[CL] Manchester United - Young Boys

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3938
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17207
Liker mottatt: 10997

Bailly full kontroll😬
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4428
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2857
Liker mottatt: 9422

Forferdelig av Donny der. Vi har likevel sett feil av spillere som Pogba, Fred og McTominay i lignende posisjoner de siste årene og. Ikke akkurat en fantastisk involvering av AWB heller i forkant.
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7600
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27219
Liker mottatt: 17750

Morsomt, men svært varierende kvalitet utpå der.
Synd vi fikk en i sekken på slutten, og det kunne fort blitt to.

MOM så langt: Stretford End ❤️
post liked by: Belfastboy, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4696
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2621
Liker mottatt: 10673

Offensiv innstilling, men mye slurv og dårlig ballbehandling. Tror ikke vi skal forvente mirakler fra denne 11-eren her, men vi mistet ballen for lett - og i for farlige posisjoner. Tror nok Rangnick synes det blir litt for puslete sentralt, blir en del støttepasninger og omveier med Mata og Donny.
Greenwood virker skarp. Verken Shaw eller AWB har spilt seg inn.
post liked by: Pink Final, Måns
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1905
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13362
Liker mottatt: 5122

Varierende kvalitet av denne førsteomgangen.
Burde helt klart hatt flere mål.
Virket som vi ble litt overmodige etter den tidlige ledelsen, og skulle gjøre ting litt mer fikst.
Et par hjerneblødninger på slutten av van de Beek og Matic gjorde at det ble et mål i mot, og den kunne fort ha vært to også.
post liked by: Pink Final, Måns, Pancho P
User avatar

Måns
Donor
Posts: 202
Joined: 24 Oct 2021, 18:29
Liker gitt: 510
Liker mottatt: 671

Ryder wrote: 08 Dec 2021, 21:50 Offensiv innstilling, men mye slurv og dårlig ballbehandling. Tror ikke vi skal forvente mirakler fra denne 11-eren her, men vi mistet ballen for lett - og i for farlige posisjoner. Tror nok Rangnick synes det blir litt for puslete sentralt, blir en del støttepasninger og omveier med Mata og Donny.
Greenwood virker skarp. Verken Shaw eller AWB har spilt seg inn.
Ser også at unggutta trenger litt mer muskler på kroppen før de er klar for dette nivået
post liked by: Ryder, Pink Final, Pancho P, Belfastboy
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5061

Skuffet av spillet før 1-1. Det målet GA vi vekk. Vi ga dem flere sjanser til å vinne ballen rett utenfor vår egen sekstenmeter, og til slutt gjorde de nettopp det.

Håper vi finner nettmaskene igjen og ikke gjør slike defensive feil. Det er slike ballgjenvinninger VI skal gjøre, så vil tro dette er ekstremt irriterende å se for Rangnick :(
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ryder wrote:08 Dec 2021, 21:50 Verken Shaw eller AWB har spilt seg inn.
Shaw hadde målgivende vertfall, så slik sett har han gjort det fint.
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Ryder
Posts: 4696
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2621
Liker mottatt: 10673

Jo da, Shaw var helt ok.
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Diallo er det bare å selge eller leie ut iallefall. Har dessverre ikke noe på dette nivået å gjøre.
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4428
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2857
Liker mottatt: 9422

Shaw vil jeg tro at utkonkurrerer Telles etterhvert. Shaw sitt toppnivå er rett og slett betraktelig høyere enn Telles sitt. AWB derimot tror jeg skal slite mer med Dalot. Der er spørsmålet om hva som skal veies tyngst av Dalot sine offensive ferdigheter mot AWB sine defensive. Dalot klarte seg jo greit mot Zaha så han er ikke helt håpløs bakover han heller.
post liked by: Sir Alfie Rey, RedTrafford, Pwint, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14617
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23277
Liker mottatt: 19234

RedTrafford wrote: 08 Dec 2021, 21:47 Bailly full kontroll😬
hehe, gjør det jo bra i forkant hvor han blokker skuddet, men klareringen med hodet til motstander, hvor han da blokker skuddet som kommer fra samme motstander er litt uvørent dessverre, men jeg tåler utrolig mye slikt fra Bailly. Soft spot.
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5061

messilingard wrote: 08 Dec 2021, 22:06 Shaw vil jeg tro at utkonkurrerer Telles etterhvert. Shaw sitt toppnivå er rett og slett betraktelig høyere enn Telles sitt. AWB derimot tror jeg skal slite mer med Dalot. Der er spørsmålet om hva som skal veies tyngst av Dalot sine offensive ferdigheter mot AWB sine defensive. Dalot klarte seg jo greit mot Zaha så han er ikke helt håpløs bakover han heller.
AWB har rett og slett overrasket meg - men i negativ retning. Startet ganske bra, og inntrykket var at han var veldig solid defensivt, men måtte jobbe med det offensive. Etterpå virker det på meg som han sliter nesten like mye defensivt, spesielt med posisjoneringen. Kan nesten virke som han mangler god nok forståelse av spillet, eller sin rolle, og da blir det vanskelig å lykkes helt på toppnivå som vi tross alt er (99,99% av profesjonelle fotballspillere vil aldri få muligheten til å signere for Manchester United). Etter hvert som tiden har gått, sliter jeg mer og mer med å se for meg AWB som fast på vår høyreback. Dalot er kanskje ikke svaret på litt lengre sikt, men det virker tydelig at vi trenger annet blod der. Kanskje derfor det var så mange rykter om Trippier.

Dette forsvinner selvsagt i en matchtråd, men tenkte å gi en kort mening om det likevel :blush:
post liked by: Måns
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

messilingard wrote: 08 Dec 2021, 22:06 AWB derimot tror jeg skal slite mer med Dalot. Der er spørsmålet om hva som skal veies tyngst av Dalot sine offensive ferdigheter mot AWB sine defensive. Dalot klarte seg jo greit mot Zaha så han er ikke helt håpløs bakover han heller.
Hvis AWB greier å få til innleggene sine, så har ikke Dalot sjangs. Men i stor grad enig i det du skriver.
User avatar

Måns
Donor
Posts: 202
Joined: 24 Oct 2021, 18:29
Liker gitt: 510
Liker mottatt: 671

Klasse av unitedsupporterene, nå har de hyllet både Carrick og Solskjær :clap: :clap: :clap:
post liked by: Pangaea, Pink Final, Belfastboy, Torquemada

Deleted User 480

Dommeren får ikke julekort av meg i år. Diallo er ikke borti mannen i det hele tatt!
post liked by: Måns, Pink Final
Post Reply