[PL] Manchester United - Arsenal (02-12-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Da går sjefen av som ubeseiret sjef for MU, ikke dårlig å ha på CV det, ellers en god 2 omgang av gutta mulig at det er håp i at dem kan få en lang seiers rekke.
post liked by: Belfastboy, Pancho P, Blodfink, Pink Final
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12527
Liker mottatt: 4887

Ingen stor kamp, men her var det de 3 poengene som var viktigst. Og da skiter jeg i hvordan de kommer.
HERLIG SEIER!!!!
post liked by: Pancho P, Pangaea, Blodfink, Pink Final
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Pangaea wrote: 02 Dec 2021, 23:14 Herlig. Da ble det seier til det beste laget, og laget som ikke utnyttet skader til egen vinning. Hater å se slik usportslig oppførsel.
Det gikk vel 3 sekunder fra de Gea lå på bakken til Smith-Rowe banket til på volley. Den eneste spilleren som fikk med seg at de Gea var skadet var nok syndebukken selv.
post liked by: messilingard
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Carrick drar inn seieren slik United gjerne gjorde det under Solskjær. Vi snur kampen og gir aldri opp, det er noe å bygge videre på!

Men nå dere, nå blir det gegenpress og rock´n roll!
post liked by: RedTrafford, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16318
Liker mottatt: 10525

Endelig 3 poeng. Men det var det.
Rangrick har ikke noen liten jobb å gjøre akkurat.
God natt
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

pixma wrote: 02 Dec 2021, 23:14 Da går sjefen av som ubeseiret sjef for MU, ikke dårlig å ha på CV det, ellers en god 2 omgang av gutta mulig at det er håp i at dem kan få en lang seiers rekke.
Sikkert ikke alle managere som kan skryte av å ha kvalifisert laget til CL-sluttspillet i ALLE kampene han har hatt ansvaret i turneringen :D
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Lingard wrote: 02 Dec 2021, 23:16
Pangaea wrote: 02 Dec 2021, 23:14 Herlig. Da ble det seier til det beste laget, og laget som ikke utnyttet skader til egen vinning. Hater å se slik usportslig oppførsel.
Det gikk vel 3 sekunder fra de Gea lå på bakken til Smith-Rowe banket til på volley. Den eneste spilleren som fikk med seg at de Gea var skadet var nok syndebukken selv.
Klart han oppdaget det. Fotballspillere har veldig godt "peripheral vision", plassforståelse osv. At keeperen er nede har han 100% fått med seg. Derfor han var så ivrig til å skyte derfra. Veldig usportslig gjort. Jeg håper vi hadde oppført oss annerledes.
post liked by: Blodfink, Pancho P, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Gratulerer med seier til alle, Carrick er kanskje en mann for fremtiden. Skole hos Rangnick og inn fra sommeren?
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Nei, Carrick er ute av klubben gitt
post liked by: Pangaea, Belfastboy, Pink Final
LUHG!

Deleted User 430

Så ikke den komme, @Blodfink.

post liked by: Blodfink, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Blodfink wrote:02 Dec 2021, 23:24 Nei, Carrick er ute av klubben gitt
Trist å lese, det hadde jeg ikke forventet :(

Var ellers innom en norsk fanside, la oss si det så nøytralt. Gikk raskt ut igjen. Laget vinner, og folk er i harnisk. Okay. :shit:
post liked by: Belfastboy, Blodfink, Pancho P, Pink Final

Deleted User 402

Takk, Michael for 15 år med lederskap, herlige øyeblikk og en solid siste jobb for klubben.

Trist, men forståelig.

To legender ute på kort tid...
post liked by: Belfastboy, Pancho P, Pangaea, Pink Final, Blodfink
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Ai trodde Carrick skulle bli med videre… :/

En av mine favorittspillere, og ikke minst - fantastisk person.
post liked by: Belfastboy, Pancho P, Pink Final, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Syntes det er greit at Carrick gir seg. Det er mer passende at det blir noe utskiftinger i trenerteamet nå som Rangnick er på plass. Jeg ser gjerne at det kommer inn en til utenfra allerede nå. Vi har for mange i trenerapparatet som har vært lenge i klubben. Vi har ikke vondt av nye perspektiver slik jeg ser det.

Når det er sagt så er det bare å takke Carrick for lang og tro tjeneste for klubben! En av mine absolutt favorittspillere. Jeg hadde gjerne tatt en ti år yngre Carrick inn på midtbanen vår nå. Kvalitetene hans med ball kan kun beskrives med et ord, kvalitet! Skal jeg tippe så er han på jakt etter nye utfordringer, og prestasjonen hans med United de tre siste kampene er absolutt godkjent! Ønsker deg lykke til videre, Michael!
post liked by: Pancho P, Pangaea, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

red wrote: 02 Dec 2021, 23:46 Ai trodde Carrick skulle bli med videre… :/

En av mine favorittspillere, og ikke minst - fantastisk person.
Enig, husker tida da United vant det meste og det mest kontroversielle man hadde å diskutere var hvorvidt Carrick var over- eller undervurdert. Var alltid Team Carrick, en aldeles nydelig fotballspiller. Har ingen sterke meninger om han bør bli med videre, men tusen hjertelig takk for innsatsen - og nyt ferien!

Fint å se den ordentlige go’klemmen han fikk fra Bruno.

Kampen viste tydelig både at Rangnick har MYE å rette på, men også MYE potensial som er mulig å utvikle. Ganske hawaii fotballkamp med mange feil fra begge lag og som kunne tippet begge veier. Tror vi kunne kjørt over Arsenal med litt mer ro og selvtillit, men psyken er skjør og det viser vi gjennom å gi fra oss initiativ når vi leder og i praksis haler ut tid for å dra seieren i land.
Men Carrick fikk «gamle United» gjennom tre kamper med gode resultater, selv om mange av de gamle problemene fortsatt var til stede. Så får vi se hvor mye - og hvor fort - Rangnick klarer å prege laget.
post liked by: Pancho P, red, Pangaea, Pink Final, Belfastboy
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

messilingard wrote:02 Dec 2021, 23:51 Skal jeg tippe så er han på jakt etter nye utfordringer, og prestasjonen hans med United de tre siste kampene er absolutt godkjent! Ønsker deg lykke til videre, Michael!
Fra det lille jeg har lest hittil, virker det som det er Carrick som har bestemt seg for å slutte, og ikke at han blir presset ut av klubben/Rangnick. Så jeg tipper han vil ha en permanent managerposisjon i en eller annen klubb. Han har jo egentlig vist gjennom disse tre kampene at han er kapabel, og har på en måte fått vist seg fram nå, "shop window", så timing kan være god for han, ettersom det ikke var mulig i United.

Vet hvem.. kanskje kommer han tilbake en dag? Ønsker han vertfall lykke til -- så lenge han ikke tar over en rival.
post liked by: Belfastboy, Blodfink

Vidar Dale Fjeld

VG klarer det kunststykket å kalle kampen en klassiker...jøye meg...
post liked by: Blodfink
Post Reply