[PL] Manchester United - Crystal Palace (05-12-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Vidar Dale Fjeld

Pinlig at de ikke kjente igjen Dennis Law på tribunen...
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Hva vi får se i dag er vel gjerne en blanding av 1. Solskjærs innkjørte system, 2. hvor gode spillerne våre faktisk er, (alle vil gi sitt ytterste for å imponere manageren) og 3. Hva Rangnick har gitt dem tillatelse/frihet til å gjøre?
post liked by: red, Pancho P, Pink Final
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Deilig å se at vi spiller med tempo og trøkk! Palace er stressa og gjør enkle feil, vi må bare utnytte de.
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Jeg synes dette et i riktig retning, bare å sette noen mål nå så blir det bra.
post liked by: Pancho P, Pwint

Deleted User 429

Det der kunne fort vært månedsvis på sidelinjen for Fred. Ser ut som at det går greit heldigvis.

Morsomt å se på så langt!
post liked by: Pancho P

Deleted User 480

Vidar Dale Fjeld wrote: 05 Dec 2021, 15:22 Pinlig at de ikke kjente igjen Dennis Law på tribunen...
Akkurat det er Alsaker bedre på, om ikke så mye annet. 😜
post liked by: Pancho P, Pwint, Pink Final

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Inn til Ronaldo no då!!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ja, det er kun Palace.. men her var det mye positivt. Etter pause må scoringen komme.
Begge reservebackene våre har klart seg meget bra. Moro!

Jeg har troen på Rashford i en rolle som dette! 😁
post liked by: Pwint, Pancho P
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2597
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7635

Fy søren så kjedelig lag palace har blitt. Men vi rocker allerede syns jeg. Må bare få satt en så tror jeg det fort rakner for dem.
post liked by: Pancho P
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Dalot sin beste omgang for oss noensinne?

Vi så spesielt gode ut mellom 10-30 min. Også mistet vi litt rytmen (fra der Fred fikk seg en smell i kneet).
post liked by: Pancho P, Pwint, Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Vi er for dårlig i siste fase foran mål...bra tempo de første 25-30 minutter. Ingen revolusjon enda. Bare spillere som jobber litt ekstra i starten av kampen. Bør kunne utnytte bedre alle de enkle feil og balltap som Palace har.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Synest sidebackane og den sentrale midtbana har fungert bra så langt. Det er klart at AWB kan utvikle seg kraftig med ny trenar, men akkurat no bør faktisk Dalot få tillit i fleire kampar.
post liked by: Pwint, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Vi går litt inn i samme fellene som før. Vi blir litt for opptatt av å få ball igjennom Bruno eller Ronaldo. I den første halvdelen av kampen var vi mer aggressive i bakrom og sto bra etter. Vi slipper oss noe ned i andre halvdel. Men det er faktisk gøy å se på oss i dag, aggressiviteten er justert opp og vi har klart å vinne ball høyt ved noen anledninger. Vi må bare utnytte det offensivt.
post liked by: Pancho P, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 480

Mye som er bedre, og det er godt å se. Rangnick har jo nettopp begynt, så dette kan bli bra etterhvert. Litt synd at vi ikke tar ledelsen i den mest intense press-perioden. Skjønner ikke helt hvorfor Maguire drar ned tempoet på slutten der, måtte jo vært fint å gå til pause med 1-0. Dalot får sendt av gårde et skudd med brukbar skru til slutt.
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Liker det jeg har sett så langt i kampen, men det mangler litt fart i angrepene når de kommer. Har vært ganske nærme et par ganger. Synd ikke Ronaldo fikk kontroll på ballen fra Bruno - bare flaks for Palace at det fikk ballen unna. Eller synes jeg Telles har gjort en god figur, det samme har Dalot. Fred er terrier på midten, men noen kreativ spiller er han ikke, og det er litt for mange dårlige pasninger.
post liked by: Pwint, Blodfink
Post Reply