[CL] Manchester United - Valencia FC / Tirsdag 02.10.2018

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 931
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 814

Manchester United

Tirsdag 02.10.2018
Kampen starter om:



Turnering: Champions League
Sted: Old Trafford, Manchester


Head to Head:

Kamper spilt: 8
Man Utd seire: 2
Uavgjort: 5
Valencia seire: 1
Kilde: https://www.11v11.com/teams/manchester- ... /Valencia/



Forrige møte:
Finner ikke noen video høydepunkter fra denne kampen. Den ble spilt 7. desember 2010 og endte 1-1 etter scoringer av Pablo Hernández på Valencia og Anderson hos United. United startet faktisk med 3 brasilianske spillere denne kampen (Da Silva brødrene og Anderson). United gikk helt til finalen i CL denne sesongen, hvor vi da tapte 3-1 for Barcelona. Valencia gikk også videre fra gruppespillet med tapte for Schalke 04 i åttendels-finalen, United slo Schalke 04 i semifinalen.

Pressekonferanse:
// Kommer før kampen //

Høydepunkter:
// Kommer etter kampen //

User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7533
Liker mottatt: 4292

Blir interresant å lodde stemningen i Manchester i forbindelse med denne kampen. I år går vi for CL 😊
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7536
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26887
Liker mottatt: 17425

Fint at du tar med linken til 11v11.com [mention]RaoulDuke[/mention] .

Og håper du får en fin tur til Manchester [mention]Buchan[/mention].
Vi får satse på CL denne sesongen ja ;)
Jeg var også på E-cup i den forrige tunge perioden, med van Gaal.
Det endte med 5-1 mot Midtjylland og en ukjent unggutt ved navn Marcus Rashford scoret 2.

Akkurat nå virker ting temmelig håpløst.
‘Trøsten’ er vel at Valencia også har hatt en dårlig sesongstart.
Håper unggutter som Dalot, Shaw, Pereira og Martial får spille.

Om United skal gå videre fra gruppa bør denne vinnes.
Returen på intime og stemningsfulle Mestalla kan bli tøff.
Det samme med begge Juventus kampene.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14543
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22989
Liker mottatt: 18982

Ja, bra den 11v11-linken :) Basert på tidligere møter så er ikke en U så dårlig da faktisk. Tipper stemningen stiger litt opp mot kampen [mention]Buchan[/mention], håper du får oppleve 3 poeng og en artig tur.

Men tenker vel at den røde delen av Manchester er litt usikker på hvordan dette går, det er i hvert fall jeg! Det er sånn det er for tiden, vet aldri hvordan vi fremstår fra kamp til kamp :O

Du får snappe opp siste nytt om Mourinho/Pogba/Woodward der borte da Buchan :D
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7533
Liker mottatt: 4292

Takk for det @ Blodfink og @Pink Final. Må si jeg er litt spent både på kamp og stemning.
Skal prøve å lodde stemningen så godt jeg kan 😃
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

God tur. Har egentlig trua på en liten opptur i kveld. Det er noe spesielt med midtuke europa kamp, flomlys, hymnen med mer.

Tipper vi tar denne med en 2-0 seier. Gutta bør revansjere verste uken på mange år.

Håper på:
DDG, Dalot, Smalling, Bailly, Shaw, Matic, Pogba, Fred, Martial, Mata og Lukaku.

Hvorfor jeg tar med Mata - han elsker United, vil kjenne sin besøkelsestid i form av spilletid. Får ofte mål poeng i form av assist. Tror dette kan være hans kamp! Droppet blogg post tidligere i uken pga en elendig uke. Rashford kunne også bekledd denne posisjonen, men føler bare Mata fortjener sjansen sin nå.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14543
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22989
Liker mottatt: 18982

Aner ikke hvordan dette går, vi vet jo ikke om de som blir tatt ut på laget gidder å jobbe...

Valencia slipper inn lite mål, så dette ser ut som en kamp vi kommer til å slite i...håper jeg tar feil.

Håper Dalot spiller, og håper Lukaku vrakes...men vi har jo ikke konkurranse på spissplassen så han spiller selvfølgelig.


Håper på dette laget, helt utopi selvfølgelig. Matic og Fellaini blir nesten ett fett, men jeg synes Matic er treigere enn Fellaini om det er mulig. Fellaini er krigeren vår, og han er målfarlig. Matic strør pasninger, men blir liksom ikke all verden ut av det.



DDG

Dalot, Bailly, Smalling, Shaw

Fred, Fellaini, Pogba

Martial Sanchez Rashford


Jeg gleder meg ikke til kamp, klarer ikke å renske huet for såpeoperaen som utspilles i klubben i våre hjerter....men håpet er at ledelse/trenergruppe/spillestallen har fått huet ut av rassen og gir fansen det de fortjener...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14543
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22989
Liker mottatt: 18982

Glad nå, ser ut til at alle vil reise kjerringa (8 minutter inn i matchen).
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14543
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22989
Liker mottatt: 18982

16 min, kritikk: Antonio Valencia er håpløs, må være drømmeback å spille mot...er altså totalt uskikket, overhodet ikke riktig plassert, ikke oppe i motspiller, rygger og rygger, og overfaller motspiller til slutt...få den mannen ut nå...og gjerne til annen klubb i januar...jeg har vært irritert på ham i minst 3 år nå...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14543
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22989
Liker mottatt: 18982

Synes det var stygt av Rodrigo, og hvis Bailly må ut så er det også fryktelig irriterende...har spilt bra.

Synd ikke dommer lar Pogba få fortsette der...bra kontringsmulighet...vi skaper jo ikke så mye, men fornøyd med innsatsen og vi møter et godt organisert lag...bedre innstilling, det er da noe.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Europa league neste? :-(
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14543
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22989
Liker mottatt: 18982

4 poeng etter to kamper er helt greit, men 6 poeng ville jo vært flott. United spiller så bra som de er i stand til i kveld tror jeg. Shaw, Rashford, Pogba, Bailly bra synes jeg. Men ikke optimalt ...vi halter videre...
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blir vanskelig. Forventer at Juventus vinner gruppen greit. 2. plassen blir mellom United og Valencia, og nå har Valencia hjemmefordel. Ikke optimalt nei - for å si det mildt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14543
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22989
Liker mottatt: 18982

Ser ikke bort i fra at vi kan slå Juventus faktisk. Gleder meg til den kampen. Bare det ikke blir enda mer bråk og rør. Jeg regna med en dårligere kamp enn det som ble prestert i kveld mot Valencia egentlig. Lett blir det ikke mot den gamle dame, men vi må da forsøke. Men det må scores på sjansene, vi er lite målfarlige...
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7533
Liker mottatt: 4292

En skuffende kamp, men hadde vel kanskje ikke de helt store forventningene heller. Det går alt for sent fremover med enkelte spillere. Matic f.eks. Shaw er det bånn gass med. Det som jeg fanget opp etter kampen, var at Sanzches fikk gjennomgå mest.
På slutten av andre omgang kom attack, attack. Men stemningen syntes jeg var stort sett god. Noen sekunder med buing var det når dommeren blåste av kampen. Ser at noen har nevnt andre plasser at det var mot Mourinho. Men jeg oppfattet ikke det der jeg satt.
Angående Pogba og Mourinho så var de lokale jeg snakket med på Mourinho sin side. Og ville heller ikke sparke Mourinho. Men det var kanskje tilfeldig at jeg traff på de.
Men det er nok ikke en kamp som går inn i historie bøkene. Ser ut som de fleste spillerne mangler selvtillit.
Last edited by Buchan on 03 Oct 2018, 08:20, edited 1 time in total.
Post Reply