[PL] Norwich - Manchester United (11-12-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Mcilroy, du har jo ikkje forstått poenget mitt når du meiner eg slakter Ronaldo..
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7595
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27204
Liker mottatt: 17726

Føler meg også tryggere med David de Gea @Canto.
Dean Henderson er en herlig type, men virker som om han prøver litt for hardt.
Livredd når han ruser ut, redd han skal feilberegne situasjonene.

@Otac
Hva mener du?
Er det ledelsen du er misfornøyd med som hentet Ronaldo?
Eller er det spilleren Ronaldo du mener hemmer laget?
Postene dine insinuerer begge deler synes jeg.
Eller er det ironi?
Det har du også skrevet at det er, bare humor.
Klarer ikke helt å følge hva som er galt, eller hva du mener.
post liked by: Buchan, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pink Final, Ronaldo passer ikkje inn i eit lag som skal kjempe i toppen av PL. Og eg er misfornøyd med heile situasjonen rundt Ronaldo. Han gjør vel so godt han kan. Men er feil spillertype, og passer ikkje inn i korleis eg meiner/United bør/må spille.

Skal man lykkes i PL so må man ha ekstremt høgt tempo og knallhardt press spill. Det har ikkje Ronaldo.

Dette burde alle tenke seg til, eller i hvertfall sjå. Og når då Ronaldo blir dyrket som ein frelser, her inne, og på Uniteds norske supporterside med artikler opp og ned i mente, so blir eg frustrert, belærende og so litt flirfull.

Eg gleda meg til dere våkner 😅
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2883
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13406
Liker mottatt: 8583

Covid utbrudd i United. :/
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 430

Otac wrote:12 Dec 2021, 17:07 når då Ronaldo blir dyrket som ein frelser
Har vel spurt om dette før også, men hvem er det det som egentlig har gjort dette?
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pwint, Belfastboy, Buchan
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7595
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27204
Liker mottatt: 17726

@Otac.
Takk da ble det litt klarere.
Det er altså fordi Ronaldo ikke passer inn.
Altså ikke ment som humor fra deg, men at United ikke kan spille med en sånn spiller.

For min del er det både plusser og minuser.
Han scorer mye mål, og hvem skulle spilt spiss om han ikke var i United?
Cavani - mye skadet.
Rashford - vært skadet.
Da står vi igjen med Greenwood og Martial.
Ingen av dem er presspillere.
Tror ikke de hadde scoret like mye heller.
For min del er ikke Ronaldo en frelser.
Han er en god spiller som allikevel har sine begrensninger som 36 åring.
Synes kanskje det blir litt mye anti Ronaldo i hver kamp tråd.
Men det er bare min mening.
post liked by: Pancho P, Pwint, Belfastboy, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pink Final, United har mangler på spissplass, lenge. Det har vore kjent. Det er vel også ein plass United hadde tenkt å fokusere på til neste år, etter at ving og midtstopper var på plass. Vi hadde fint klart oss, eit år til med Greenwood, Martial, Cavani og Rashford som potensielle spisser.

@Steinar Stenseth, når eg telte at 11 av 16 artikler på supporterklubben handla om Ronaldo, so er det alt for mykje i forhold til kva man har fått.

Her inne er det mange, gidder sjølvsagt ikkje å telle opp navn. I so måte er spørsmålet ditt talentløst. Kan du nevne opp de som ikkje har sett på han som en frelserfigur?
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2573
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13359
Liker mottatt: 8563

@Otac Det er mykje meir fair at du, som kjem med påstanden, listar opp dei som kallar Ronaldo ein frelsar. Personleg kan eg ikkje med min beste vilje sjå blind hylling av portugiseren her inne.
post liked by: Buchan, Pink Final, Pwint, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Her er min oversikt over alle de som ikke har påstått at han er noen frelser, @Otac:

memberlist.php

Sier sitt om argumentasjonen din når du må kalle et reelt spørsmål for talentløst. Høyt nivå, som alltid..
post liked by: Pancho P, Buchan, Pink Final, Pwint, Belfastboy

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Steinar Stenseth, poenget, ditt, med å slenge ut eit slikt talentløst spørsmål er at det tar deg ei pittelita setning å stille eit spørsmål som du veit at det er umulig å svare relativt kort på.

Enkel hersketeknikk på eit forum.

Deleted User 430

Har da ingenting med hersketeknikk å gjøre i det hele tatt, @Otac. Stiller et enkelt spørsmål direkte knyttet til en påstand. Ingenting annet enn det.

At du velger å svare på en nedlatende og ufin måte er ditt valg, og siden du er inne på temaet, et par hakk nærmere et forsøk på en "enkel hersketeknikk på et forum" enn hva det å stille et relevant spørsmål er.

Vil du ikke svare på spørsmål knyttet til påstander du kommer med er det helt opp til deg, men da er det strengt tatt bare å unnlate å svare. Lite vits å bli ufin.
post liked by: Pancho P, Buchan, Pwint, Belfastboy

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Steinar Stenseth, sjølvsagt ein kjent hersketeknikk. Ikkje lat som noko anna. Akkurat som postinga av den lista.

Det blir som å si at du må fremlegge bevis på at de som er på lista ser på Ronaldo som ein frelser. Noko det ville ha vært talentløst å gjere, og sjølvsagt uaktuelt.

Fakta: Veldig mange her inne var særdeles entusiastiske når Ronaldo blei kjøpt. Som om at vi hadde fått tak i verdens beste spiller.

Og etter dette har det gått rett i dass med United.

Kanskje det var ordet frelser du klarte å tolke bokstaveleg. Neida, ingen såg på han som Jesus.

Deleted User 429

Vil bare minne folket om at man kan blokkere folk her inne hvis man av en eller annen grunn ikke gidder mer av noen.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pancho P
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4426
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2852
Liker mottatt: 9411

@Otac
Skal jeg tippe så er du ganske alene i å mene at det er en hersketeknikk å komme med spørsmål og motsvar til påstandene dine. Enten får du ta diskusjonen ellers så du la være å skrive hva alle andre her inne mener og ikke mener.

Det jeg lurer aller mest på er hvordan du kan konkludere med at Ronaldo er problemet rent fotballmessig når du ikke engang ser kampene. I alle fall det du skriver i kamptrådene, hvor du spør hvordan Ronaldo gjør det fremfor hvordan laget gjør det. Det er et merkelig fokus spør du meg.
post liked by: Ryder, Pancho P, PAK, Buchan, Lingard
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4426
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2852
Liker mottatt: 9411

Og der kjøpte du deg akkurat en uke på innbytterbenken. Anbefales på det sterkeste å ikke komme inn med innbytterpuls neste gang.
post liked by: Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply