[PL] Manchester United - Newcastle / Lørdag 06.10.2018

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Seier/Uavgjort/Tap?

Seier
4
67%
Uavgjort
2
33%
Tap
0
No votes
 
Total votes: 6
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Fått roet nervene nå 😊. Andre omgangen var for meg et flashback fra Ferguson sin tid. Følte nesten at det var vanlig med slike kamper da. Kanskje ikke så dårlige første omganger da 😊. Uansett deilig å se fighter viljen i laget. Ballen ble spilt hurtig og mange mann i angrep. Martial fikk løftet blikket, Pogba var også stor i andre omgang. Det ga heldigvis resultat. Om dette gir en boost til laget vet jeg ikke. Og ikke minst, fantastisk å høre Old Trafford rocke igjen. I følge rapportene så var det en fantastisk stemning gjennom hele andre omgang.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Klarer ikke helt å komme over 2 omgang i går, var jo virkelig et fyrverkeri av en omgang og klarer ikke å huske sist jeg var så engansjert i en kamp og trivdes med det jeg så, men jeg vil ha ut Mou så fort som mulig for trur at neste kamp så er det full buss parkering igjen. Men hvem som skal overta har jeg ikke noe formening om.
User avatar

KingCantona
Posts: 3
Joined: 04 Oct 2018, 13:17

Ble et gledelig besøk på Old Trafford denne kampen, dog 1.omgang var til å gråte av.. Stemning utove ri 2.omgang er av det bedre jeg har opplevd. Fikk faktisk med hele stadion på flere av sangene. Hadde med meg kona for første gang, varmet selvfølgelig opp noen timer på Bishop før kamp, selv om jeg aldri hadde gått der uten henne, da jeg heller foretrekker The Toll Gate/ Stretford i stedet. Etter kampavslutning kommer det plutselig fra henne: " kanskje vi får til en tur etter jul også?"
8-)
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

God video link:
Post Reply