford
LUHG!

Deleted User 402

Dette blir en laaaang og tuuuung sesong. Ingenting fungerer.
Rangnick har en helsikes jobb foran seg.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pwint, RedTrafford, Blodfink

Deleted User 480

Sjelden jeg er så resignert som nå. I aller beste fall ville der blitt ett poeng, med trykket på slutten. Hvor er det giret (med korte unntak) resten av kampen? Har egentlig ikke tro på topp fire lenger, og jeg er egentlig optimist mht. United...
post liked by: Pink Final, Pancho P, Belfastboy, Pwint, Blodfink

Deleted User 430

Savner Carrick, jeg...
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Pwint, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2895
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13463
Liker mottatt: 8628

Jeg kjenner at jeg bare er oppgitt nå. Det har vært en nedadgående spiral lenge, og Solskjær ble ofret fordi han var uerfaren, manglet kunnskap og ikke fikk spillerne til å yte. Nå har vi fått inn en av de mest kunnskapsrike managerne i verden og jeg ser ingen forbedring. Fremdeles yter ikke spillerne, de blør ikke for drakten og de er upresise, svake og udyktige jevnt over. Vi har betalt milliarder for en tropp som ser ut til å ha null selvtillit og null vilje. Kan ikke huske å ha hatt så lite tro på laget noensinne.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Ryder, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7603
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27242
Liker mottatt: 17754

Det er laaaangt frem.
På mange felt.

Tar med meg Phil Jones’ comeback.
Samt at David de Gea vel nå har svart samtlige kritikere.
Han er vokal, han setter i gang angrep, han er god med beina.
I tillegg til å være god på streken.
post liked by: Pwint, Belfastboy, pixma
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Vidar Dale Fjeld

Det jeg lurer på er når RR skal innføre RR-fotball...han skal sitte til sesongslutt og det er 20 kamper igjen...samtidig sier han at han ikke skal innføre det for kjapt? Skal han styre neste trener/manager i dette? Jeg ser bare en eller to spillere som behersker dette i vår offensive lagdel. Har vi igjen bommet totalt i jakten på en manager...men får vel være tålmodig til jeg ser hvem som kommer inn. Men er forvirret!!
post liked by: Pwint, pixma, Blodfink, Pink Final
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

Nu kan man tydelig se at OGS ikke var problemet til MU men de mer eller mindre 8-9 spillere som ikke bryr seg en skitt om klubben men kun pengene som kommer inn, for det er ikke noe bedre nu med RR som trener så hva som må til for å få dem til å blø for klubben det er en stor gåte.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Pink Final, JørgenT
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2276
Liker mottatt: 4150

Synes det var merkelig å bytte Rashford mot Sancho. Dvs, problemet i dag (som vanlig) var i veldig stor grad i det oppbyggende spillet, og der tenker jeg at Sancho er bedre enn Rashford.

Nå er fotballhukommelsen ofte kort. Men denne perioden her føles nesten som det verste bunnivået post-Fergie. Kanskje spesielt fordi jeg har hatt en så enormt stor tro på potensialet i denne troppen. Men det en ser utpå det er et lag som helt mangler energi/drive/selvtillit, og det selv om vi akkurat har hatt en managerbytte som skulle gi oss nøyaktig det motsatte.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Pink Final
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Phil Jones, eneste gleden.
Men sånn helt ærlig, vi er et middels premier leauge lag. Det har vi igrunn vært siden 2013. Det er realiteten. Jeg er skuffa ja. Men jeg har senket mine forventinger for vi er ikke bedre. Vi må nok leve med dette i en god stund fremover.

Men sånn er det, støtter klubben i gode og dårlige dager. Når jeg vokste opp med United var det bare gode dager stort sett.

Nå er det mange dårlige dager. Vi kommer nok tilbake igjen en dag. Om det skjer mens jeg fremdels har hår på hodet er heller tvilsomt 😆.

Men sånn er det, man kan ikke feie ting under teppet lengre. Vi er der vi er og det er realiteten. Bør vi ha større forventinger? Ja absolutt men samtidig så må vi være realistiske. Vi er milevis unna det gamle United.
post liked by: Pwint, Pink Final, Belfastboy
Post Reply